Hoi, ik ben danny
Eerder deze week kom ik binnen op het werk mooi op tijd kwart voor 9.
En mijn assistent bedrijfsleider zij tegen een collega ik heb nu echt koffie nodig, antwoorden ik erop kloppen de kassa's niet.
Reageren ze meteen erna van jaah die kloppen ook niet er is 77 euro uit joun kassa weg.
ik voelde me dus kut en ging meteen opzoek naar dat geld bij de kassa.
Maar daar hangen ook camera's maar net niet op de kassa(helaas).
Ik heb dus heletijd naar dat geld gezocht maar kon niks vinden er misten ook 2 bonnen.
Ik vond het al heel raar omdat ik nooit kassa verschil had en 77 euro is een heel raar bedrag.
Erna heb ik me erbij neergelegd en niet meer erna gezocht heb andere werkzaamheden gedaan.
De vracht kwam toen aan die heb ik gelost. Ik heb een half uur later pauze gepakt omdat ik in de kou die man was aan het helpen.
Erna was ik in de computer aan het kijken of er geen rare dingen op mijn kassa was gebeurd maar kon niks vinden.
Op een gegeven moment komen ze met 3 man op mij af met de vermisten bonnen en vragen wat is dit Danny!!!
Ik zeg weet ik niet.
Het waren dus die bonnen wat weg waren, vroegen ze aan mij of ik wist wat ermee aan de hand was en zij ik nee dat weet ik niet.(ik heb geen sleutel of niks van de kassa gehad)
Meteen erna vroegen ze me weer of ik wist wat ermee aan de hand was en zij ik nogmaals nee dat weet ik niet en herhaaldelijk bleven ze vragen, en ik antwoorden emt nee weet ik niet.
even later werd ik boos omdat ze me niet geloofden.
Ik moest bekenen dat ik het had gedaan dat zou het makelijkste zijn geweest. ik werd echt gek erna kreeg ik heel erg pijn aan mijn handen.Die verkrampten helemaal mijn mond deed heel erg pijn, ik heb ook schuim op mijn mond gehad(hoorde ik de dag erna).
Is een teken van epeletische aanval. maar hun zijden die dag toen dat allemaal is gebeurd hij moet rustiger worden maar dat kan ja heel gevaarlijk zijn,
Erna wilde ik mijn vader bellen wilde hun niet dat ik belde. ze hebben mijn telefoon stukje verder op gelecht zodat ik er niet aankwam. ik wilde de politie bellen ook omdat ze mij zo waren aanhetgaan, maar ik kreeg die man eraan van politie ambulance of brandweer ikz ij politie maar dat duurde mij telang en heb ik opgehangen.
hun hebben erna op mijn handy gekeken of ik echt heb gebeld.
onze filliaal manager kregen ze niet eraan rayon manager ook niet.
Even later wel ik zij tegen hun ik wil haar ook spreken maar hebbenze gewoon opgehangen.
Erna had ik mijn vader aan de telefoon zij tegen mij danny meld je nu ziek en kom naar huis.
Ik heb me ziek gemeld en naar huis gegaan, erna naar de politie geweest heb ik dat verteld wat er is gebeurd.
Dag erna moest ik naar het werk komen voor een gesprek met hun en was het allemaal omgedraait. en zijn ze me niet zo aangegaan en alles.
En zijden ze met die zakjes die misten(die ik terug zij hebben gelecht dat waren er 3 van elk 50 euro) was ik opeens aan het denken hoe kan ik 77 euro kassa verschil hebben terwijl dat 150 euro is?
Maar geen kassa klopte daar heel veel dingen zijn fout gegaan ofzo ik weet het niet.
Maar verder in het gesprek zij mijn baas wat nu??
Ik zij daarop ik ben ziek gemeld ik kan niet meer jullie weten niet hoe ik me voel (alle mederwerkers wisten het ondertussen al wat er was gebeurd) moet ik hun gaan uitleggen dat ik het niet heb gedaan en dan kijken ze je ook nog aan van jaa.
Maar ik zo van jah ik heb me ziekgemeld gister zij mijn baas nee je betn niet ziekgemeld maar ik heb bevesteging gehad en ik heb getuige erbij gehad maar achteraf kon dat schijnbaar niet.
Mijn meoder was bij dat gesprek en zij zij dat je je ziek kunt melden en geen rede hoeft tegeven waarom je je ziekmeld.
En zij hij jah ik meld je ziek.
Krijg ik diezelfde avond een smsje met warain staat ik heb je gister ziekgemeld maar volgende week (deze week dus)moet je weer werken gaan of je moet 20 uur verlof opnemen (ten eerste ik heb niet naar die situatie gevraagd) dus wrm moet ik verlofdagen opnemen ten 2e hun weten niet hoe ik me voel ik kan niet werken moet ik ook nog 30 kilometer rijden om te werken ) en zij hij nog in het smsje je krijg ook nog ongeveer 12 uur feestdagen vergoeding.
Ik vind dit niet normaal ik weet niet wat ik hiermee moet ben echt ten einde raad kan iemand mij hiermee helpen??
Mijn contrackt loopt 28 december af en als ik nu ziek gemeld ben(met een rede waar ik niet om heb gevraagd) moeten hun mij dan doorbetalen als einde contrackt is??
Maar ik moet die vrouw morgen bellen(21-12-2009).
En ga ik zeggen of ze wel weten waar ze mee bezig zijn om mij zo te behandelen.
Kan iemand mij aub helpen ik weet echt nietw at ik nog moet doen

M.V.G Danny