Advertentie | |
|
![]() |
||
Citaat:
Die proefneming met alleen de koelkast lijkt me een goed idee. Van dat type koelkast zal het verbruik per uur/dag/whatever bekend zijn, en als je voor en na de meterstanden opneemt, plus de tijd, kun je dus uitrekenen of het klopt. Dat Nuon niet aan de bel heeft getrokken joh... Meestal bemerken ze dat soort extreme stijgingen toch wel. In sommige gevallen komt de hermandad direct een kijkje nemen of er geen wietplantages zijn.
||
Verwijderd
|
Citaat:
Laatst gewijzigd op 19-12-2009 om 11:06. |
![]() |
|
Verwijderd
|
Wel vreemd dat er niet meteen gebeld is of een brief is gestuurd; toen ik een verkeerde stand door gaf kwam het vrij overeen wat het verbruik wat jij nu schetst en werd er meteen gebeld met de vraag of dat wel juist was...
Ik zou inderdaad eens testen met alleen de koelkast (hoewel de cv bijvoorbeeld waarschijnlijk ook stroom vraagt?), als daar niets uit blijkt (en je bv. ook eens verschillende apparaten getest hebt zodat je zeker weet dat er niets stroom aan het trekken is), zou ik toch voor een controle van de meter gaan en misschien ook een nieuwere meter, dat kost wel wat, maar dan weet je in de toekomst in ieder geval zeker dat je niet veel te veel betaalt. |
![]() |
|
Met hoeveel woon je in een huis? Het verbruik van een huishouden met 2 personen is gemiddeld 3323 kWH per jaar, met 4 personen 4565 kwH per jaar. Dan lijkt er toch iets vreemds aan de hand idd.
Woon je niet in een huurhuis, dan zijn het toch kosten van de huurbaas om de elektriciteitsmeter te controleren? |
![]() |
|
Verwijderd
|
Wat kan je doen:
- Je vraagt herziening aan van je jaarafrekening bij nuon. Mits ze dit blokkeren, stap je gewoon naar de geschillencomissie! https://loket.degeschillencommissie....issie&code=ene voor informatie en dergelijke |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
Advertentie |
|
![]() |
|
|
![]() |