Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / School & Studie / Studeren
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Oud 16-11-2009, 18:20
LaurS
LaurS is offline
hallo,
ik zit in het 4de jaar en doe nu economie wisk (sinds 3de jaar) Mijn punten van economie zitten rond de 90% en ik doe er eigelijk niet veel voor, om eerlijk te zijn begin ik dit langdradig en TE makkelijk te vinden.Wetenschappen daarentegen begint me meer te liggen, chemie doe ik graag, bio ook wel, fysica valt mee, aardrijjkskunde ben ik ook goed in.

Dus ik zou misschien wetenschappen wiskunde willen doen, nu vlak na kerst voor derest van het jaar. Wat is jullie mening hierover? Doen? of niet Doen? het is wel nogal dringend want ik zou op het einde van deze week willen beslist hebben. En zou het mogelijk zijn om dit bij te studeren in de kerstvakantie? zoja hoelang zou ik hierover doen?
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 17-11-2009, 19:53
MizZoo
MizZoo is offline
Het vierde jaar van wat? En van 'economie wiskunde' en 'wetenschappen wiskunde' heb ik nog nooit gehoord. Als je het over wiskunde A of B hebt: kies wiskunde B als je er goed in bent. Ik zit nu in 6VWO en bij economie presteren de mensen die wiskunde B hebben net zo goed (of beter) dan de mensen met wiskunde A.

Edit: Belgische systeem zie ik.. weet ik niet zo veel van, maar wie weet geldt ongeveer hetzelfde als voor Wis A/B in nederland.

Laatst gewijzigd op 18-11-2009 om 11:23.
Met citaat reageren
Oud 18-11-2009, 07:57
Verwijderd
Het zijn namen van profielen. Belgisch wetenschappen-wiskunde is vergelijkbaar met Nederlands natuur&techniek, Belgisch economie-wiskunde is vergelijkbaar met Nederlands economie&maatschappij.
Met citaat reageren
Oud 18-11-2009, 15:40
Verwijderd
Waarom niet in zo'n geval? Je kunt er vast een hoop meer mee en als het jou gewoon beter ligt kan het vast geen kwaad.
Met citaat reageren
Advertentie
Reageren

Regels voor berichten