Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Algemeen / Werk, Geld & Recht
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Oud 27-07-2009, 11:51
Balance
Balance is offline
Inspiratie opdoen

Dus, vertel de vierkante meters, de afmetingen of show een plattegrond.

Laat ook even weten wat daar allemaal in past, of laat het zien met foto's.
Oud 27-07-2009, 12:02
Pluis
Pluis is offline
Ik heb 2 kamers. eentje van ongeveer 13 m2, en een groot uitgevallen kast van bijna 4 m2 (net niet vierkant). In de kleine kamer past precies mijn twijfelaar en ik kan er mijn wasmand kwijt, daarnaast zit er een grote kledingkast ingebouwd in de muur. In de "grote" kamer staan een bureau, m'n wasrek, een tv, 2 tafeltjes, een bankstel en een grote kast. Daarnaast staan er nog wat klapstoeltjes en een klaptafeltje (voor als ik bezoek heb of als ik op het dakterras wil zitten)
Het fijne van mijn kamers is dat ik in een herenhuis zit en dus een heel hoog plafond heb, waardoor het groter en ruimtelijker lijkt dan het daadwerkelijk is.
Oud 27-07-2009, 12:04
Verwijderd
Euh, mijn kamer is 16m² volgens de gegevens van SSH, maar als je 't opmeet is 't wat meer. Dikke prima dus. Foto's zal ik binnenkort wel eens posten

Mijn vriendin heeft een appartementdingetje met een vriendin van d'r. Woonkamer is 17m², slaapkamer 1 12m², slaapkamer 2 is 9m² + balkonnetje van 2 of 3m² en keuken van een 4 / 5m². Daar past in: 2 banken, tv+meubel, salontafel, eettafel (woonkamer obviously). Het helpt wel dat hier overal inbouwkasten in zitten.
Slaapkamer is bed (1,5persoons), kast, tv+meubel, bureau + opbergvakken. Er is hier met 2/3 mensen prima te leven
Met citaat reageren
Oud 27-07-2009, 12:09
Verwijderd
Ik heb een kamer van 13,58m2 in een studentenhuis waar we in het totaal met 14 mensen wonen. Naast mijn kamer hebben we ook nog een grote woonkamer (m2 weet ik daar niet van) en daar kan je gewoon relaxed eten, zitten en koken!

Mijn kamer is naar mijn idee redelijk praktisch ingericht. De korte muur aan de achterkant is een soort "kasten-wand" geworden door aan de linkerkant m'n billy boekenkast en de rechterkant mijn kledingkast. Hierdoor kreeg ik in het midden een "opmaak"deel waar ik een spiegel op kon hangen + plankje met makeup spullen en daaronder m'n wasmand. M'n kamer voelt daardoor een stuk groter aan.

foto's
Excuses voor de rommel, opruimen is niet m'n sterkste kant.
Met citaat reageren
Oud 27-07-2009, 12:42
Verwijderd
Woonoppervlak is zo'n 120 m2 (dus exclusief hal, overloop, badkamer, wc, inbouwkasten en de onbeloopbare stukken op zolder).

Paar oude foto's:
Keuken (er staan inmiddels vier stoelen aan die tafel ipv die twee brede stoelen): http://img.photobucket.com/albums/v3...e/CIMG3411.jpg

Woonkamer:
http://img.photobucket.com/albums/v3...e/CIMG3417.jpg
http://img.photobucket.com/albums/v3...e/CIMG3416.jpg
(nog vrijwel hetzelfde)

Slaapkamer:
http://img.photobucket.com/albums/v3...e/CIMG2846.jpg
http://img.photobucket.com/albums/v3...e/CIMG2848.jpg
(nog steeds vrijwel hetzelfde, we moeten nog steeds iets aan de muur hangen )

Logeerkamer:
http://img.photobucket.com/albums/v3...e/CIMG2849.jpg

Stukje studeerkamer:
http://img.photobucket.com/albums/v3...e/CIMG2852.jpg

Dingen zijn nu wat 'geleefder', foto's zijn gemaakt nadat we echt net alles hadden staan, maar we moeten nog steeds dingen aan de muren hangen en in de woonkamer een tv-meubel, want nu is het wel erg kaal allemaal.
Met citaat reageren
Oud 27-07-2009, 13:25
Daantje_0705
Daantje_0705 is offline
Mijn huis is ongeveer 40 m2, woonkamer van 24m2, slaapkamer van 9m2, keuken van 5 m2 en dan nog een halletje bij de voordeur, een wasmachineberghok en douche en toilet wat heel klein is. Verder nog een grote berging erbij voor m'n fiets enzo.

Ik zal thuis wel ff kijken voor foto's en een plattegrond

Mijn huis is ongeveer 40 m2, woonkamer van 24m2, slaapkamer van 9m2, keuken van 5 m2 en dan nog een halletje bij de voordeur, een wasmachineberghok en douche en toilet wat heel klein is. Verder nog een grote berging erbij voor m'n fiets enzo.

Ik zal thuis wel ff kijken voor foto's en een plattegrond

Edit:

De plattegrond:

Met wat uitleg: het is een benedenwoning dus op de plattegrond zie je ook de trapopgang van de bovenburen. Als je binnenkomt (rechterkant op plattegrond) heb je eerste een klein minihalletje met kapstok. Dan kom je binnen in de woonkamer (24m2) waar twee tweezitsbanken staan, salontafel, twee boekenkasten, tv-kastje, dressoirkastje, bureau en eethoek met vier stoelen. Rechts heb je dan de meterkast met veel bergruimte voor stofzuiger, strijkplank, etc, het washok met aansluiting voor de wasmachine en douche en toilet. Links de keuken met CV-ketel en in het midden de slaapkamer met vaste wastafel en tuindeur.

Paar foto'tjes

Het huis gezien vanaf de straatkant

Woonkamer gezien richting de straatkant

Woonkamer, groter overzicht

Keuken

Slaapkamer met tuindeur

Washok met rechts deur naar douche/toilet

Douche en toilet (te klein om goede foto's te maken)

Ik heb ook nog een tuin over de hele breedte van het huis, die is ongeveer 3 meter diep. Betegeld met langs de randen nog plek om planten in de grond te zetten. En ook nog een grote berging.

Laatst gewijzigd op 03-08-2009 om 18:57.
Met citaat reageren
Oud 27-07-2009, 13:41
ganralph
ganralph is offline
nu:
studio van ± 35m2. daar passen al ruim 3 jaar twee mensen en een hamster in zonder ruzie te krijgen

het is één-kamer, dus een slaapbank, salontafel met 2 stoelen en een aantal kasten. daarnaast een aantal inbouwkasten. tussen de keuken en de kamer een eetbar met vijf krukken. in de keuken prima plaats voor wasmachine en droger.

en over een paar weken:
50+ m2 en een tuin van 40m2 geen idee hoe wat dat allemaal vol gaan krijgen met onze spulletjes van 35m2

Laatst gewijzigd op 27-07-2009 om 15:51.
Met citaat reageren
Oud 27-07-2009, 14:15
Vogelvrij
Vogelvrij is offline
Momenteel: 10 vierkante meter. Daar past een bed, een bureau, een boekenkast en een kleine kledingkast in.

Over een week: 49 vierkante meter (43 als je de badkamer niet mee telt)
Het is nog een beetje onduidelijk wat daar allemaal in gaat passen, maar we hopen een hele hoop

@Eva: Leuke kleur op je muur, zoiets wil ik eigenlijk ook wel voor één wand
Oud 27-07-2009, 15:30
Verwijderd
Citaat:
@Eva: Leuke kleur op je muur, zoiets wil ik eigenlijk ook wel voor één wand
Ik dacht eerst dat het heel druk zou worden maar het geeft wel meer "ruimte" in mijn kamer. Het is ook een redelijk rustige kleur (itt roze of oranje wat er eerst op zat). Ik ben er na 2 jaar nog steeds erg blij mee
Met citaat reageren
Oud 27-07-2009, 16:38
Bloem
Bloem is offline
Mijn nieuwe huisje is zo'n beetje 30-35 m2. Alles past, en voor een studentenkamer is het natuurlijk erg luxe. Maar voor een koophuis zou ik toch opzoek gaan naar wat groters Hiervoor had ik zo'n beetje 60m2 en dat was vrij luxe, vooral de slaapkamer was daar erg riant.

Foto's van nu:

http://farm3.static.flickr.com/2522/...c5e5cda9_o.jpg

http://farm4.static.flickr.com/3463/...e89e12e5_o.jpg

http://farm3.static.flickr.com/2443/...3aa0b8ea_o.jpg

http://farm4.static.flickr.com/3480/...acaf887d_o.jpg

http://farm3.static.flickr.com/2669/...0308d070_o.jpg

http://farm3.static.flickr.com/2622/...d0611d99_o.jpg

http://farm3.static.flickr.com/2586/...ba5b5e26_o.jpg

Laatst gewijzigd op 31-07-2009 om 19:17.
Met citaat reageren
Oud 27-07-2009, 18:29
Ivo
Ivo is offline
Ik woon nu een half jaar op ca 42 vierkante meters.
Mijn gang is ca 2,5m² en heeft slechtsruimte voor een kleine kapstok die aan mijn voordeur hangt. Eigenlijk 4 losse haakjes die op een plankje geschroefd zijn, het woord kapstok is te luxe.
Rechts van de gang vind je de slaapkamer. Mijn slaapkamer is ca. 7,5 m² en daar past een rweepersoons bed, kledingkast en bureau in. En ook nog 2 nachtkastjes, waarvan er eentje onder m'n bureau staat met de printer er op.

Terug in de gang vind je tegenover de slaapkamer de deur naar de badkamer. Met 3 m² is deze precies groot genoeg voor een douche, toilet, wastafel en wasmachine. Mijn boiler hangt er ook, boven de wasmachine.

Wanneer je in de gang de deur doorgaat die zich recht tegenover de voordeur bevindt, vind je links de halfopen keuken van ca 5 m². Mijn keuken heeft 2 aanrechten van elk ca. 1,90m lang. Het ene (originele) aanrecht is voorzien van een spoelbak, het andere aanrecht heb ik zelf geplaatst en heeft een inbouw gasfornuis en eronder ruimte voor een koelkastje.

Aan de achterzijde van mijn appartement bevindt zich de ruime woonkamer van ca. 24m², met grote ramen en openslaande deuren naar het balkon van 4,5 m². In de woonkamer heb ik meer dan voldoende ruimte voor een bank, luie stoel met voetenbankje, salontafel, tv-kastje, eettafel met 4 stoelen, vitrinekast en een dressoir.

Helaas is mijn woning niet voorzien van vaste kasten. hierdoor mis ik wel wat bergruimte in huis. Gelukkig heb ik een nog een berging van ca. 5 m² op de begane grond, waar het door de aanwezigheid van dikke verwarmingsbuizen (blokverwarming) niet vochtig is en ik dus prima spullen kan opslaan die ik langere tijd niet gebruik. Daarnaast beschikt het complex over een gemeenschappelijke fietsenberging, mooie tuin en een logeerkamer welke voorzien is van eigen toilet en douche, maar die wel een grondige opknapbeurt nodig heeft.
Met citaat reageren
Oud 28-07-2009, 09:34
PV
PV is offline

'rechtsonder' hoort nog een inbouwkast die deels als kledingkast dient. de deur hoort 'linksonder'. de muren zijn wit, kasten/bureau zijn beuken, tafel is zwart, koelkast wit, tv meubel glas/rvs, gordijnen zijn rood. op de vloer ligt laminaat, iets donkerder dan beuken.
keuken/douche/wc is gedeeld met huisgenoten.
Met citaat reageren
Oud 28-07-2009, 12:35
Adore
Adore is offline
Ik heb een kamer van iets kleiner dan 30m2, de grootte is niet helemaal te berekenen tenzij ik zin heb daar een paar uur mee bezig te zijn. Het is geen duidelijke rechthoekige kamer met vier muren, maar alles is oud en vervolgens creatief in elkaar geknutseld door mijn verhuurder. Anyway, het is een doorzonkamer van ongeveer 9,5m2 bij 3m2. Je kan er een aantal radslagen in maken.

Er passen in: een tweepersoons bank, drie boekenplanken gestapeld op de grond, een condoomautomaat (uitleg nodig?), een middelgrote eettafel met vier stoelen, kledingkast, twee cd/dvd-kasten, tv-meubeltje, bureau, koelkastje, ladekast, luxe stoel, voorraadkast (billy-achtig), twee bijzettafels (waarvan een dient als nachtkastje) en een bed.
Er kan ook een tweepersoonsbed in, vrij gemakkelijk zelfs, maar die heb ik niet. Ook kan er nog wel een ladekast bij. Ik heb alleen maar scheve wanden op twee na, dus zoveel staande kasten kan ik helaas niet kwijt. Maakt het aan de andere kant ook wel weer knus.

De trap naar beneden komt direct uit op de keuken, waar ook nog genoeg ruimte is voor een aantal opbergrekken en er staat ook een eettafel in. Maar de rest van het huis is allemaal gedeeld met nog drie huisgenoten. Foto's heb ik niet echt, maar als de boel opgeruimd is zal ik eens kijken!
Met citaat reageren
Oud 28-07-2009, 13:22
Bloem
Bloem is offline
Citaat:
een condoomautomaat (uitleg nodig?)
Werkt 'ie nog?
Met citaat reageren
Oud 28-07-2009, 13:32
Adore
Adore is offline
Citaat:
Werkt 'ie nog?
Nee. Of je moet nog Belgische Franken in huis hebben.

Het is dus een Belgische condoomautomaat uit de jaren '70. De vriend van mijn zus had 'm in zijn studentenhuis staan, toen ze gingen samenwonen (in datzelfde huis) vonden ze samen (jaja) dat dat ding samen met al het studentikoze het huis wel mocht verlaten. Ik wilde 'm wel maar zag geen mogelijkheid 'm mee te nemen (zwáár), dus uiteindelijk wilden ze 'm naar de stort brengen. Heeft mijn vriend dat ding daar weer net van weten te redden, toen kreeg ik 'm compleet ingepakt voor sinterklaas.
Met citaat reageren
Oud 29-07-2009, 01:25
Verwijderd
Alle verdiepingen zijn bij mij even groot. 7x11. De garage is beneden, evenals een kleine slaapkamer en een toilet. Op de eerste verdieping heb ik een keuken, een balkon en een hele ruime woonkamer.
Tweede verdieping heeft twee kleine slaapkamers en een huge ass slaapkamer en de badkamer.

Daarnaast grote achtertuin (120m2) en een oprit waar met gemak twee auto's naast elkaar kunnen. Ik betaal ongeveer 300 euro in de maand
Met citaat reageren
Oud 29-07-2009, 12:40
Adore
Adore is offline
Ik mag niet offtopic maar waarom zou ik dat ook wel willen voor dat geld? Ik betaal 300 voor mijn bovengenoemde ruimte..
Met citaat reageren
Oud 29-07-2009, 15:54
Verwijderd
Daantje_0705:
Zet je plaatjes op een snellere host, of gebruik thumbnails. Dit schiet echt niet op zo
Met citaat reageren
Oud 29-07-2009, 16:37
Verwijderd
25m^2

Met citaat reageren
Oud 31-07-2009, 20:39
Crimson
Crimson is offline
nieuwbouw appartement in groningen, 70/80m2 oid? nu nog alleen, vanaf augustus komt mn broertje hierin en ben ik een halfjaar weg, daarna wonen we hier samen
Met citaat reageren
Oud 01-08-2009, 12:53
Briseïs
Briseïs is offline
Ik zit nu even tijdelijk bij mn moeder, in een bovenwoning met beneden een overloop, ruime woonkamer, kleine keuken, klein (computer)kamertje en groot balkon/dakterras, en boven drie kleine slaapkamers en een badkamer. Daar slaap ik op een kamer van (ik gok) 7 m2 met een halve schuine wand, met daarin een eenpersoonsbed, bureau, kast, wasbak en twee grote fateauils.
Over twee weken verhuis ik naar mn nieuwe kamer. Die is 19m2 met een kleine overloop met inbouwkasten en een badkamer.
Plattegrond:

Links in het midden de 'buurt' met 12 grote studentenflats. Boven en onder plattegronden van de verdiepingen, met twee huizen per verdieping en 12 kamers per huis. Rechts in het midden de kamers. De meubels zitten er natuurlijk niet in. Ik heb ook nog geen idee wat ik er in ga stoppen, ik heb op dit moment nog helemaal niks, jeeej. Maar ik denk dat het niet veel meer wordt dan een bed, bureau en stoel, aangezien ik er waarschijnlijk over een half jaar weer uit moet.
Oud 01-08-2009, 17:17
Methuselah
Methuselah is offline
Citaat:
Nee. Of je moet nog Belgische Franken in huis hebben.

Het is dus een Belgische condoomautomaat uit de jaren '70. De vriend van mijn zus had 'm in zijn studentenhuis staan, toen ze gingen samenwonen (in datzelfde huis) vonden ze samen (jaja) dat dat ding samen met al het studentikoze het huis wel mocht verlaten. Ik wilde 'm wel maar zag geen mogelijkheid 'm mee te nemen (zwáár), dus uiteindelijk wilden ze 'm naar de stort brengen. Heeft mijn vriend dat ding daar weer net van weten te redden, toen kreeg ik 'm compleet ingepakt voor sinterklaas.
Ik kan je misschien wel aan die Franken helpen.
Oud 01-08-2009, 19:20
Rationeel
Rationeel is offline
60 m2 o.i.d.
Met citaat reageren
Oud 02-08-2009, 14:44
Kali
Kali is offline
huis: 400m² => wel inbegrepen garage, gang, traphal enz
tuin : 36 are
Oud 03-08-2009, 12:39
Nona
Nona is offline

Zo, en ik heb een bed, een slaapbank, een boekenkast, een kledingkast en een tot bureau gebombardeerde eettafel. En dat staat daar allemaal maar een beetje te staan.
Oud 03-08-2009, 18:36
zoemzoem
zoemzoem is offline
Nu 17,5 m2 (5x3,5), met daarin: 1p-bed, kledingkast, 2,5p-bank, bureau+stoel, klein tafeltje, ladekast, wasrek, boekenkast, ikea 5x5 kast, zitzak en dan is ie wel vol.

Hoop binnenkort misschien naar ander huis te verhuizen, 34 m2, een zelfstandige woning, maar weet nog niet hoe de oppervlakte verdeling over de slaap/bad/woonkamer/keuken is.
Oud 04-08-2009, 13:12
Fumble
Fumble is offline
30m2; een woon/slaapkamer met open keuken van 25,3 m2, en een badkamer van 4,2 m2.

en een kleine gangkast

Met citaat reageren
Oud 06-08-2009, 11:22
Verwijderd
Citaat:
Ik mag niet offtopic maar waarom zou ik dat ook wel willen voor dat geld? Ik betaal 300 voor mijn bovengenoemde ruimte..
Nou jah, ik betaal officieel veel meer maar gedeelde last is kwart last natuurlijk

En anders kan mijn hondje toch niet vrolijk rondrennen in de tuin.
Met citaat reageren
Oud 27-12-2009, 20:52
jeffreytjee
jeffreytjee is offline
weet niet op papieren staat dat wij een perceel grond van 5400 vierkante meter.
dan staat er nog een huis achter dat ook van ons is
we hebben een woonkamer van 125 vierkante meter
een grote sere
acht slaapkamers, vijf wc’s, een garage voor vier auto’s, een inpandig zwembad, en een tennisbaan
een fitnis ruimte
een grote kelder onder heel het huis
een ruim keuken en bijkeuken
een kantoor
een klein apartement voor bulterdie ook chauffeur en boddy guard is

leuke weetjes over het huis
er zit een soort infraroot gordijn omheen ingestelt op de grote van een mens
overal metale roluiken die electris werken
dubbel beveiligde sloten
en kogel werend glas mochten er vragen zijn stuur dan een prive bericht plies
Met citaat reageren
Oud 28-12-2009, 09:24
brands
brands is offline
@jeffrey: met hoeveel personen wonen jullie daar??
Oud 28-12-2009, 09:37
jeffreytjee
jeffreytjee is offline
Citaat:
@jeffrey: met hoeveel personen wonen jullie daar??
inclusief of eclusief personeel
in ong gebouw het grootste met 5
en in het andere huis de paarden op de onderste verdieping en op de bovenste wat tuinmannen en schoonmakster
Met citaat reageren
Oud 28-12-2009, 11:43
Ivo
Ivo is offline
wat tuinmannen... voor slechts 5400 m2 heb je echt niet meerdere fulltime tuinmannen hoor. Dat is slechts een perceeltje van 54 bij 100 meter. Een hovenier is daar 2x per week een halve dag mee bezig. In de herfst wat langer om bladeren te ruimen. Maar daarvoor heb je echt niet meerdere tuinmannen in full-time dienst. Ik denk dat je te veel films hebt gekeken.
En ja, ik heb ook vrienden die in een huis wonen zoals jij omschrijft (bij hun ouders, dat wel) maar dan zonder de James Bond beveiligings-snufjes, dus weet best hoe groot dat ongeveer is. Ook al is mijn eigen flatje maar 45m2.
Met citaat reageren
Oud 28-12-2009, 13:04
T_ID
T_ID is offline
Citaat:
wat tuinmannen... voor slechts 5400 m2 heb je echt niet meerdere fulltime tuinmannen hoor.
In de fantasie van een 14-jarige die hier inlogt puur om op te scheppen wel.
Oud 28-12-2009, 15:04
jeffreytjee
jeffreytjee is offline
Citaat:
waarom moet jij comaentaar over al mijn topics geven nou wat een ramp een kleine typfout ik zal alvast zeggen ons huis ligt op de grote heiden van neerpelt in belgie een villa wijk en het grond opervlakte in totaal bestaat uit 8 grote bouwkavels voor villa's met tuin wij hebben daar het duurste en grootste huis en als je me niet geloofd zet je msn adres neer dan stuur ik je een luchtfoto en paar foto's van binnen
Met citaat reageren
Oud 28-12-2009, 15:26
ganralph
ganralph is offline
Citaat:
weet niet op papieren staat dat wij een perceel grond van 5400 vierkante meter.
dan staat er nog een huis achter dat ook van ons is
we hebben een woonkamer van 125 vierkante meter
een grote sere
acht slaapkamers, vijf wc’s, een garage voor vier auto’s, een inpandig zwembad, en een tennisbaan
een fitnis ruimte
een grote kelder onder heel het huis
een ruim keuken en bijkeuken
een kantoor
een klein apartement voor bulterdie ook chauffeur en boddy guard is

leuke weetjes over het huis
er zit een soort infraroot gordijn omheen ingestelt op de grote van een mens
overal metale roluiken die electris werken
dubbel beveiligde sloten
en kogel werend glas mochten er vragen zijn stuur dan een prive bericht plies

Citaat:
inclusief of eclusief personeel
in ong gebouw het grootste met 5
en in het andere huis de paarden op de onderste verdieping en op de bovenste wat tuinmannen en schoonmakster
Citaat:
waarom moet jij comaentaar over al mijn topics geven nou wat een ramp een kleine typfout ik zal alvast zeggen ons huis ligt op de grote heiden van neerpelt in belgie in villa wijk en het grond opervlakte in totaal bestaat uit 8 grote bouwkavels voor villa's met tuin wij hebben daar het duurste en grootste huis en als je me niet geloofd zet je msn adres neer dan stuur ik je een luchtfoto en paar foto's van binnen
je schept op (waarom zeg je anders bovenstaande dingen?);
T_ID zegt dat je opschept;
niets vreemds aan de hand dus.
Oud 28-12-2009, 15:32
jeffreytjee
jeffreytjee is offline
Citaat:
je schept op (waarom zeg je anders bovenstaande dingen?);
T_ID zegt dat je opschept;
niets vreemds aan de hand dus.
het gaat erom hij zegtdat ik het fantaseer en dat is niet zo
Met citaat reageren
Oud 28-12-2009, 16:40
T_ID
T_ID is offline
Citaat:
het gaat erom hij zegtdat ik het fantaseer en dat is niet zo
Maar ik zeg helemaal niet dat je fantaseert, ik zeg dat je ego niet in dat grote huis van je pa past. Zoals je merkt roept dat bij de andere forummers nogal irritatie op. Als de bezoekers van dit forum kansloos opscheppen wilden zien, dan zouden ze toch wel in Laren aapjes gaan kijken?
Oud 28-12-2009, 16:45
jeffreytjee
jeffreytjee is offline
Citaat:
Maar ik zeg helemaal niet dat je fantaseert, ik zeg dat je ego niet in dat grote huis van je pa past. Zoals je merkt roept dat bij de andere forummers nogal irritatie op. Als de bezoekers van dit forum kansloos opscheppen wilden zien, dan zouden ze toch wel in Laren aapjes gaan kijken?
je zij het wel in deze zin van je
en nu jij weer
Met citaat reageren
Oud 28-12-2009, 16:53
T_ID
T_ID is offline
Citaat:
je zij het wel in deze zin van je
In de fantasie van een 14-jarige die hier inlogt puur om op te scheppen wel. en nu jij weer
Wat is er te zeggen? 5400 vierkante meter is een klein stukje grond. Da's nauwelijks een halve hectare. Vroeger bezaten mijn ouders een vakantiehuis met twee hectare tuin, dat is dus nog exclusief het huis al vier keer zoveel, en dat kon je met z'n tweeën in een middagje werk netjes krijgen. En dan was het meestal na zo'n tijd dat het een jungle was geworden.

Oftewel, als jij dan leuke praatjes komt ophangen dat dat lullige grasveldje buiten je vaders huis twee of meer fulltime banen zou zijn, val je gewoon door de mand.
Doe dat gewoon niet. Je jaagt de mensen met een Youp-van-het-Hek-complex zoals ik tegen je in het harnas, en de rest vind je gewoon kansloos.
Oud 28-12-2009, 17:28
jeffreytjee
jeffreytjee is offline
Citaat:
Wat is er te zeggen? 5400 vierkante meter is een klein stukje grond. Da's nauwelijks een halve hectare. Vroeger bezaten mijn ouders een vakantiehuis met twee hectare tuin, dat is dus nog exclusief het huis al vier keer zoveel, en dat kon je met z'n tweeën in een middagje werk netjes krijgen. En dan was het meestal na zo'n tijd dat het een jungle was geworden.

Oftewel, als jij dan leuke praatjes komt ophangen dat dat lullige grasveldje buiten je vaders huis twee of meer fulltime banen zou zijn, val je gewoon door de mand.
Doe dat gewoon niet. Je jaagt de mensen met een Youp-van-het-Hek-complex zoals ik tegen je in het harnas, en de rest vind je gewoon kansloos.
lees de rest ook ik zij al typ fout dan kijk in mijn foto album daar staan 3 foto's van ons huis en 1 met een stuk tuin erbij wij hebben het grootste en duurste huis van heel de grote heiden
Met citaat reageren
Oud 28-12-2009, 17:42
Verwijderd
Citaat:
wij hebben het grootste en duurste huis van heel de grote heiden
Al was het het grootste huis van heel België, lekker boeiend... Bovendien val je in herhaling.

Ons huis is iets van 60 vierkante meter. Je komt binnen in een vierkante hal, waar een kapstok hangt en een ladenkast staat. Aan die hal grenzen de keuken, een slaapkamer, het toilet, de badkamer, de woonkamer en een berging. Wat er in de keuken en het toilet staat, spreekt waarschijnlijk wel voor zich. De slaapkamer is van ons dochtertje en daarin staat een ledikant, een commode, een kledingkast en een ladenkast, een stoel en de kinderwagen. In de badkamer hebben we behalve een wastafel + kast eronder en erboven een groot ligbad. In de woonkamer staat een eettafel met vier stoelen, een hoekbank, een tv-kast, een gewone kast en een box. En in de berging staat de wasmachine en wasdroger en twee kasten. Onze eigen slaapkamer grenst aan de woonkamer en daarin staat een bed, twee nachtkastjes en een inbouwkast.
Met citaat reageren
Oud 28-12-2009, 18:01
Verwijderd
Mijn kamertje is 30 m2.

EN PUH mijn huis heeft 13 slaapkamers, en 6 toiletten en 6 badkamers en 6 keukens.
Met citaat reageren
Oud 30-12-2009, 12:14
Atelier Madame
Atelier Madame is offline
14m2 of misschien net iets groter. Aangezien de vluchtroute voor mijn raam loopt heb ik een soort van balkon . Heb er instaan: 1persoonsbed, 2persoons slaapbank, koelkastje, tafel met 3eetstoelen, kledingkast, laagladenkastje met tv erop, wasbak met meubel eronder en nog een laag nachtkastje.
Oh en ik heb 9 andere huisgenoten.
Met citaat reageren
Oud 30-12-2009, 16:47
duivelaartje
duivelaartje is offline
Citaat:
30m2; een woon/slaapkamer met open keuken van 25,3 m2, en een badkamer van 4,2 m2.

en een kleine gangkast

[afbeelding]
Casa!
Met citaat reageren
Oud 30-12-2009, 19:48
Verwijderd
26 vierkante meter huiskamer/ 4 vierkante meter slaapkamer en 4 vierkante meter badkamer.

de rest nog een overloopje en een berging. heb niet meer nodig. Keuken zit in de woonkamer open keuken dus
Met citaat reageren
Oud 30-12-2009, 21:29
zoemzoem
zoemzoem is offline
Gisteren nieuw contract getekend: 50m2, 3 kamers, overdreven groot voor 1 persoon, maar ben er erg blij mee

Wat er in past: ik hoop het volgende
woonkamer: grote eettafel, bank, expedit kast, ladenkast, boekenkast
slaapkamer: bed, kledingkast, ladenkast
studeerkamer: boekenkast, wasrek, bureau
Bijgevoegde afbeelding(e)
Bestandstype: jpg scannen0001.jpg (923.3 KB, 18x gelezen)
Oud 30-12-2009, 22:32
Nona
Nona is offline
Dat klinkt of je foto's gaat posten zodra je er zit!
Oud 31-12-2009, 10:24
brands
brands is offline
Dit ziet er inderdaad groot uit. Maar wel mooi . Hoop dat er ook foto's komen als je er in komt te zitten.

Is dit trouwens nieuwbouw of bestaande bouw? En welke stad?
Oud 31-12-2009, 10:37
Verwijderd
Volgens de website van de huurvereniging:
Keuken - 5,73 m²
Slaapkamer - 12,45 m²
Slaapkamer - 10,16 m²
Woonkamer - 16,72 m²

Daarbij een hal die ongeveer zo groot als de keuken is, normale wc, kleine badkamer en prima balkon.

Totaal ongeveer 50 m2 denk ik.
Met citaat reageren
Oud 31-12-2009, 11:32
light fighter
light fighter is offline
woonkamer van 18 m2 met keuken. Daar pas een boekenkast in, een eetkamer tafel met vier stoelen een bank en een fauteuil, tvkast, een keukenblok en nog een twee plankjes aan de muur voor mijn laptop en boxjes en bureautroep.

Slaapkamer van 6,5 m2 waar niet meer past dan een bed en een kast.

Daarnaast heb ik een redelijk grote badkamer, voor mijn gevoel groter dan mijn slaapkamer en nog een gangkast die ongeveer een meter diep is.
Daarnaast heeft de woningbouw gezorgd voor een ruimte beneden voor de wasmachine en heb ik een berging en een balkon op het zuidwesten (geloof ik)
Met citaat reageren
Advertentie
Reageren

Regels voor berichten