Advertentie | |
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
:tuig: |
![]() |
||
Citaat:
Maarja, ik had alleen twintig euro, en dat vind ik dan te veel van het goede, daarnaast geef ik mensen niet zomaar geld, want ik weet niet wat ze daar mee gaat doen (sowieso vreemd dat ze op het perron mensen om geld gaat vragen, terwijl de kaartjesautomaten in de stationshal staan) dus ik had het hoogstens voor haar gekocht.
|
Maakt het uit dan wat iemand van het geld doet? Iemand heeft blijkbaar geld nodig (anders verlaag je je niet tot bedelen, mag ik hopen) en jij kunt ervoor kiezen dat te geven of het niet te geven. Beide is je goed recht, maar ik zie niet in wat het uitmaakt wat ze er uiteindelijk mee doet. (en als ze er drugs van wil kopen is het ook logisch dat ze zoiets zegt, want anders wil niemand er geld voor geven)
||
Citaat:
![]()
||
Citaat:
||
Citaat:
|
Wij (papa en ik en een vriend van ons) zaten op een terrasje en er kwam een loenzende, viezige vrouw vragen om een aalmoes. Die vriend van ons gaf haar vijftig cent en vroeg wat ze ermee ging doen. Ze zat een beetje te giechelen, dus die vriend vroeg: 'ga je lekker een stickie roken?' en toen zei ze 'hihi ja dat oook' en toen gaf hij haar nog twintig cent en zei hij 'nou veel plezier ermee'
![]() ze wist echt niet waar ze moest kijken ![]() ![]() |
![]() |
||
Citaat:
![]() Nouja ik dicht altijd heel veel, maar normaal stop ik af en toe wat in het kortegedichtentopic en verder doe ik alleen van die woordspelletjes in mijn agenda (lipogrammen en ollekebollekes) en op msn met flyaway. Maar ik dacht, waarom zet ik ze niet even in een topic! |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() |
![]() |
|
Verwijderd
|
http://listen.grooveshark.com wat een handige website, er staat best veel op
![]() |