Advertentie | |
|
![]() |
|
Daarbij kan ook dat samenwonen met vrienden enorm tegenvallen. Bijvoorbeeld als er niet schoongemaakt wordt, door de weeks feestjes terwijl jij een proefwerkweek hebt etc. Het kan goed gaan hoor, maar er is ook vaak genoeg gezeik tussen huisgenoten. Jij hebt niet zo makkelijk een andere optie behalve misschien terug naar je ouders. Verder mag je ook eigenlijk bijna niks tekenen voor je 18 bent en dat is best lastig als je op jezelf woont.
Persoolijk zou ik wachten tot je 18 bent. Thuis wonen heeft ook z'n voordelen en zeker als je ouders niet de meest vervelende zijn. Waarom zou je dan weg gaan? Je kan nog lang genoeg op jezelf wonen en het is ook gewoon heel kostbaar en toch veel gedoe. (Niet dat je niet op jezelf moet gaan wonen, ik vind het juist een aanrader, maar wel op het moment dat je je eigen zaken ook gewoon zelf kan regelen)
||
Citaat:
Nee, blij dat ik tegenwoordig van het concept huisgenoot af ben. Die mafkees was een uitzondering, maar alleen je eigen rotzooi tegenkomen is sowieso zoveel beter. Ik zou de TS aanraden om nog even te wachten. Zeker op de middelbare school en als je het zelf niet kan is het relaxt dat was en eten door je ouders gedaan worden. Dat zijn dingen waar je anders allemaal zelf aan moet denken, bovenop school. Vergeet niet om inschrijvingen voor wonen nu al te regelen. De wachttijden zijn in de randstad voor woningen zijn lang. Voor zelfstandige woonruimte zelfs nog langer.
|
![]() |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Psychologie |
weg willen, maar mijn huis Verwijderd | 16 | 11-09-2013 06:45 |