Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Lichaam & Geest / Liefde & Relatie
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Oud 01-12-2009, 16:08
samiej
samiej is offline
Hallo,

Ik ga even snel mijn verhaal typen. Ik ben zaterdag naar een verjaardag geweest van de ex van mijn vriendin (toen nog vriend) en daar was ook een leuke jongen. Rond 3 uur hebben we even gepraat en we hadden best wel lol op zich. Hij begon met praten. Rond 5 uur ging hij alweer naar huis. Hij heeft geen msn dus ik heb zijn telefoonnumer gekregen. Ik heb hem gister gesmst en hij heeft heel leuk terug gesmst dat hij het geinig vond dat ik sms, dat het een leuke verassing was en of ik hyves had. Ik heb zijn hyves gekregen en hem toegevoegd. Maar sindsdien smst/krabbelt hij niet. Nu twijfel ik heel erg of hij mij wel (redelijk) leuk vind. Ik ben bang dat hij is afgeknapt op mijn foto's op hyves, al hoewel hij me ook gewoon in het echt heeft gezien. Maar het probleem is dus dat ik niet weet wat ik moet doen, hij heeft geen msn anders was het makkelijker geweest om met hem in contact te komen. Ik hoorde van een vriend van hem dat hij best wel verlegen is en een kneus is op meidengebied, dus misschien dat hij daarom niet meer smst of krabbelt. Maar die indruk kreeg ik niet van hem tijdens het feest.. Ik heb ook geen zin om hem de hele tijd als eerste te smsen, vooral ook omdat ik niet eens weet of hij het/mij wel leuk vind.. Misschien zit hij daar ook helemaal niet op te wachten. Als hij msn had konden we daar gewoon over praten, maar smsen is toch anders. Want je gaat niet zo snel vragen smsen van "wat voor opleiding doe je?' etc. etc.

Dus ja hoe kom ik erachter of wat zal ik doen?

Xx.
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 01-12-2009, 16:26
Myuki
Myuki is offline
Zaterdag is nu 3 dagen geleden... Dus je kunt even afwachten of je nog wat van zijn kant hoort. Je kunt hem natuurlijk ook gewoon uitvragen, dan hoef je niet via sms/msn/hyves te communiceren. En als hij daar geen zin in heeft is 't ook duidelijk.
Oud 01-12-2009, 16:34
Kaa
Kaa is offline
"Verzamel je vaker hyves adressen/telefoonnummers op verjaardagen?"

"Ja" > "Oke.."
"Nee" > "Dan mag ik je dus mee uit vragen?"
"Soms" > " Dus ik ben redelijk uniek?"

Ofnouja weetje, waarom doen mensen zo moeilijk over contact leggen. Als hij er geen zin in heeft houdt hij heus wel op met antwoorden op je berichtjes of je hyvesdingen of watdan ook. En als hij het wel ziet zitten dan hapt ie ook heus wel...
Zolang je geen gedachten kan lezen heeft t in ieder geval weinig zin om op je reet te zitten en te wachten tot hij n keer iets onderneemt. Zeker als je vermoed dat hij 'een kneus' is op gebied van meisjes. En zelfs al zou dat niet zo zijn....
Oud 01-12-2009, 17:45
SiemdeCyper
SiemdeCyper is offline
Eh, is 1 dagje wachten te lang? Je moet nou ook weer niet vreselijk ongeduldig zijn.
Met citaat reageren
Oud 01-12-2009, 19:18
On efil
On efil is offline
Ik heb een paar punten die je misschien helpen,

Punt1
Je zegt, Die indruk kreeg ik niet van hem op het feest, ik weet niet wat voor feest, maar alcohol kan soms ook wel eens helpen om die kneuzigheid te overkomen.

Punt 2
Als hij afknapt op jou foto's, waarom zou je dan zoiezo iets proberen te krijgen met z'n vent?
Zou betekenen dat hij puur op je uiterlijk zou uitgaan.

Punt 3
Je kan bijvoorbeeld contact zoeken met wat humor, iets in de richting van.
Hey, Ben je me al vergeten, haha. (en dan vraag je iets, maar dat ligt daan weer aan jou)

Mja, Zelfs al was hij verlegen, dan liet hij echt nog wel wat van zich horen als hij jou leuk zou vinden/vond.
Met citaat reageren
Advertentie
Reageren

Regels voor berichten