Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / School & Studie / Algemene schoolzaken
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Oud 17-11-2009, 15:11
sean_b
sean_b is offline
Beste lezers,

Ik zit met de volgende vraag, ik heb nu in 1 jaar tijd al 2 hbo opleidingen gevolgd, aangezien ik nog niet mijn juiste opleiding gevonden heb, stroom ik in februari in op HBO opleiding nummer 3, is er ergens een limiet ? dus zou het zo kunnen zijn dat ik me bijvoorbeeld niet meer in mag schrijven ?

Laat je horen
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 17-11-2009, 15:40
Verwijderd
Je kan je altijd in blijven schrijven, maar bedenk je wel dat je binnen 10 jaar een diploma moet hebben wil je je studiefinanciering (en OV-kaart) om laten zetten tot een gift. (En je hebt maar beperkt recht op studiefinanciering, voor een 4-jarige HBO opleiding is dat 4 jaar + nog eens 3 jaar lenen, na die 7 jaar zal je 't dus helemaal zelf moeten betalen.) Het is dus wel verstandig je goed voor te laten lichten voor je aan een nieuwe opleiding begint, en bedenk je ook dat de meeste opleidingen niet altijd leuk of interessant zijn, soms moet je gewoon echt even jezelf aan het werk zetten en doorbijten.
Met citaat reageren
Oud 17-11-2009, 15:45
sean_b
sean_b is offline
Andijvie, bedankt voor de super snelle reactie, ja van die 10 jaar was mij inderdaad wel bekend.

Bedankt voor de info, en jazeker laat ik me nu goed voorlichten, ik heb deze keer een meeloop dag meegemaakt en heb er al heel lang over nagedacht, ik heb mezelf ook voorgenomen als ik deze opleiding echt kies, dan maak ik hem ook af (tenzij ik het qua capaciteit niet red).

Met citaat reageren
Advertentie
Reageren

Regels voor berichten