Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Lichaam & Geest / Liefde & Relatie
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Oud 01-12-2009, 21:08
Anoniem1991
Anoniem1991 is offline
Heey,

kzit met een probleempje..
ik vind een meisje leuk.. en zij vond mij eerst ook leuk en toen opeens nietmeer
maar afgelope weekend hebben we samen geslapen en toen zoende ze me opeens .. en er zijn wel meer dingen gebeurt .. en nu zegt ze nog dat ze me niet leuk vind terwijl ze niet zosnel iemand zoent of dingen doet volgens haar beste vriendin vind ze me wel leuk maar ze zegt zelf van niet

dus ik twijfel nu ofze me wel leuk vind

weet iemand iets?
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 01-12-2009, 21:10
Daantjer
Daantjer is offline
zeg tegen haar dat je haar leuk vindt, je zoent iemand niet zomaar denk ik, of was ze dronken??
Oud 01-12-2009, 21:11
Verwijderd
Ik word zo moe van al deze topics.

Ik weet niet of ze je leuk vindt. Ze heeft je gezoend en dat zou misschien een teken kunnen zijn, maar ze heeft je zelf letterlijk gezegd dat ze je niet leuk vindt, dus ik denk dat de boodschap dan wel duidelijk is, toch?

Hier geldt eigenlijk hetzelfde als in alle andere "Vindt hij/zij me wel leuk"-topics: Wij kunnen geen gedachten lezen, net als jij. Dus de enige manier waarop je zekerheid krijgt is door met haar te praten.
Met citaat reageren
Oud 01-12-2009, 21:30
Anoniem1991
Anoniem1991 is offline
nou de boodschap is niet duidelijk bij mij hoor xD maar ze was niet dronken ofzo hoor
Met citaat reageren
Oud 01-12-2009, 22:59
gWn Ward
gWn Ward is offline
Laat haar duidelijk weten dat je haar leuk vind, hetgeen ze waarschijnlijk wel weet.
Als ze dat weet, moet ze niet dubbelzinnig doen.
Ook had ze misschien iets teveel gedronken toen ze de zoen gaf. Dus vermijd in zulke gevallen de wondere wereld van de alcohol .
Met citaat reageren
Oud 02-12-2009, 00:52
Verwijderd
Het lijkt er niet echt op, maar inderdaad kom je er alleen achter als je met haar erover praat. Als het niet werkt, jammer, maar dan weet je in ieder geval dat als je er wat alcohol in giet je wellicht toch nog kan scoren.
Met citaat reageren
Oud 02-12-2009, 08:00
On efil
On efil is offline
////

Laatst gewijzigd op 01-01-2010 om 23:54. Reden: quote weggehaald
Met citaat reageren
Oud 02-12-2009, 08:53
x-spekkie-x
x-spekkie-x is offline
Waarom bleef ze bij je slapen? Ook wel een belangrijk detail. Na afloop van een feest blijf je sneller slapen dan als je zomaar even langskomt voor de gezelligheid.
Maar waarschijnlijk houdt ze je aan het lijntje. Ze vindt je niet leuk genoeg voor een relatie (anders had ze dat wel gezegd), maar ze wil wel intieme seksuele dingen met je doen. Lijkt mij dat je voor haar een gemakkelijke prooi bent. Als zij zin heeft, ben jij altijd wel beschikbaar. Prima toch? Maar alleen als jij daar ook geen problemen mee hebt
Oud 02-12-2009, 09:06
x-spekkie-x
x-spekkie-x is offline
Posts verwijderd.
Geen discussie op de persoon aub
Oud 02-12-2009, 20:13
Anoniem1991
Anoniem1991 is offline
naja het is opzich een best wel verlegen meisje ofzo en ze had niks aan alcohol gedronken en volgens haar aller beste vriendin zoent ze niet zomaar iemand( van dat andere weet ze niks dan)
Met citaat reageren
Oud 02-12-2009, 23:13
SiemdeCyper
SiemdeCyper is offline
Meisjes weten rond bepaalde leeftijden niet zo goed wat ze willen, behalve dan dat ze soms wel liefde willen en verkering willen. Misschien weet ze dat wel, maar weet ze tegelijkertijd niet of ze met jou wat wil. Dat zijn lastige types waar je weinig mee kan beginnen, want ze zullen je altijd op het verkeerde been zetten. Totdat ze wat volwassener zijn geworden en zichzelf begrijpen.
Met citaat reageren
Oud 03-12-2009, 17:23
Lasagna
Lasagna is offline
ze heeft dus gezegd dat ze je niet leuk vind.
haar beste vriendin zegt van wel én die zegt ook dat dat meisje niet zomaar iemand zoent.

mijn conclusie: die beste vriendin liegt.
Met citaat reageren
Advertentie
Reageren

Regels voor berichten