Advertentie | |
|
![]() |
|
Ik hoop dat het weer net zo hard gaat sneeuwen als een paar jaar geleden, en dat dan het hele land ontwricht is, en dat dan niemand naar z'n werk hoeft, of naar school
![]() ![]() ![]()
|
Op dit moment word ik er niet gelukkig van aangezien ik vroeger op moet staan om mijn auto te krabben. Daarbij is het ook nog eens erg koud als ik op sta. Maar zodra ik straks vakantie heb vind ik het wel leuk om lekker binnen te zitten, terwijl het buiten guur is. Sneeuw met de kerst zou natuurlijk helemaal leuk zijn. Maar sneeuw als je moet werken weer niet, want files.
Schaatsen doe ik niet i.v.m. een knieblessure, maar kon ik altijd wel. Het liefst op kunstschaatsen.
|
Kou is te doen, sneeuw is echt bleeeh vooral als het zo'n papje word en het in je schoenen gaat zitten.
Ijs hoeft van mij ook niet ik heb niet zulke geweldige schaats voeten, wat resulteerd in naar een kwartier twee bloedblaren. Ik schaats wel beina elk jaar, er is hier zo'n landijs polder (waar die man verdronk die te ver ging) die altijd vrij vlot dicht zit. Als je op de goede delen blijft is het ook goed veilig.
|
Ik vind de winterkou an sich minder erg dan de zomerhitte, want in de winter kun je je nog wat dikker aankleden, terwijl je in de zomer op een gegeven moment niks meer kunt uitdoen en de zweetstraaltjes nog wel langs je gezicht lopen. Maargoed.
Ik hou niet van fietsen in de sneeuw, dat vind ik echt eng, want ik glij om de een of andere reden heel snel uit. Verder heb ik er niet zoveel tegen, vind het altijd wel grappig als ik naar buiten kijk en alles is bedekt onder een laagje dunne sneeuw (wel altijd zo smerig als op de weg dan van die natte zwarte sneeuw ligt). Ik hou niet van schaatsen.
||
Citaat:
Ik kan schaatsen. Ik kan zelfs best goed schaatsen, heel snel en hard, maar ik kan niet sturen of remmen dus als er een bocht is dan laat ik me vallen om te remmen. ![]() Ik heb nooit met een stoel geschaatst. Ik hou heel erg van sneeuw! Lekker sneeuwbalgevechten houden en dan warme chocolademelk drinken <3 |
![]() |
|
als het winter is, moet het ook goed winter zijn, vind ik. met sneeuw en ijs. anders is het een beetje van dat halfslappe gedoe, en daar heeft niemand wat aan.
|
Verwijderd
|
afgezien van de hele waslijst "negatief" is er ook wel wat positief!
Positief: Herinneringen: - Met m'n buurjongen een keer de straat geblokkeerd met sneeuwpoppen, daarna water erover heen gegooit. Wat een vieze kakstreek maar als kind is dat natuurlijk helemaal geweldig. -belletje rinkelen bij een hele strook huizen, komt er 1 grote dikke gast achter ons aan rennen en die glijd zo prachtig mooi uit. <3 -Bij feestjes binnenlopen waar je niemand kent, maar iedereen is toch gezellig en dronken -Het bos is echt magisch den luxe -kerstmutsen kan je gewoon dragen enzo |
![]() |
|
De geslaagde winter betekent voor mij:
Gezellig thuis zitten als het donker is! Knus en warm. IJskoud weer met zon! Dus geen grijze wolken. Ik houd van sneeuw maar niet in de stad. Dan smelt het en wordt het vies en nat! Schaatsen is geen hobby maar voor de gezelligheid doe ik dat een keertje samen met een paar vriendinnen. Niemand kan het echt goed dus meestal is het gewoon schaterlachen en samen vallen. ![]() |
![]() |
|||
Citaat:
Citaat:
![]()
||
Citaat:
![]() en ot; Ik houd wel van de winter, van de warme chocolademelk en de kerstbomen en de sfeer en de lichtjes overal. Van in het donker voor de verwarming met een boek. Maar die kou, dat is maar niets. Behalve als er sneeuw ligt. Dan kan het me niet koud genoeg zijn. <3
||
Citaat:
![]() Giechel.
||
Citaat:
![]() En: sneeuw sneeuw sneeuw SNEEUW *sneeuwdansje doet* het is zo mooi, en het valt zo fijn, en alles is wit, en omg *duisent verliefd is* ![]()
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Muziek |
ANTILLECTUAL newsletter November 2009: WINTER BREAK antillectual | 0 | 18-11-2009 18:58 | |
Verhalen & Gedichten |
De Winter Kryser | 1 | 29-06-2008 19:05 | |
Lifestyle |
Herfst-Winter 2004 Apomes | 98 | 30-08-2004 19:53 | |
Lifestyle |
Fashion Winter 2003/2004 Fornarina | 93 | 20-02-2003 20:26 | |
Muziek |
Help jezelf en anderen de winter door... Verwijderd | 22 | 04-11-2002 15:50 |