Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Lichaam & Geest / Liefde & Relatie
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Oud 17-01-2010, 18:15
Dice94
Dice94 is offline
De titel zegt het, ik laat mijn kansen aan me voorbij gaan. Er dat vind ik echt jammer, ik probeer er van te leren maar dat wil nou niet echt lukken.

Ik heb nu een paar keer gehad dat ik met een meisje flirtte en ik opeens iets voor ze ging voelen, ik kon toen me kans grijpen, omdat ik wel kon merken dat zij ook interesse in mij hadden. Maar elke keer bij ik te bang om die kans te grijpen, en ik vind het moeilijk om er werk van te maken!

Ik durf niet al me energie te steken in een meisje, ik vind het moeilijk om naar iemand toe te lopen en met haar te gaan flirten. Omdat ik denk dat het geen zin heeft, ik ben hier dus redelijk onzeker in.

Toch als ik dan weer thuis kom zeg ik tegen mezelf dat je de kans had, maar hem niet pakte. Nu krijg ik er echt genoeg van, ik wil ook is een vriendin!

ik weet alleen niet hoe ik het moet oplossen, ik heb de moed er niet voor.
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 17-01-2010, 18:19
giftig kevertje
giftig kevertje is offline
Ik denk dat je voor jezelf moet zorgen dat je er wat.. onverschilliger in staat? Als jij flirt met een meisje, en zij flirt terug dan kan je best gewoon met d'r gaan praten zonder dat er gelijk allerlei dingen aan verbonden zijn. Ik flirt zo vaak en ik vind het dan leuk als de jongen gewoon met me komt praten, juist omdat ik niet verwacht dat hij gelijk meer van me verwacht dan alleen een leuk gesprek. Flirten is gewoon maar een spelletje om erachter te komen of mensen geïnteresseerd in je zijn. Als je zegt 'nu heb ik er echt genoeg van, want ik wil ook wel eens een vriendin!', dan komt dat op mij over alsof dat echt je doel is. Laat dat gevoel gewoon los, ga eens met een meisje praten en zie dan wat er verder van komt. Als er niet veel verder gebeurt, is dat namelijk ook niet het einde van de wereld.
Oud 17-01-2010, 19:19
Dice94
Dice94 is offline
Citaat:
Ik denk dat je voor jezelf moet zorgen dat je er wat.. onverschilliger in staat? Als jij flirt met een meisje, en zij flirt terug dan kan je best gewoon met d'r gaan praten zonder dat er gelijk allerlei dingen aan verbonden zijn. Ik flirt zo vaak en ik vind het dan leuk als de jongen gewoon met me komt praten, juist omdat ik niet verwacht dat hij gelijk meer van me verwacht dan alleen een leuk gesprek. Flirten is gewoon maar een spelletje om erachter te komen of mensen geïnteresseerd in je zijn. Als je zegt 'nu heb ik er echt genoeg van, want ik wil ook wel eens een vriendin!', dan komt dat op mij over alsof dat echt je doel is. Laat dat gevoel gewoon los, ga eens met een meisje praten en zie dan wat er verder van komt. Als er niet veel verder gebeurt, is dat namelijk ook niet het einde van de wereld.
Hehe ja je hebt gelijk. Het is alleen zo dat die meisjes waar ik wel interesse in had allemaal nu wel ´iets´ kleins hebben met een jongen. Daarom vind ik dat ik me kansen verspild heb, omdat dat niet zo hoefde te lopen. Het kwam er eigenlijk ook door omdat ik eindelijk weer is verliefd was geworden op een meisje van me school, ik dacht dat het niet meer zou gebeuren op mijn school.
Toen heb ik dus tegen mezelf gezegd dat het nu wel is zou kunnen gaan lukken, maar dat lukte niet omdat ik het eng vind om veel energie en tijd te stoppen voor zo´n meisje.
Nou heb ik dat dus ook niet gedaan, en zij heeft nu een vriendje, dat vind ik klote
Met citaat reageren
Advertentie
Reageren

Regels voor berichten