Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / School & Studie / Studeren
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Oud 15-12-2009, 21:04
RoelandScout
RoelandScout is offline
Hallo allen,

Toen ik vorig jaar nog op HAVO zat heb ik alsmaar zitten denken aan de hogere hotelopleiding van hogeschool TIO. Nu zit ik echter op het VWO, en wil ik graag een universitaire studie gaan doen. Helaas kom ik er op dit moment nog niet uit, en ik weet dat het vroeg is, maar ik wil wel een doel hebben om het VWO af te maken.

Daarom aan jullie de vraag:

Hebben jullie enig idee of er een universitaire hotelopleiding is, ergens te wereld?

Ik heb natuurlijk al het web afgezocht, maar ik kan niet al te veel vinden. Termen zoals 'hospitality' en 'hotel' heb ik natuurlijk al gebruikt.

Voorts vind ik het geen bezwaar om in het buitenland te studeren. Taal hoeft ook geen probleem te zijn, zolang ik maar geen rimboe-taal hoef te kennen. Liefst een Engelse-talige studie.

Please help me
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 17-12-2009, 16:23
Pater Noster
Pater Noster is offline
Leg eens uit, hoe zie jij de combinatie hotelschool + universitair onderwijs? In de horeca werken is niet erg wetenschappelijk natuurlijk.

Verder weet ik wel dat o.a. Stenden hogeschool (www.stenden.com) hbo-masters aanbiedt op het gebied Leisure/Toerism. Geen wetenschappelijke studies, maar wel een hoger niveau dan hbo-bachelor.
Met citaat reageren
Advertentie
Reageren

Regels voor berichten