Hallo,
Ik wil graag advies of een mening misschien kan dit me helpen
Hmm okee waar moet ik beginnen. ik geef een korte versie
3 maand geleden is het uitgegaan tussen mij en mijn ex. hij vertelde dat hij graag vrienden met mij wilde blijven, ik dacht dat is bullshit want 9 van de 10 keer gebeurd dat toch niet. maar goed ik dacht ik geef het een kans.
Toen kreeg hij een ander. pff voelde ik me even verrot maar ja, in die 2 maand dat hij met haar ging. zocht hij me bijna elke dag op soms wel 2 keer op een dag, ging bij me school staan reed voor me school langs ( Deeed ie nooit omdat hij daar niets heeft )
smste me, ik heb nog contact met zijn moeder, wilde alles weten van mij via haar. op den duur kregen wij ruzie, de volgende dag hing hij aan de telefoon om zijn excusus aan te bieden omdat hij echt geen ruzie met mij wilde. op den duur kwam die gewoon bij me thuis op visite,
Toen op een nacht om half 3 kreeg ik telefoon, mijn ex huilend aan de lijn dat het uit was en hij zat aangeschoten achter het stuur, dus heb ik gezegd dat hij naar mij moest komen omdat ik niet wilde dat hij een ongeluk kreeg. Toen hij hier was hebben we hele tijd zitten praten. hij wilde niet alleen zijn die nacht dus ben ik met hem mee gegaan naar zijn huis. Onderweg naar zijn huis belde ze steeds dus ik vroeg wat hij wilde, hij zei dat dit de juiste keus was dat het uit was met haar en dat hij mij gelukkig bij zich had. Die week derna zijn we leuke dingen gaan doen, we gingen naar ikea meubels halen waren we die aan het inelkaar zetten zegt hij ineens ja als je ouders hier weer een keer koffie komen drinken kunnen ze mijn nieuwe meubels ook zien.. ik keek hem aan en dacht hmm oke... Paar dagen later hoorde ik dat hij weer ging praten met dat meisje en wist ik al wel dat hij terug ging. ik zei dat ik niet van plan was om weer voor hem klaar te staan en dat ik nog gevoelens voor hem had,, hij zei dat er niets zou veranderen tussen ons en dat onze band door niemand te breken was, en zeker niet door dat meisje...
Hij ging weer terug naar haar, ik dacht nou jaa klaar maar hij kwam nog steeds bijna elke dag langs. op den duur zocht hij ook lichamelijk contact, als hij de kans kreeg raakte hij me aan. van die opmerkingen maken naar mij toe. hij had zijn teen gekneusd, ging hij mij opbellen om te vragen wat hij moest doen, terwijl zijn vriendin de opleiding verpleegkundige doet. daarna leerde ik een jongen kennen en was ik daar een weekend .. kwam hij daarna langs om te kletsen. zei hij dat hij dat weekend ongerust geweest was en dat ik nog steeds veel voor hem beteken, ik keek hem aan zei die vlug op een andere manier . Nu is hij weer vrijgezel en gaat gewoon op de toer verder alsof die nog steeds gek op me is. Vanavond belde hij me op en vroeg of die langs mocht komen omdat hij zich verveelde, gingen we een rondje rijden. en daarna kwam die op msn,, heel lief en zeggen dat ie blij was dat ik nog online en dat hij niet offline wilde gaan omdat ik dan alleen zou zijn.
Ik woon niet meer thuis maar tijdelijk ergens anders, en hij komt dus en bij me ouders thuis en waar ik nu woon.
Nu vroeg ik me af is dit liefde of vriendschap???