![]() |
|
http://beam.at/nevermore
Is een site van mij, over Queen. Dit is een basisopzetje, de inhoud is nog lang niet af... Maar kunnen jullie ff tips/ofmerkingen over de layout geven? |
Advertentie | |
|
![]() |
|
Ten eerste die mouse over op je homepage, wel grappig. Maar het schokt te veel.
Ten tweede lijkt je gehele site (de ambiance) een beetje op die van een uitvaarts bedrijf. Andere kleuren combinaties met mooie scherpe fotos gebruiken! ga maar is naar www.cwd.dk |
![]() |
|
U vraagt, wij draaien...
Beginpagina: - De letters bovenaan, misschien moet je daar ff anti-aliasing op toepassen.. het ziet er nogal blokkerig uit... Frameset: - Die banners zijn lichtelijk irritant te noemen... - Felblauw op zwart is niet echt een ideale combinatie, het komt de leesbaarheid iig niet ten goede.. - De plaatjes rechts hebben een witte rand? - Het geheel oogt wat saai, er zit niet echt iets spannends in zeg maar. - Als je naar lyrics gaat, krijg je opeens een andere achtergrond? - Foto's doen het niet - Bladmuziek doet het niet - Het zou netter zijn als je onder de mail mij button een formuliertje propt, ipv dat je standaar email client geopend wordt! Verder commentaar: - Maak wat minder ranzige code - Verzin eens iets origineels en verfrissend! - Maak evt een mooi logo en doe iets mee aan grafx En last but not least de belangrijkste tip: ZORG DAT ALLES WERK! Oh en btw, ik probeer je niet te flamen... jij vroeg om commentaar, jij krijgt commentaar ![]() |
![]() |
||
Citaat:
![]() De fotos- en bladmuziek-pagina doen het inderdaad nog niet, het gaat mij ook om een oordeel over alleen de layout. |
Advertentie |
|
![]() |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Software & Hardware |
Sitecheck FB | 12 | 11-04-2002 10:37 |