Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Lichaam & Geest / Psychologie
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Oud 22-01-2010, 12:20
Verwijderd
Hee ik ben Chriss

Ik zit gewoon net als bijna iedereen op school en ik zit met een probleem.
Mijn mentor is gewoon een grote @$#%! Maar ik ben echt in staat die klootzak wat aan te doen Loopt me alleen maar uit te schelden zeggen dat ik het niet kan omdat ik gewoon slecht ben in wiskunde! Jongens help me want soms heb ik echt wel eens zin om die klootzak zoiets ergs aan te doen dat ik er later spijt van krijg

Voorbeelden:

Chriss die z'n wiskunde nooit snapt
Ben je nou echt gehandicapt?
Je kan niks!
Ik vraag om uitleg: Ja ik ga het jou niet uitleggen want jij steekt er toch niks van op
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 22-01-2010, 12:38
Thinus
Thinus is offline
wat een figuur, waarom word je leraar als je je leerlingen niet graag dingen leert.

neem alles wat hij zegt op met je telefoon. en als je genoeg hebt ga je naar je schoolleiding
Met citaat reageren
Oud 22-01-2010, 12:43
Daantjer
Daantjer is offline
ik had vorig jaar ook zo'n mentor, toen ging ik hem in zijn gezicht uitlachen dat hij ambtenaar was en door had moeten leren. xD
Met citaat reageren
Oud 22-01-2010, 13:04
Verwijderd
Citaat:
ik had vorig jaar ook zo'n mentor, toen ging ik hem in zijn gezicht uitlachen dat hij ambtenaar was en door had moeten leren. xD
M'n mentor werkte vroeger in een gevangenis toen zei ik zo tegen hem: Daar heb je je vrouw zeker ook ontmoet hè? Wie trouwt er nou met zo'n type zoals jij? Toen had ik z'n mond mooi gesnoerd. Maar over het onderwerp zelf: Ik ben gelukkig niet de enige! Hij werd gister nog uitgescholden voor Tyfus hond door een leerling uit een andere klas
Met citaat reageren
Oud 22-01-2010, 13:10
surimeid
surimeid is offline
ik zou er toch mee naar het schoolhoofd gaan of iets in die richting want dit kan niet.
Wat een eikel ook of je moet er niet op in gaan...
en hem gewoon gaan uitlachen...
Oud 22-01-2010, 13:12
Thinus
Thinus is offline
nou dan snap ik ook wel dat hij je niet mag.

t is altijd leuk om als puber je leraren te dissen zat ook altijd te wachten tot een bepaalde leraar te ver ging zodat ik hem daarop kon pakken, maar toch werkt het veel beter als je je leraren probeerd te vriend te houden, daar ben ik ondertussen zelf ook achtergekomen.

lik naar boven en schop naar beneden.
Met citaat reageren
Oud 22-01-2010, 13:17
ganralph
ganralph is offline
je kunt hier over praten met de vertrouwenspersoon op je school (dat gesprek blijft tussen jullie als jij dat wil). die kan je vertellen wat je kunt doen, of bemiddelen tussen jullie.

gaan schelden of zelfs fysiek worden is natuurlijk geen oplossing.

toch kan ik me ook voorstellen dat je hem "terug" wil pakken met zo'n gedrag. je kunt natuurlijk in zijn les gewoon de krant gaan zitten lezen en als hij vraagt waarom je je boeken niet op tafel neemt dan zeg je: "volgens mijn mentor steek ik daar toch niets van op." kijken wat ie dan zegt (met het risico dat je er uit gezet wordt natuurlijk).

maar goed, zoiets moet je misschien één keer doen om stoom af te blazen; maak er geen persoonlijk gevecht van. dat kan van kwaad tot erger gaan. probeer zijn opmerkingen naast je neer te leggen en praat er over met een vertrouwenspersoon, of zeg tegen de (con)rector dat je liever niet meer naar zijn lessen gaat. dat zou wel een balletje aan het rollen moeten krijgen...
Oud 22-01-2010, 16:44
Sneeuwwitje
Sneeuwwitje is offline
Inderdaad, neem het op met je mobiel. Dan kun je eventueel eerst naar een vertrouwenspersoon gaan en later naar de schoolleiding. Dit moet je echt doen, een leraar kan dit echt niet maken. Laatst bij Dr. Phil was er ook zo'n jongetje van vijf waar de juf naar schreeuwde.. zij werd de dag erna ontslagen.
Oud 23-01-2010, 17:41
Sneeuwwitje
Sneeuwwitje is offline
veel succes!
Oud 23-01-2010, 18:19
Verwijderd
Niet net zo kinderachtig terugdoen. Het gewoon hogerop zoeken, of nog beter: je ouders het hogerop laten zoeken.
Met citaat reageren
Oud 23-01-2010, 18:58
Sneeuwwitje
Sneeuwwitje is offline
hoe reageer je trouwens als hij die opmerkingen maakt?
Oud 23-01-2010, 20:54
Eend
Eend is offline
Heet ie toevallig Dolf Taekema?

Want ik had precies hetzelfde met hem!
Oud 23-01-2010, 20:59
Eend
Eend is offline
Citaat:
Niet net zo kinderachtig terugdoen. Het gewoon hogerop zoeken, of nog beter: je ouders het hogerop laten zoeken.
MIjn ouders geloofden die leraar juist. Die lul kwam overal onderuit! Totdat iemand uit 4mavo het op had genomen wat hij allemaal zei tegen leraren en toen is ie vriendelijk verzocht op te rotten.
Pas drie jaar later geloofden mijn ouders me pas en zijn ze naar de rector gestapt (mijn vader werkte ook op die school). Die leraar zei ook altijd: Dit ga ik tegen je vader zeggen en die gaat je dan haten!
Oud 23-01-2010, 21:32
Verwijderd
Oh, als je zulke lullige ouders hebt is een vertrouwenspersoon inderdaad de beste optie.
Met citaat reageren
Oud 23-01-2010, 21:35
Jehebtmelief
Jehebtmelief is offline
Ga naar een vertrouwenspersoon of andere mentor op je school, vraag of je anders misschien kan worden overgeplaatst naar een andere mentorklas.
Met citaat reageren
Oud 24-01-2010, 20:21
Changshan
Changshan is offline
Zorg iig dat de leiding goed op de hoogte blijft van de oplopende spanningen die hij met leerlingen heeft. Als het niet alleen met jou is, zoals hier het geval lijkt, moet er op een gegeven moment actie ondernomen worden. De meeste schoolleidingen hebben daar een standaardprocedure voor.
Reageren

Regels voor berichten