Advertentie | |
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
Niet de koalabeerkoekjes maar wel de cadeautjes in een mand. voor iedere dag één. Ik ben nog nooit iemand tegengekomen die da took kreeg ![]() |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() Volgens mij is het bewezen dat geuren het sterkst herinneringen oproepen ![]() |
Advertentie |
|
![]() |
|
![]() |
Ik heb in de zomer 3 maanden in het buitenland gewoond, naast een pizzeria. Dit betekende dat ik met regelmaat daar een pizza ophaalde om thuis lekker op te gaan eten
![]() ![]() Wat ook grappig is, is dat ik als kind mezelf heb aangepraat geen oranje dingen te eten. Dit ging dan over al het voedsel wat oranje was. Fruit, groenten, koekjes met oranje erop, oranjetompouce, oranje zuurtjes, oranje winegums. Werkelijk alles. Hoe ik hierbij kwam weet ik niet, en mijn ouders weten het ook niet maar ik at werkelijk niks oranje's. Tegenwoordig eet ik zo nu en dan toch wat oranje's. Ben gek op sinaasappels/mandarijnen maar de oranje snoepjes/koekjes zal je mij niet snel zien eten. Kennen meer mensen dit? haha. |
![]() |
|
Verwijderd
|
Nibbits en cassis = oma
gepofte rijstdingetjes = toen we in de tweede een keer na schooltijd bij iemand uit ons groepje in de keuken zaten met een enorme slakom vol gepofte rijstdingetjes. gekookte andijvie = co-schappen in het 4e jaar van mijn studie, ik at vaak warm in de ziekenhuiskantine en dit stond vaak op het menu melk met peper = kamperen in Frankrijk, waar ik elke dag een beker vieze langhoudbare melk moest drinken, waar ik peper in deed zodat ik er minder van proefde ik heb vast veeeeel meer associaties, maar daar kom ik zo gauw niet op. |
![]() |
|
Verwijderd
|
Wafels doen me denken aan een schoolreisje naar Brussel, toen een vriend van me in heel krom engels 'wan waffel plies' bestelde
![]() ![]() |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
Ik vind houdbare melk juist superlekker! ![]() |
![]() |
|
rijstepap met worst en karbonade's: oud en nieuw bij opa en oma
bruinebonenfilosoof: jarig zijn m&m's: een vriendinnetje
|
![]() |
Caiparinha in Brazilie... met het mooie weertje, de mooie omgeving en echte vakantiesfeer was het zo lekker! Nu bestel ik het altijd wanneer ik eens cocktails drink, toch anders
![]() Bij Liga milkbreak denk ik altijd aan mijn basisschool periode; dan at ik eerst dat koekje op, en dan pas het 'lekkere, witte midden'. Nu eet ik het bijna nooit meer, maar als ik het eet, weet ik nooit waarom ik het zooooo lekker vond haha. En biefstuk doet mij denken aan de periode dat mijn ouders uit elkaar gingen; mn vader kon niet koken, en probeerde ( heel schattig ) dan toch iets te maken; hij zette het gas zoooo hard dat de hele keuken blauw stond van de rook bij het biefstuk bakken. We aten dan ook altijd biefstuk met mijn pa, die dan zo trots als een pauw was dat hij medium was ![]() |
![]() |
||
Citaat:
|
![]() |
|
![]() |
Mars: Mijn zus en ik kregen vroeger altijd een mars als we bij opa en oma waren geweest. Als we dan weggingen, kwam opa aan met twee marsen, een voor mijn zus en een voor mij.
Pannenkoek: dan denk ik altijd aan mijn basisschool-tijd, samen met m'n zus en moeder tussen de middag pannenkoeken eten. Oreo: vakantie in Amerika, waar we elke avond oreo's aten. (die bestonden toen nog niet in Nederland)
|
![]() |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
De Kantine |
Ik saai, jij saait, wij saaien; ik saaide, wij saaiden en wij hebben gesaaid #223 Verwijderd | 501 | 30-05-2008 11:03 | |
Seksualiteit |
Ouwehoer hier over seks en wat jij daarmee wilt associëren. Nona | 114 | 10-01-2007 19:14 | |
Verhalen & Gedichten |
[Columnwedstrijd] Vakantie, een lijdensweg Verwijderd | 0 | 12-09-2006 12:09 | |
Verhalen & Gedichten |
[verhaal] Stopcontact Vogelvrij | 10 | 11-01-2005 15:29 | |
Levensbeschouwing & Filosofie |
De hemel als 'eindstation'? wondersbestaan | 151 | 23-03-2004 09:35 | |
Psychologie |
Mijn horror vakantie. DarkCat | 24 | 04-02-2002 04:54 |