Citaat:
hallo,
ik heb even een vraag
vandaag heb ik afval thee van de kruitvat gekocht. ( met senna erin )
maar ik heb 10 zakjes.
nu heb ik er vandaag 1 gedronken
en ik wil er elke dag 1 of 2 drinken.
ik heb gehoord dat dit een laxerende werking heeft.
is dit nou dan precies het zelfde als laxeerpillen?
( en ik hoef niet te horen dat dat slecht is . want dat weet ik al)
kan dit met koud water?
en hoeveel kilo val je af van 10 zakjes?
xxxxxxx
|
Beste Lottjyy,
Hoeveel kilo je ervan afvalt? Helemaal geen. Oh, het zal heel even líjken alsof het wel zo is omdat je voortdurend aan de diarree bent en je lichaam uitdroogt. Je zult wat vocht verliezen. Maar werkelijk afvallen? Nee, daar werkt het niet voor.
Het werkt wel om je darmen lui te maken. Je moet voortdurend naar de wc, op de meest onmogelijke momenten, en op den duur kunnen je darmen niet meer functioneren zonder dat je dit soort spul gebruikt. Je hebt je lichaam kapot gemaakt en kan dan niet meer zelfstandig naar de wc. Daarbij droog je er van uit.
Je zegt dat je al weet dat het slecht voor je is. Blijkbaar besef je het niet goed genoeg, anders zou je er niet over péinzen om hiermee te beginnen.
Ik weet niet waar jij denkt dat je mee bezig bent, maar je doet er verstandig aan de mensen die zeggen dat het slecht is wat serieuzer te nemen. Afvallen via dit soort merkwaardige (totaal inefficiënte) manieren helpt je op geen enkele manier. Als je werkelijk wat gewicht moet verliezen, zijn daar veel gezondere manieren voor. Maar als je je leven wil verkloten, begin dan vooral met dit soort fratsen. Denk alleen niet dat het bij jou anders zal lopen als bij al die duizenden meisjes die jou voorgingen en hun leven opgaven voor iets stoms en nietszeggends als gewicht. En nee, ze werden er niet gelukkiger van.