Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Ontspanning / De Kantine
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Oud 14-12-2009, 13:21
Missy
Missy is offline
Het heeft gevroren. Ik heb vandaag zelfs een beetje sneeuw gezien. Kan je dit weer waarderen?

Hopelijk gaat het hard genoeg vriezen om over een tijdje te kunnen schaatsen. Kan je schaatsen? Hoelang geleden is het dat je geschaatst heb? Op wat voor schaatsen schaats je het liefst? En waar schaats je het liefst? Kon je het als klein kind al goed? Of heb je tot je twaalfde met een stoel op het ijs gelopen?

Vind je sneeuw fijn? Of vind je het maar irritant? Ben je in voor een sneeuwballen gevecht of ga je liever naar binnen? Kan je goed sneeuwpoppen maken?
Oud 14-12-2009, 13:25
Verwijderd
Ik vind dit weer meh. Bij schaatsen
de vorige keer dat ik op ijs heb geschaatst was 1 januari 2009.
De oude schaatsen van paps. IJshockeyschaatsen i guess
op een dichtgevroren skeelerbaan hier dichtbij
ja wel redelijk
neuh. Vóór vorig jaar jaren niet (kunnen) doen.

ja hoor
nee hoor
sneeuwballen
ja!
Met citaat reageren
Oud 14-12-2009, 13:48
TopDrop
TopDrop is offline
ik vind het maar koud ;\
Oud 14-12-2009, 13:49
Verwijderd
Ik vind het maar naar. De winter is bepaald niet aan mij besteed. Veel te koud en donker. Hoewel het wel beter is dan een regenachtige winter, maar het kan wat mij betreft niet snel genoeg weer lente zijn!
Schaatsen vind ik wel heel erg leuk, maar dat heb ik al jaren niet meer gedaan. Misschien maar een keertje doen dit jaar, dat ik toch nog een voordeel van dit seizoen ondervind. Schaatsen kijken is ook leuk. Op tv. Lekker warm binnen.
Met citaat reageren
Oud 14-12-2009, 14:05
Verwijderd
Was er maar weer eens een witte kerst
Met citaat reageren
Oud 14-12-2009, 14:12
Verwijderd
Witte kerst is ook wel leuk ja. Maar dan moet het na de kerst ook gewoon weer afgelopen zijn met de sneeuw. (niet, zoals vorig jaar, een hele week sneeuw, dus een hele week uitglijden met de fiets e.d.)
Met citaat reageren
Oud 14-12-2009, 14:17
Verwijderd
Ik vind het 't meest gave jaargetijde. Ik heb al jaren niet geschaatst, en waarschijnlijk kan ik er ook niet al te veel meer van. De vorige keer dat ik ging schaatsen heb ik twaalf kilometer op ijshockeyschaatsen geschaatst. Dat was niet al te cool.
Met citaat reageren
Oud 14-12-2009, 14:20
Verwijderd
Met citaat reageren
Oud 14-12-2009, 14:27
Verwijderd
Citaat:
Het heeft gevroren. Ik heb vandaag zelfs een beetje sneeuw gezien. Kan je dit weer waarderen?

Hopelijk gaat het hard genoeg vriezen om over een tijdje te kunnen schaatsen. Kan je schaatsen? Hoelang geleden is het dat je geschaatst heb? Op wat voor schaatsen schaats je het liefst? En waar schaats je het liefst? Kon je het als klein kind al goed? Of heb je tot je twaalfde met een stoel op het ijs gelopen?

Vind je sneeuw fijn? Of vind je het maar irritant? Ben je in voor een sneeuwballen gevecht of ga je liever naar binnen? Kan je goed sneeuwpoppen maken?

Nee dat kan ik niet waarderen.

Hopelijk gaat het niet hard genoeg vriezen. Ik kan niet schaatsen, m'n ouders ook niet dus die hebben het mij nooit geleerd. Heb op m'n 12e nog wel skeelerles gevolgd maar na 15 weken les kon ik een beetje vooruit komen zonder te vallen en op ijs is dat precies hetzelfde :')

Sneeuw vind ik ook niet fijn, want dan kan je niet fatsoenlijk door het verkeer. Ik zit sowieso liever binnen en met dit pokkeweer al helemaal.
Vroegah heb ik uiteraard wel sneeuwpoppen gemaakt.
Het is zo koud dat het me uren kost om weer fatsoenlijk warm te worden.
Met citaat reageren
Oud 14-12-2009, 14:49
Sherlock
Sherlock is offline
winter=sneeuw=skiën=<3
Oud 14-12-2009, 14:50
Chick Rock
Chick Rock is offline
Ik hoop dat het weer net zo hard gaat sneeuwen als een paar jaar geleden, en dat dan het hele land ontwricht is, en dat dan niemand naar z'n werk hoeft, of naar school dat geeft zo'n heerlijk gemeenschapsgevoel <3. En dan sneeuwpoppen maken, en sneeuwgevechten houden, en omg ik zou het ultiem cool vinden als ik zou kunnen schaatsen op de grachten (kan dat ooit eigenlijk, of houden ze het expres open?), en daarna opwarmen met warme chocolademelk en koekjes en oliebollen, met een slechte kerstfilm op teevee.

Oud 14-12-2009, 14:56
AzN
AzN is offline
Nu kan ik die kou en dat sneeuw wel waarderen, omdat 't voor 'n gezellige kerstsfeer zorgt . Maar na Kerst hoeft 't voor mij niet meer hoor .
Oud 14-12-2009, 14:57
Chick Rock
Chick Rock is offline
Met oud en nieuw toch ook nog!
Oud 14-12-2009, 15:01
Arachnia
Arachnia is offline
Winter met alleen kou is saai.

Winter met sneeuw brengt een hele andere sfeer, dus dat wordt duimen voor sneeuw.
Oud 14-12-2009, 15:05
Balance
Balance is offline
Op dit moment word ik er niet gelukkig van aangezien ik vroeger op moet staan om mijn auto te krabben. Daarbij is het ook nog eens erg koud als ik op sta. Maar zodra ik straks vakantie heb vind ik het wel leuk om lekker binnen te zitten, terwijl het buiten guur is. Sneeuw met de kerst zou natuurlijk helemaal leuk zijn. Maar sneeuw als je moet werken weer niet, want files.
Schaatsen doe ik niet i.v.m. een knieblessure, maar kon ik altijd wel. Het liefst op kunstschaatsen.
Oud 14-12-2009, 15:06
Miekje*
Miekje* is offline
Schaatsen <3
Oud 14-12-2009, 15:07
Toddish
Toddish is offline
Kou is te doen, sneeuw is echt bleeeh vooral als het zo'n papje word en het in je schoenen gaat zitten.
Ijs hoeft van mij ook niet ik heb niet zulke geweldige schaats voeten, wat resulteerd in naar een kwartier twee bloedblaren.
Ik schaats wel beina elk jaar, er is hier zo'n landijs polder (waar die man verdronk die te ver ging) die altijd vrij vlot dicht zit. Als je op de goede delen blijft is het ook goed veilig.
Oud 14-12-2009, 15:13
Martiño
Martiño is offline
Ik vind de winterkou an sich minder erg dan de zomerhitte, want in de winter kun je je nog wat dikker aankleden, terwijl je in de zomer op een gegeven moment niks meer kunt uitdoen en de zweetstraaltjes nog wel langs je gezicht lopen. Maargoed.

Ik hou niet van fietsen in de sneeuw, dat vind ik echt eng, want ik glij om de een of andere reden heel snel uit. Verder heb ik er niet zoveel tegen, vind het altijd wel grappig als ik naar buiten kijk en alles is bedekt onder een laagje dunne sneeuw (wel altijd zo smerig als op de weg dan van die natte zwarte sneeuw ligt).

Ik hou niet van schaatsen.
Oud 14-12-2009, 15:58
Verwijderd
Oh, trouwens, soms wordt het hier wel koud omdat ik nog steeds geen verwarming heb.
Met citaat reageren
Oud 14-12-2009, 16:09
fizzle-fluffy
fizzle-fluffy is offline
Citaat:

Ik kan het zeker waarderen maar het is wel koud!

Ik kan schaatsen. Ik kan zelfs best goed schaatsen, heel snel en hard, maar ik kan niet sturen of remmen dus als er een bocht is dan laat ik me vallen om te remmen.
Ik heb nooit met een stoel geschaatst.

Ik hou heel erg van sneeuw! Lekker sneeuwbalgevechten houden en dan warme chocolademelk drinken <3
Met citaat reageren
Oud 14-12-2009, 16:12
Verwijderd
Ik kan heel kort zijn over dit topic, NEE ik kan dit weer ABSOLUUT NIET waarderen
Met citaat reageren
Oud 14-12-2009, 16:43
Rationeel
Rationeel is offline
heerlijk weertje!
Met citaat reageren
Oud 14-12-2009, 16:46
TopDrop
TopDrop is offline
als het winter is, moet het ook goed winter zijn, vind ik. met sneeuw en ijs. anders is het een beetje van dat halfslappe gedoe, en daar heeft niemand wat aan.
Oud 14-12-2009, 17:08
Verwijderd
afgezien van de hele waslijst "negatief" is er ook wel wat positief!

Positief:

Herinneringen:
- Met m'n buurjongen een keer de straat geblokkeerd met sneeuwpoppen, daarna water erover heen gegooit. Wat een vieze kakstreek maar als kind is dat natuurlijk helemaal geweldig.
-belletje rinkelen bij een hele strook huizen, komt er 1 grote dikke gast achter ons aan rennen en die glijd zo prachtig mooi uit. <3
-Bij feestjes binnenlopen waar je niemand kent, maar iedereen is toch gezellig en dronken
-Het bos is echt magisch den luxe
-kerstmutsen kan je gewoon dragen
enzo
Met citaat reageren
Oud 14-12-2009, 18:35
Verwijderd
Nee, ik hou niet van de winter, en al helemaal niet van schaatsen. Ik vind schaatsen enorm overgewaardeerd, en sneeuw ook.
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 15-12-2009, 16:48
0oFZo0
0oFZo0 is offline
Ik hoop op een Elfstedentocht!
Oud 15-12-2009, 16:57
Jasmijn.
Jasmijn. is offline
De geslaagde winter betekent voor mij:

Gezellig thuis zitten als het donker is! Knus en warm.
IJskoud weer met zon! Dus geen grijze wolken.
Ik houd van sneeuw maar niet in de stad. Dan smelt het en wordt het vies en nat!
Schaatsen is geen hobby maar voor de gezelligheid doe ik dat een keertje samen met een paar vriendinnen. Niemand kan het echt goed dus meestal is het gewoon schaterlachen en samen vallen.
Met citaat reageren
Oud 15-12-2009, 17:33
Rivka
Rivka is offline
Winter vind ik geweldig in mijn kamer en klote als ik naar school fiets.
Oud 16-12-2009, 11:05
Chick Rock
Chick Rock is offline
Jongens, jongens, HET SNEEUWT

*gooit sneeuwbal in gezicht van eerste forumer die dit leest*
Oud 16-12-2009, 11:05
Dingaantouwtje
Dingaantouwtje is offline
AU
Oud 16-12-2009, 11:06
Chick Rock
Chick Rock is offline
Hihihihihihihihihihihihi *wegduikt*
Oud 16-12-2009, 11:07
Neko*
Neko* is offline
Doe maar, breng de sneeuw maar hierheen! Ik wil ook sneeuw!
Oud 16-12-2009, 11:08
Dingaantouwtje
Het is hier alweer gestopt met sneeuwen
*gooit plas water naar Chick Rock*
Oud 16-12-2009, 11:11
Chick Rock
Chick Rock is offline
Citaat:
Doe maar, breng de sneeuw maar hierheen! Ik wil ook sneeuw!
*sneeuw gooit naar Arnhem*

Citaat:
Het is hier alweer gestopt met sneeuwen
*gooit plas water naar Chick Rock*
Bleh nu heb ik het koud *moppert*
Oud 16-12-2009, 11:35
Neko*
Neko* is offline
Citaat:
*sneeuw gooit naar Arnhem*
Borne, op dit moment.

en ot;
Ik houd wel van de winter, van de warme chocolademelk en de kerstbomen en de sfeer en de lichtjes overal. Van in het donker voor de verwarming met een boek. Maar die kou, dat is maar niets. Behalve als er sneeuw ligt. Dan kan het me niet koud genoeg zijn. <3
Oud 16-12-2009, 11:52
Rationeel
Rationeel is offline
sowieso is het voordeel van het koude weer dat je minder raar wordt aangekeken als je te pas en te onpas je flesje whisky tevoorschijn tovert
Met citaat reageren
Oud 16-12-2009, 11:53
Chick Rock
Chick Rock is offline
Euh, ik kijk iemand dan nog steeds raar aan hoor .
Oud 16-12-2009, 11:53
Arachnia
Arachnia is offline
Citaat:
sowieso is het voordeel van het koude weer dat je minder raar wordt aangekeken als je te pas en te onpas je flesje whisky tevoorschijn tovert

Giechel.
Oud 16-12-2009, 13:12
Verwijderd
Citaat:
Juist! Een kerstcadeau! Een nieuwe platvink.
Met citaat reageren
Oud 16-12-2009, 16:22
Verwijderd
Het enige wat leuk is aan de winter is dit:

<3
Met citaat reageren
Oud 16-12-2009, 17:03
Verwijderd
Jaaaa <333333
Met citaat reageren
Oud 16-12-2009, 17:50
capibara
capibara is offline
Sneeuw, happyhappyjoyjoy.

Oud 16-12-2009, 17:55
Verwijderd
Ik beaam dit met jaaa <3
Met citaat reageren
Oud 16-12-2009, 19:50
Verwijderd
Citaat:
Sneeuw, happyhappyjoyjoy.

[afbeelding]
Met citaat reageren
Oud 16-12-2009, 20:03
Dingaantouwtje
met mijn hond door de sneeuw lopen lalala!
Oud 16-12-2009, 20:36
Verwijderd
winterslaap
Met citaat reageren
Oud 16-12-2009, 22:04
Chick Rock
Chick Rock is offline
Citaat:
Het enige wat leuk is aan de winter is dit:
[filmpje]

<3
zó mooi!

En: sneeuw sneeuw sneeuw SNEEUW *sneeuwdansje doet* het is zo mooi, en het valt zo fijn, en alles is wit, en omg *duisent verliefd is*
Oud 17-12-2009, 07:33
Verwijderd
Sneeeeeeeeuwwwwww!!!!!!!!
Met citaat reageren
Oud 17-12-2009, 08:42
Chick Rock
Chick Rock is offline
Omg nog steeds sneeuw! En ik ging net door een besneeuwde stad lopen naar de ub prachtig <3. Helaas ben ik wel al 2 keer gevallen . Au.
Oud 17-12-2009, 09:36
Thinus
Thinus is offline
kan zo vrolijk worden van sneeuw. kou voelt niet meer vervelend aan om de een of andere reden.
Met citaat reageren
Advertentie
Reageren

Regels voor berichten