Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Kunst & Cultuur / Films, TV & Radio
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Oud 14-09-2009, 09:51
Balance
Balance is offline
Maandagavond - RTL 5 - 20.30 uur

Ik ben wel benieuwd hoe dat zal gaan tussen de luxemburgse meiden en de nederlandse meiden. Toch een leuke taalbarrière die je dan tegen komt.

Verder vind ik het over het algemeen een hele slappe versie van America's Next Topmodel. Maar bij gebrek aan beter ga ik het toch maar volgen.

Wie nog meer?
Oud 14-09-2009, 13:32
Verwijderd
Ik dacht dat het tussen Nederland en Vlaanderen ging, want de voorstukjes die ik heb gezien waren allemaal in het Nederlands.
Toen ik hoorde dat het Benelux Next Top Model zou worden dit jaar dacht ik: Hé wat leuk, gaan die modellen meteen Engels leren! Maar toen zag ik alleen maar Nederlandse voorstukjes en was ik eigenlijk een beetje teleurgesteld.
Maargoed, ik zie het vanavond wel wat het wordt.
Met citaat reageren
Oud 14-09-2009, 18:52
Balance
Balance is offline
Oh echt?

Dat zou wel sneu zijn.
Oud 14-09-2009, 20:44
Chick Rock
Chick Rock is offline
Djeez, wat een vervelende meisjes, vooral die Tessa. Hoe grofgebekt kan je zijn! Jammer dat ze zo goed was op de shoot.
Oud 14-09-2009, 21:01
Verwijderd
Mensenkinderen, wat een mutsen bij elkaar zeg. En wat een pijnlijk verschil weer tussen de Vlamingen en de Nederlanders... Ik schaam me dan altijd een beetje.
Met citaat reageren
Oud 14-09-2009, 21:55
Balance
Balance is offline
Om het kletsen over de dames wat makkelijker te maken, onder de spoiler foto's + namen:
Spoiler

Ik vind de Vlaamse meisjes tot nu toe ook leuker.
Neem die Lianne, bloedje mooi, maar wat een gekut daar op de set met Tessa. Sneu.
En Tessa zelf is helemaal erg natuurlijk. Met d'r tijgerprintje.. Die oogt ook alsof ze uit een milieu komt waar je niks anders kan dan een ander keihard uitschelden.
Justine vind ik erg interessant qua uiterlijk.
Oud 14-09-2009, 22:17
VeGs
VeGs is offline
Citaat:
Ik vind de Vlaamse meisjes tot nu toe ook leuker.
Neem die Lianne, bloedje mooi, maar wat een gekut daar op de set met Tessa. Sneu.
En Tessa zelf is helemaal erg natuurlijk. Met d'r tijgerprintje.. Die oogt ook alsof ze uit een milieu komt waar je niks anders kan dan een ander keihard uitschelden.
Justine vind ik erg interessant qua uiterlijk.
Ja, dit eigenlijk. Ook die Denise; wat een meelopertje.
Tessa, Lianne en Denise zijn weer van die typische meiden die denken dat ze ver gaan komen als ze maar anderen afkammen, en zich arrogant in plaats van zelfverzekerd op stellen.
Die breken nog wel; het is zo'n neppe houding.
Met citaat reageren
Oud 14-09-2009, 23:29
Vice
Vice is offline
Om eerlijk te zijn als vind ik de modellen helemaal niet knap. Sterker nog, de meeste vind ik gewoon lelijk. Waarschijnlijk zullen ze wel erg fotogeniek zijn.
Oud 15-09-2009, 07:31
Verwijderd
Die Tessa was tussendoor heel veel in beeld, dus ik had gehoopt dat zij er in de eerste aflevering al uit zou liggen, maar helaas...
Nouja, met zo'n houding zal ze toch wel niet ver komen, ook al heeft ze mooie foto's

Ohja, die -lux zou voor luxe staan
Met citaat reageren
Oud 15-09-2009, 07:48
x-spekkie-x
x-spekkie-x is offline
Ik vind naast Justine ook Melanie heel leuk, die er als laatste bijkwam vanwege die MaxFactor actie

@Balance
Die foto's kunnen nou wel uit de spoiler. Wel handig als die meteen in het topic staan
Oud 15-09-2009, 10:17
*oma*
*oma* is offline
Ik denk dat Tessa heel ver zal komen, ook al is ze een bitch. Maar ze is een chillere bitch dan Denise en dat wicht wat achter haar aan hobbelt.
Oud 15-09-2009, 13:09
Chick Rock
Chick Rock is offline
Ik vind de meeste meisjes niet zo bijzonder, veel van die typische blondines.
Oud 15-09-2009, 16:20
Balance
Balance is offline
Citaat:
Ik vind naast Justine ook Melanie heel leuk, die er als laatste bijkwam vanwege die MaxFactor actie

@Balance
Die foto's kunnen nou wel uit de spoiler. Wel handig als die meteen in het topic staan
Ik heb ze niet vanwege het spoilergehalte in die spoiler gezet, maar omdat het nogal irritant is dat je elke keer met het openen van dit topic, ook die foto's moet laden. Nu kan men er zelf voor kiezen. Scheelt bij tragere verbindingen.
Oud 15-09-2009, 16:40
muziekvlinder
muziekvlinder is offline
Ik vind

- Adinda
- Justine
- Maxime
- Catharina

..de enige boeiende meisjes die er tussen zitten
Oud 15-09-2009, 16:46
x-spekkie-x
x-spekkie-x is offline
Citaat:
Ik heb ze niet vanwege het spoilergehalte in die spoiler gezet, maar omdat het nogal irritant is dat je elke keer met het openen van dit topic, ook die foto's moet laden. Nu kan men er zelf voor kiezen. Scheelt bij tragere verbindingen.
Helaas, die foto's laden ook als ze onder een spoiler zitten
Maar het zijn kleine foto's, dus zoveel ruimte kosten ze niet. Ik vind het wel leuk nu het seizoen begonnen is om de foto's van de meiden te zien
Oud 15-09-2009, 17:24
Verwijderd
Justine
Met citaat reageren
Oud 15-09-2009, 17:43
Verwijderd
OMG die Tessa, wat een ordinair wicht. Zou echt niet met haar samen kunnen wonen denk ik. Al waren die andere twee ook wel erg kinderachtig toen ze haar uit gingen lachen bij de shoot.
Met citaat reageren
Oud 17-09-2009, 12:16
cenerentola
cenerentola is offline
Citaat:
Mensenkinderen, wat een mutsen bij elkaar zeg. En wat een pijnlijk verschil weer tussen de Vlamingen en de Nederlanders... Ik schaam me dan altijd een beetje.
Met citaat reageren
Oud 17-09-2009, 19:46
Verwijderd
die naam alleen al..
Met citaat reageren
Oud 17-09-2009, 21:11
gurl19
gurl19 is offline
Die Tessa was vreselijk irritant, maar ik dacht al wel dat ze er in zou blijven. Vast goed voor kijkcijfers. Ik vind die Justine eigenlijk niet zo heel bijzonder. Eigenlijk vind ik niemand bijzonder, misschien komt dan nog bij latere fotoshoots.
Met citaat reageren
Oud 17-09-2009, 21:42
flyaway
flyaway is offline
Sarahs haar zat echt lelijk tijdens die persoonlijke praatjes. Tessa is voor de kijkcijfers, Denise vind ik erg mooi en Justine heeft een heel vreemd gezicht.
Met citaat reageren
Oud 18-09-2009, 09:04
Balance
Balance is offline
Ik vind Tessa niet alleen voor de kijkcijfers. Al doet ze het IRL kut, op de foto is ze toch echt wel mooi.
Oud 19-09-2009, 19:37
veertjuhXD
veertjuhXD is offline
ik vind die foto's uit de apoiler helemaal niet bijzonder ofzo.

alexandra
sarah
&melanie
zijn dan nog wel de beste denk ik.
Met citaat reageren
Oud 21-09-2009, 20:45
Balance
Balance is offline
Argh wat erger ik me toch elk jaar weer aan de Nederlandse/Vlaamse versie van ANTM.
Allereerst de foto's: slecht/kort in beeld en het commentaar slaat soms echt nergens op. Armen die je niet ziet, houdingen die raar zijn, ogen die totaal niet spreken. En ja hoor, de jury volstaat weer met dat het een prachtige foto is. Bij ANTM zou er volop commentaar komen.
Het juryberaad heeft geen zin om uit te zenden als je niet weet over wie het gaat. Bij ANTM mag je dat wél weten.
Daphne moest volgens mij de sneltrein halen, om vervolgens wél 40 seconden te gebruiken om je jury voor te stellen.
En de reclame is zo overduidelijk. Ja nou weten we het wel van Max Factor en C&A

Ondanks dat blijf ik het natuurlijk gewoon kijken.
Oud 22-09-2009, 11:22
Verwijderd
C&A is ook echt de meeste chicste sponsor ooit
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 22-09-2009, 13:56
flyaway
flyaway is offline
Daphne had zelf van die hakken aan die door dat rare arrogante wijf werden afgekraakt
Met citaat reageren
Oud 22-09-2009, 21:05
PV
PV is offline
gister voor t eerst gezien & eens met Balance hierboven. Sommige foto's vond ik echt lelijk, met rare houdingen van armen en benen en dan zeggen ze dingen als 'beste foto die er bij zit'. Jaja
en idd die blauwe hakken van Daphne met een roze jurkje oid, dat past zeker wel goed bij elkaar
Met citaat reageren
Oud 23-09-2009, 09:11
Chick Rock
Chick Rock is offline
En dat haar van Daphne bij de eliminatie
Oud 23-09-2009, 09:20
Vogelvrij
Vogelvrij is offline
Jaaa, die kleurencombinatie van Daphne, dat was echt het lelijkst van wat iedereen daar aan had. En dat ze toen de jury ging voorstellen, terwijl ze die de dag ervoor nog gezien hadden, ik denk dat iedereen wel weet wie Bastiaan is hoor

Ik vind het altijd toch wel leuk om te volgen. En op die bovenstaande foto ziet Lianne er heel lelijk uit, terwijl ik haar er normaal het leukst uit vind zien. Maar wel onaardig. Sowieso, waarom zitten al die Nederlandse meisjes de vooroordelen nou zo te bevestigen
Oud 23-09-2009, 11:25
*oma*
*oma* is offline
Citaat:
Ja nou weten we het wel van Max Factor en C&A
Citaat:
C&A is ook echt de meeste chicste sponsor ooit
En vergeet Ecco niet :')
Oud 23-09-2009, 15:10
flyaway
flyaway is offline
Wel heel gemeen met het wisselen van dat haar Prachtig haar heeft ze, hoefde er echt niet af.
Met citaat reageren
Oud 23-09-2009, 19:21
PV
PV is offline
en die ene die nu heeeeel kort rood haar heeft, ik vind d'r buiten haar foto's om helemaal niet zo mooi maar op foto's staat het dan wel weer heel gaaf.
Met citaat reageren
Oud 24-09-2009, 08:03
Vice
Vice is offline
Citaat:
Jaaa, die kleurencombinatie van Daphne, dat was echt het lelijkst van wat iedereen daar aan had. En dat ze toen de jury ging voorstellen, terwijl ze die de dag ervoor nog gezien hadden, ik denk dat iedereen wel weet wie Bastiaan is hoor
De modellen zelf zagen er anders ook vrij suf uit.
Oud 24-09-2009, 17:58
Verwijderd
Door die make-overs viel me ineens op dat sommige modellen echt geen mooie oren hebben (Lianne, en dat meisje met dat hele korte rode haar).

Die Tessa lijkt zichzelf echt te overschreeuwen ja. Die Lianne wordt ook steeds onsympathieker. Wat zijn die Belgische meiden toch een verademing.
Met citaat reageren
Oud 28-09-2009, 15:20
x-spekkie-x
x-spekkie-x is offline
Zit ik wikipedia te lezen, kom ik de internationale bestemming tegen Voor de mensen die nieuwsgierig zijn:

Spoiler
Oud 28-09-2009, 21:03
Balance
Balance is offline
In godsnaam.. dan heb je het over uitzoeken of iemand een geschikte personality heeft als model. En wat zeg je als jurylid.. dat je kijkt alsof je anaal genomen wordt.

En Tessa en Lianne zijn naar mijn idee even sneu.
Oud 28-09-2009, 21:42
Vice
Vice is offline
Citaat:
In godsnaam.. dan heb je het over uitzoeken of iemand een geschikte personality heeft als model. En wat zeg je als jurylid.. dat je kijkt alsof je anaal genomen wordt.

En Tessa en Lianne zijn naar mijn idee even sneu.
Om eerlijk te zijn vind ik Lianne net iets erger.
Oud 28-09-2009, 21:57
niña
niña is offline
Gods, wat is die jury toch debiel. En waar waren de opmerking over de lingerie-actie en eigen foto's? Tijdvulling? Close up van het gezicht? bfjebw3ifdrnkl echt.
Met citaat reageren
Oud 29-09-2009, 01:40
Jannekus
Jannekus is offline
Ik kan het niet terugkijken , zit in Amerika op dit moment voor een half jaar en blijkbaar kun je niet vanuit de US kijken ivm de rechten van het programma, stom trouwens dat ik wel andere programma's van rtl 5 kan bekijken en ook wel de 1e aflevering van BNTM , heeft iemand hier een oplossing voor? Kan ik het ergens misschien toch terugkijken?

Hetzelfde geldt trouwens voor K2 zoekt K3 wat ik stiekem ook aan het volgen was (audities + theaterronde), vond het eigenlijk heel leuk haha maar nu krijg ik opeens ook die melding
Oud 29-09-2009, 06:31
x-spekkie-x
x-spekkie-x is offline
Citaat:
Ik kan het niet terugkijken , zit in Amerika op dit moment voor een half jaar en blijkbaar kun je niet vanuit de US kijken ivm de rechten van het programma, stom trouwens dat ik wel andere programma's van rtl 5 kan bekijken en ook wel de 1e aflevering van BNTM , heeft iemand hier een oplossing voor? Kan ik het ergens misschien toch terugkijken?

Hetzelfde geldt trouwens voor K2 zoekt K3 wat ik stiekem ook aan het volgen was (audities + theaterronde), vond het eigenlijk heel leuk haha maar nu krijg ik opeens ook die melding
Waarschijnlijk moet je iets langer wachten voordat je het kan zien, omdat het waarschijnlijk op een later tijdstip in België wordt uitgezonden. En dan zal het wel zijn om te voorkomen dat de Belgen het programma eerder op internet zien dan op tv. Dus probeer het later nog eens zou ik zeggen
Oud 29-09-2009, 09:38
Verwijderd
Citaat:

hier heb ik ook last van
Met citaat reageren
Oud 29-09-2009, 16:04
Verwijderd
Dat grapje over anaal genomen worden was natuurlijk op en top geer&goor humor maar echte nichten zijn uiteraard buitenproportioneel vertegenwoordigd in die wereld dus ik vond dat erg overdreven. Ik wil in ieder geval niet weten hoe ze reageert als er echt iets ergs gebeurd.
Met citaat reageren
Oud 29-09-2009, 20:50
WishfulDreaming
WishfulDreaming is offline
Citaat:
Waarschijnlijk moet je iets langer wachten voordat je het kan zien, omdat het waarschijnlijk op een later tijdstip in België wordt uitgezonden. En dan zal het wel zijn om te voorkomen dat de Belgen het programma eerder op internet zien dan op tv. Dus probeer het later nog eens zou ik zeggen

Belgie en Nederland lopen gelijk dus dat is het niet. Ik heb hier gister ook die aflevering gezien met die anaal opmerking
begon wel een uur later

Laatst gewijzigd op 29-09-2009 om 21:02.
Met citaat reageren
Oud 29-09-2009, 21:11
Verwijderd
Die vete tussen Lianne en Tessa ben ik nu wel zat. Ze doen allebei onvolwassen en laten zich ook heerlijk opjutten om voor de camera negatieve dingen over elkaar te zeggen, beetje jammer.

Van mij mag zo'n rustig Belgisch meisje winnen, Justine ofzo.
Met citaat reageren
Oud 30-09-2009, 18:59
Chick Rock
Chick Rock is offline
Mijn neefje is blijkbaar bevriend met die Adinda die er uit is gegaan ze heeft iets op z'n facebook geschreven hihi
Oud 30-09-2009, 19:38
VeGs
VeGs is offline
Is het nou echt zo moeilijk om enig commentaar en achtergrondinformatie bij de keuzes te geven?
Wáárom won Lianne? Wat waren de twee beste foto's? En maar één zinnetje commentaar per foto?

En dat poseren in een volle straat... Belachelijk. Dat je ergens tegen moet kunnen oké, maar als het daadwerkelijk iets toevoegt aan een foto is dat te accepteren. Als het alleen bedoelt is om je voor schut te zetten, is het wat anders.
Met citaat reageren
Oud 30-09-2009, 20:57
Rivka
Rivka is offline
Ik vind het zo zonde dat ze Bianca's haar hebben geschoren en rood geverfd! Door dat korte haar krijgen sommige meisjes opeens heel lelijke oren...
En dat van dat anaal genomen worden vind ik echt een afschuwelijke, niet normale nichtengrap.
Oud 30-09-2009, 21:34
battlestar
battlestar is offline
Lianne is echt verschrikkelijk. Tessa is ook erg, maar die is tegelijkertijd ook wel komisch.

Rosalinde vind ik zo'n nietszeggend meisje, zelfde als Catherina (wel knap!) en Justine.

Nee, niet erg boeiende meisjes dit seizoen weer helaas.
Met citaat reageren
Oud 01-10-2009, 13:55
Vogelvrij
Vogelvrij is offline
Tessa is ook gewoon nog een beetje jong...

Maar ik vond inderdaad ook dat ze de foto's wel erg kort lieten zien, echt maar een paar seconden of zo
Oud 02-10-2009, 07:30
Verwijderd
De foto's staan ook op internet he!
hier!
Met citaat reageren
Advertentie
Reageren

Regels voor berichten