hallo allemaal.
Ik ben een half jaar geleden duur gezecht een dubbeleonderkaakfractuur (gebroken kaak) opgelopen door n stel .. die ff met 7e mij niet zo aardig vonden en het nodig vonden om met ze alle op me in te slaan, ook alsik op de grond lig.
ik ben met de ambulance naar het ziekehuis gebracht daar hebbe ze me onderkaak met ijzerdraadjes en hechtingen vastgezet want links lag mijn kaak er n stukkie naast.
4 dagen later wertik geopereerd en werden en 4 titanium plaatjes in me onderkaakgezet.
njaa veel last van gehad enzo 8 weken vloeibaar eten daarna rustig opbouwen en kwijlend eten.
Maar nu na een half jaar moet ik volgende maand weer naar het ziekenhuis om die plaatjes te verwijderen want heb er aardig wat last van aan de binnekant van mijn kaak voel ik 2 schroefjes uitsteeken waarmee ze de plaatjes hebben vastgezet.
1 april wortik geopereerd maar de vraag is heb ik daar veel last van de operatie duurt ongeveer anderhalf uur, want ik heb namelijk 3 april een optreden met mijn band met zeer snelle muziek waar je je erg moet inspannen
Hebben jullie hier eenige ervaring mee of weeten jullie waar ik een onderwerp als dit beter kan plaatsen ?
grt mark..