Citaat:
Ik denk dat je voor jezelf moet zorgen dat je er wat.. onverschilliger in staat? Als jij flirt met een meisje, en zij flirt terug dan kan je best gewoon met d'r gaan praten zonder dat er gelijk allerlei dingen aan verbonden zijn. Ik flirt zo vaak en ik vind het dan leuk als de jongen gewoon met me komt praten, juist omdat ik niet verwacht dat hij gelijk meer van me verwacht dan alleen een leuk gesprek. Flirten is gewoon maar een spelletje om erachter te komen of mensen geïnteresseerd in je zijn. Als je zegt 'nu heb ik er echt genoeg van, want ik wil ook wel eens een vriendin!', dan komt dat op mij over alsof dat echt je doel is. Laat dat gevoel gewoon los, ga eens met een meisje praten en zie dan wat er verder van komt. Als er niet veel verder gebeurt, is dat namelijk ook niet het einde van de wereld.
|
Hehe ja je hebt gelijk. Het is alleen zo dat die meisjes waar ik wel interesse in had allemaal nu wel ´iets´ kleins hebben met een jongen. Daarom vind ik dat ik me kansen verspild heb, omdat dat niet zo hoefde te lopen. Het kwam er eigenlijk ook door omdat ik eindelijk weer is verliefd was geworden op een meisje van me school, ik dacht dat het niet meer zou gebeuren op mijn school.
Toen heb ik dus tegen mezelf gezegd dat het nu wel is zou kunnen gaan lukken, maar dat lukte niet omdat ik het eng vind om veel energie en tijd te stoppen voor zo´n meisje.
Nou heb ik dat dus ook niet gedaan, en zij heeft nu een vriendje, dat vind ik klote