Advertentie | |
|
![]() |
|
![]() |
wij doen het ook zonder condoom, en zonder pil ; allebei geen soa's ;
ik tel heel precies en tot nu toe gaat dat perfect (ben heel regelmatig) ; we hebben een weekend relatie, snap je ![]() soms duzz wel met condoom (tellen !), maar niet vaak ; ![]() ik vind t super, als hij klaarkomt in mij zonder condoom, mn vriend ook ; meer intens ; en ja, kan van de pil komen : minder zin ![]() |
![]() |
|
Verwijderd
|
^ Ik weet niet wat het is, maar ik erger me altijd dood aan jouw posts.
![]() Ontopic: Ja, zoals Freyja al zei, als je alles gewoon goed hebt gedaan, op tijd bent geweest, je stopweek goed hebt geplanned (en alles wat Freyja nog meer zei, ik voel me zo dom om alles te herhalen ![]() Dat je minder zin hebt kan door van alles komen. De pil heeft dat bij mij nooit veranderd, maar bij mijn beste vriendin bijvoorbeeld wel. Het kan ook aan de pil zelf liggen, misschien zou je eens naar de dokter kunnen gaan als dit lang aanhoudt, en misschien eens een andere pil proberen. Overigens kan het natuurlijk, zoals Freyja ook al aangaf, aan andere dingen liggen. Ben je gestressed? Is er afgelopen tijd iets gebeurd dat je erg heeft geraakt? Ben je te druk met je studie? Heb je misschien een moeilijke tijd met je vriend gehad (ruzie o.i.d.)? Ik merk aan mezelf dat als ik een lastige periode heb relatie-wise, dat ik dan minder zin krijg, maar dit is ook persoonlijk. En als laatste wil ik gewoon zeggen: Soms heb je gewoon geen zin. Kan gebeuren, natuurlijk. ![]() |
![]() |
||
Citaat:
![]() Ik kan verder alleen een zinnig antwoord geven op je tweede vraag, ja, pilgebruik kan slechte dingen doen voor je libido. Beetje ironisch eigenlijk, als je er over na denkt...
|
Verwijderd
|
Hoe weet je trouwens dat hij geen SOA's heeft? Heeft ie dat gezegd, of ben je naar de dokter geweest samen? Bij mijn 1e lief was ik ook voor hem de eerste, maar we hebben het toch altijd met condoom gedaan. Je kunt ook van orale seks, wat meestal niet als 'ik heb het gedaan' wordt beschouwd, SOA's oplopen. Ik zou er niet meer te snel van uit gaan. Ik heb me een keer laten verleiden en ik heb dik in de shit gezeten uit schrik dat er toch iets mis zou zijn.
|
Advertentie |
|
![]() |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Seksualiteit |
[expert] Stel je seks / liefde vraag aan een deskundige van Sense Simon | 16 | 10-02-2015 21:30 | |
Liefde & Relatie |
Tips! Hoe vraag je verkering? Jongen naar meisje Schattekuuhh | 4 | 04-01-2013 08:31 | |
De Kantine |
persoonlijke vragen ;) Fantôme | 27 | 07-10-2005 23:08 | |
Huiswerkvragen: Klassieke & Moderne talen |
Vragen bedenken bij thema 'moeders' Dolores | 5 | 19-04-2004 13:32 | |
Verhalen & Gedichten |
Vragen WolterB | 1 | 19-01-2004 22:38 | |
Software & Hardware |
javascript vraagje ldv | 7 | 29-04-2002 11:37 |