Advertentie | |
|
![]() |
||
Citaat:
||
Citaat:
![]() Maar het zijn kleine foto's, dus zoveel ruimte kosten ze niet. Ik vind het wel leuk nu het seizoen begonnen is om de foto's van de meiden te zien ![]()
|
Argh wat erger ik me toch elk jaar weer aan de Nederlandse/Vlaamse versie van ANTM.
Allereerst de foto's: slecht/kort in beeld en het commentaar slaat soms echt nergens op. Armen die je niet ziet, houdingen die raar zijn, ogen die totaal niet spreken. En ja hoor, de jury volstaat weer met dat het een prachtige foto is. Bij ANTM zou er volop commentaar komen. Het juryberaad heeft geen zin om uit te zenden als je niet weet over wie het gaat. Bij ANTM mag je dat wél weten. Daphne moest volgens mij de sneltrein halen, om vervolgens wél 40 seconden te gebruiken om je jury voor te stellen. En de reclame is zo overduidelijk. Ja nou weten we het wel van Max Factor en C&A ![]() Ondanks dat blijf ik het natuurlijk gewoon kijken.
|
![]() |
gister voor t eerst gezien & eens met Balance hierboven. Sommige foto's vond ik echt lelijk, met rare houdingen van armen en benen en dan zeggen ze dingen als 'beste foto die er bij zit'. Jaja
![]() en idd die blauwe hakken van Daphne met een roze jurkje oid, dat past zeker wel goed bij elkaar ![]() |
![]() |
|
Jaaa, die kleurencombinatie van Daphne, dat was echt het lelijkst van wat iedereen daar aan had. En dat ze toen de jury ging voorstellen, terwijl ze die de dag ervoor nog gezien hadden, ik denk dat iedereen wel weet wie Bastiaan is hoor
![]() Ik vind het altijd toch wel leuk om te volgen. En op die bovenstaande foto ziet Lianne er heel lelijk uit, terwijl ik haar er normaal het leukst uit vind zien. Maar wel onaardig. Sowieso, waarom zitten al die Nederlandse meisjes de vooroordelen nou zo te bevestigen ![]()
||
Citaat:
![]()
|
Verwijderd
|
Door die make-overs viel me ineens op dat sommige modellen echt geen mooie oren hebben (Lianne, en dat meisje met dat hele korte rode haar).
Die Tessa lijkt zichzelf echt te overschreeuwen ja. Die Lianne wordt ook steeds onsympathieker. Wat zijn die Belgische meiden toch een verademing. |
![]() |
|
In godsnaam.. dan heb je het over uitzoeken of iemand een geschikte personality heeft als model. En wat zeg je als jurylid.. dat je kijkt alsof je anaal genomen wordt.
En Tessa en Lianne zijn naar mijn idee even sneu.
||
Citaat:
|
Ik kan het niet terugkijken
![]() ![]() Hetzelfde geldt trouwens voor K2 zoekt K3 wat ik stiekem ook aan het volgen was (audities + theaterronde), vond het eigenlijk heel leuk haha ![]() ![]()
||
Citaat:
![]()
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() |
![]() |
|
Verwijderd
|
Dat grapje over anaal genomen worden was natuurlijk op en top geer&goor humor maar echte nichten zijn uiteraard buitenproportioneel vertegenwoordigd in die wereld dus ik vond dat erg overdreven. Ik wil in ieder geval niet weten hoe ze reageert als er echt iets ergs gebeurd.
|
![]() |
||
Citaat:
Belgie en Nederland lopen gelijk dus dat is het niet. Ik heb hier gister ook die aflevering gezien met die anaal opmerking begon wel een uur later ![]() Laatst gewijzigd op 29-09-2009 om 21:02. |
![]() |
|
Is het nou echt zo moeilijk om enig commentaar en achtergrondinformatie bij de keuzes te geven?
![]() Wáárom won Lianne? Wat waren de twee beste foto's? En maar één zinnetje commentaar per foto? En dat poseren in een volle straat... Belachelijk. Dat je ergens tegen moet kunnen oké, maar als het daadwerkelijk iets toevoegt aan een foto is dat te accepteren. Als het alleen bedoelt is om je voor schut te zetten, is het wat anders. |
![]() |
|
Ik vind het zo zonde dat ze Bianca's haar hebben geschoren en rood geverfd! Door dat korte haar krijgen sommige meisjes opeens heel lelijke oren...
En dat van dat anaal genomen worden vind ik echt een afschuwelijke, niet normale nichtengrap.
|
Verwijderd
|
De foto's staan ook op internet he!
hier! |
Advertentie |
|
![]() |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Films, TV & Radio |
Welke series volg jij op dit moment? [fall season 2010] x-spekkie-x | 115 | 25-06-2011 19:33 | |
De Kantine |
Beksaainski #1148 Verwijderd | 500 | 05-10-2010 14:59 | |
De Kantine |
Saaivenhonderddrie Verwijderd | 500 | 28-09-2009 21:54 |