Advertentie | |
|
![]() |
|
zoekwoord: interrail
www.interrail.nl |
![]() |
|
Heb je al een idee naar welke landen je wilt gaan? Dan is het makkelijker om wat specifiekere informatie te geven.
Treinen reserveren of toeslag betalen hangt ook af naar welk land je gaat. Zo zijn er in Italië redelijk veel treinen (alles wat sneller is dan een stoptrein/regionale trein) waarvoor je extra toeslag moet betalen en waarvoor je een plaatsreservering nodig hebt. Als je met een tent gaat, kan ik je ook nog wel een paar leuke campings geven die goed bereikbaar zijn vanaf het station in een grote stad. Voor meer informatie kun je ook kijken op www.worldonrails.nl
|
Verwijderd
|
Op de interrail site staat het gewoon hoor, van de toeslagen: http://www.nshispeed.nl/nl/interrail...il-global-pass
Wat voor bedragen het precies zijn weet ik niet, het zullen geen tientallen euro's per trein zijn (behalve misschien slaaptreinen), maar je moet er dus wel rekening mee houden dat je soms moet reserveren en ook uitzoeken bij welke treinen dat is. www.seat61.com heeft ook nog wel nuttige treininfo ![]() |
![]() |
||
Citaat:
Gezien je Griekenland ook hebt staan, kun je natuurlijk ook de boot naar Griekenland pakken en dan ontwijk je de lastige passage tussen Italië en Oostenrijk een beetje. In mijn ervaring duurde het vooral lang om ergens te komen en in die regio liggen niet veel campings in de buurt van een station. Ik zal morgen wel eens een paar campings opzoeken met een beschrijving erbij. Ik weet sowieso campings in Berlijn, Wenen, Innsbrück, Venetië, Nürnberg en nog een paar andere steden. Ik ben nooit in Frankrijk, Spanje of Griekenland geweest met interrail, dus daar weet ik geen campings. Meestal zoek ik een camping met een campinggids of ik gebruik google 'plaats + camping' en dan zoek ik met google earth op hoever het echt van het station ligt als het op loopafstand moet liggen. De afstand die gegeven wordt op sites en in gidsen, is meestal korter dan het in werkelijkheid is. Als je met openbaar vervoer naar de camping wilt gaan, staan bij de meeste stadscampings wel een beschrijving en anders wilt een mailtje naar de camping het ook altijd goed doen. http://www.worldonrails.nl/forum/vie...a775c00d8c5d90 Hier staat per land (of groepje landen) de toeslagen voor verschillende treinen. De informatie kan verouderd zijn, maar het geeft je wel een idee voor welke treinen je toeslag moet betalen en hoeveel dit ongeveer is.
|
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Psychologie |
Het Grote Lucht-Je-Hart-Topic #119 Verwijderd | 500 | 05-10-2020 18:34 | |
Lifestyle |
[Wensen] Heb jij ze ? Tuinkabouter !! | 53 | 12-02-2005 12:45 | |
De Kantine |
weet jij al waar je naar op vakantie gaat dit jaar? damaetas | 175 | 28-01-2004 12:44 | |
De Kantine |
Ik zoek mensen die wel eens een trein vakantie hebben gemaakt. G.T.C. | 10 | 05-10-2003 08:33 | |
Software & Hardware |
Overal in europa het zelfde soort stroom net? G.T.C. | 18 | 25-06-2003 23:53 | |
Lifestyle |
tofowfopic je$u$ crust | 451 | 23-06-2002 14:16 |