![]() |
|
Verwijderd
|
Ik weet niet of nog meer mensen zo'n spel gaan spelen met dobbelstenen, maar wij wel (2x zelfs). Weet wel een aantal opdrachten, maar vroeg me af of nog meer mensen leuke ideeën hebben?
Wij hebben vooralsnog: -pak pakje van de stapel -pak pakje uit (van jezelf of ander of stapel) -plaats doorschuiven, en alle variaties (links, rechts, 1/2/3 plaatsen, etc) -geef pakje van jezelf aan iemand anders (met minste kadootjes/langste/oudste/jongste/etc) -pak pakje van iemand anders (met meeste/grootste kadootje/gene links van je/etc) -rijm battle, winnaar krijgt kadootje van verliezer -sinterklaasliedje zingen dat nog niet voorbij is gekomen die avond, krijgt pakje als het lukt -wissel van plaats met alle variaties (gene tegenover je/oudste/meeste kadootjes/minste kadootjes/etc) -etc Er zijn veel sites op het internet, zoals deze: http://members.quicknet.nl/lm.broers...d/sintspel.pdf Maar ik zou het het leukst vinden om nog een paar opdrachten te verzinnen waarbij je iets moet doen, zoals zo'n rijmbattle. Nou, vult u maar aan! |
Advertentie | |
|
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Verhalen & Gedichten |
[Vervolg]Achter de gele deur #2 Eend | 166 | 20-06-2006 20:32 | |
Verhalen & Gedichten |
Achter de grote, gele deur. Eend | 500 | 30-01-2005 19:32 |