Advertentie | |
|
![]() |
||
Citaat:
![]()
||
Verwijderd
|
Citaat:
ohja, dat herken ik stiekem wel een beetje. Dan moet je slapen en dan weet je dat het niet lukken gaat. Ik reserveer dan altijd de nacht voor een feestje in mijn eentje. Dan mag je allemaal dingen doen die leuk zijn en dan ga je er gewoon vanuit dat je te moe bent de volgende dag. Vervolgens ben ik dan meestal zo heerlijk chill door het feestje in je eentje dat ik dan alsnog op tijd in slaap val. Misschien is dat iets. In ieder geval niet de uren gaan tellen. |
![]() |
|||
Citaat:
![]() Citaat:
|
Verwijderd
|
bijvoorbeeld, de dag voordat ik terug vloog uit barcelona was ik uit geweest en ik kwam pas om half 7 thuis. Om 11 uur moest ik eruit om het vliegtuig te halen. Plus, ik had een grafkeelpijn waardoor ik als transseksueel klonk. Gevolg, stuiterend van de zenuwen en ziekheid in je bed. Piekeren, piekeren, heeeeel de ochtend piekeren, kijk ik op mijn klok, was het pas half 8. En dan zit je jezelf zo op te fokken dat je in dat kleine uurtje nog meer moe bent geworden dan de hele avond vervelende engelsmannen en engelsvrouwen van je afslaan.
oplossing: even lekker douchen, rondje rennen, boek erbij, slaaaaapen |
Advertentie |
|
![]() |
|
Verwijderd
|
ik vond allemaal shag in mijn schetsboek. Verdomde spanjaarden, echt, volgens mij kon je die gasten zelf in stukjes snijden en ze dan oproken, als er eentje mijn arm greep werkte dat als nicotine pleister. Ik heb echt nog nooit mensen zo waanzinnig veel zien roken. Je kon met je ogen dicht daar de academie vinden.
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
![]() ![]()
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() Spanjaarden zijn gaaf. Tenminste, de Spanjaarden die ik meegemaakt heb. Ze zijn heel behulpzaam als je de weg zoekt. Ze blijven consequent alles in het Spaans zeggen, ook al geef je aan dat je er niks van verstaat, maar toch ![]() ![]() |
![]() |
||
Citaat:
Alsof de persoon je wel kan begrijpen, maar kennelijk wel doof is. ![]() En hierbij besluit ik mijn boek open te doen met het uiteindelijke doel in slaap te vallen. Prettige nacht nog verder en slaap lekker alvast.
|
|