Advertentie | |
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
haha wel handig! inderdaad |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() |
![]() |
|
![]() |
Er is volgens mij geen enkele bank die op de naam bij het rekeningnummer controleert. Dat is ook best ingewikkeld, omdat je iemands naam op veel manier van spellen. Je kan een voorletter doen met een punt en dan de volledige achternaam, je kan alleen de voorletter doen zonder punt en de volledig achternaam, je kan alle initialen gebruiken, je kan dingen als 'van der' afkorten als vd of v.d., enz. enz. Dat is erg moeilijk voor een computer om te herkennen als dezelfde naam.
Bovendien hebben veel bedrijven vaak zo'n lange naam die niet in het veld past. Ik heb trouwens ook een keer zomaar 400 euro op mijn rekening gestort gekregen, heb toen de bank gebeld dat ik die persoon niet kende en de bank heeft het toen teruggeboekt (Rabobank, maar dit echt al wel meer dan 10 jaar geleden ![]() |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
![]()
|
Als er geld naar de ING wordt overgemaakt en het rekening nummer matcht niet dan wordt het altijd teruggeboekt. Dit kan wel een aantal dagen in beslag nemen, omdat het ook weer teruggeboekt moet worden van de andere rekening.
Ik zou dus niet de fout bij jezelf zoeken, maar bij je vriend. Het meest voor de hand liggende lijkt mij om te kijken of het daar wel is afgeschreven. Is dat zo, kijk dan of het rekening nummer wel klopt. Een getal verkeerd getikt is zo gebeurd. Is dit gebeurd dan wordt het geld meestal nog binnen een week terug overgemaakt. Maar meestal niet binnen een dag of 2. Toen het me zelf overkwam (Ik heb een abn en een ing rekening) heb ik ook even moeten wachten. Op advies van de abn. Mocht het niet eens afgeschreven zijn dan mag je je natuurlijk eens achter de oren krabben of meneer je niet voor de gek houd.
|
![]() |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Werk, Geld & Recht |
Overboeking niet aangekomen? Bola | 3 | 01-04-2013 16:04 | |
Werk, Geld & Recht |
Aanmaning vs. op tijd betalen dwight88 | 12 | 14-02-2011 17:06 | |
Nieuws, Achtergronden & Wetenschap |
Duitse fietsendief WOII heeft spijt Gatara | 11 | 10-04-2009 22:41 | |
Muziek |
Wat heb je het laatst gekocht qua CD's, LP's, EP's, tapes, shirts etc. ? qghp | 500 | 17-05-2005 23:18 | |
Nieuws, Achtergronden & Wetenschap |
Duizenden doden bij aardbeving en vloedgolven in Zuid-Azië Love_Fulfilled | 370 | 12-01-2005 20:32 |