![]() |
||
Citaat:
![]() Je kan gwn zeggen hoor! Ik denk dat veel meisjes zelf ook wel WILLEN weten hoe ze het beter kunnen doen ... zolang het niet ey trut sneller is maar op een suptiele manier , No problem! |
![]() |
||
Citaat:
![]() Gebruik je peuken voor rooksignalen als je liever niet praat. En ga roken als je daar nog niet mee begonnen bent.
||
Citaat:
|
Verwijderd
|
Honestly, ik heb het nooit gedaan, helemaal niet interessant in mijn ogen, lol. Ik denk overigens echt dat pijpen makkelijker is dan aftrekken. Dat geldt trouwens ook als je kijkt naar beffen vs. vingeren. Volgens mij kan geen enkele man een vrouw zo goed vingeren als een vrouw dat zelf kan.
Edit: En ik denk daarom ook dat beffen/pijpen meer wordt gewaardeerd. ![]() |
![]() |
||
Citaat:
![]() ![]() Tsja, het beste blijft toch altijd dat je het combineert. Maar dat doe je vast al, alleen noem je het dan voor het gemak gewoon pijpen. ![]()
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() |
![]() |
|
Verwijderd
|
Ja tuurlijk kan dat ook
![]() ![]() |
![]() |
|
Verwijderd
|
Ik denk dat ik gewoon een rare definitie van aftrekken handhaaf. Ik zal dus nooit gaan aftrekken met aftrekken als doel. Dus zo van "Laat ik hem maar eens aftrekken"... Als ik iets voor hem wil doen, dan pijp ik wel gewoon (Ja, combi
![]() ![]() Als het gaat om teasen enzo, zoals Freyja aangaf, in bed als je wil gaan slapen enzo. Natuurlijk doe ik dat maar dat zie ik niet als 'aftrekken'. ![]() |
![]() |
|
Verwijderd
|
@ reneeke9
Ja er zijn wel meiden die lekker kunnen aftrekken, maar dat is volgens mij een kwestie van goed voorbeeld/uitleg geven. Als je niet goed kunt uitleggen, zoals je zegt (al vraag ik me af hoe lastig het is uit te leggen, tenzij je heel preuts bent) dan is voordoen misschien een betere optie. Of vraag eens of je vriendin het eigenlijk wel leuk vind? Anders is er natuurlijk ook geen klap aan. Al word het natuurlijk wel leuker af te trekken als je een postitive reactie terugkrijgt. Och wat een neerwaartse spiraal. |
![]() |
||
Citaat:
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Seksualiteit |
V: wat doen jullie die penis toch aan? Verwijderd | 10 | 28-12-2009 11:32 |