Mooiste momenten zijn er veel. Maar een aantal momenten die ik erg kan waarderen in 2009 waren het weekendje Londen met vriend, het behalen van mijn rijbewijs, de vakantie met mijn vrienden, de 50ste verjaardag van mijn vader, de leuke zomeravonden.
Het nieuwe jaar ingaan met al m'n vrienden en Slagsmalsklubben, door kunnen gaan met m'n studie, Dour, feestjes bij vrienden thuis die eindigden in dronken toestanden op iemands bank en ontkateren op een dakterras met een bakkie pleuah, roadtrippen door Engeland en daar naar een awesome festival geweest, nieuwe werk en nieuwe hele leuke collega's gevonden....
1 jan. vriendin kei mooie tijd mee gehad
half jaar bij m'n ex gewoond (ging uit terwijl ik dr woonde maar dat ging alsnog prima)
voor het eerst een leuke kerst gehad zonder gemaakte gezelligheid
vee vrijer in de kunst
Het verwerven van mijn vriendje en diverse momenten daarna waren wel mooi. Ehm. Het moment dat mijn vader weer terugkwam uit bosnië vorige maandag. Een paar keer dat ik op heb getreden vond ik ook wel heel tof. Ik heb wel een heel tof jaar gehad dus ik kan niet alles opnoemen.