![]() |
|
Hoi Aapje, dat lijkt me vervelend voor je.
Om te beginnen kun je dit topic even doorlezen, daar staan een aantal dingetjes in die misschien helpen. Het is voor meer vrouwen lastig om klaar te komen. Dit kan verschillende oorzaken hebben; stress, onvoldoende stimulatie, te gericht zijn op een orgasme verkrijgen, je eigen lichaam onvoldoende kennen en dus niet weten wat je lekker vindt, enzovoorts. Bovendien komt er maar een vrij klein percentage vrouwen klaar van het echte neuken, de meerderheid moet het hebben van bijvoorbeeld orale seks. Wat je kunt proberen is proberen je lichaam te verkennen, uit te vinden welke dingen je lekker vindt om te voelen, zonder als doel te hebben klaar te komen. Kijk wat jij of je vriend kunnen doen om je op te winden, wat fijn is en wat juist geen succes is. Als je dit een beetje doorhebt kun je proberen gewoon te relaxen terwijl hij die dingen bij je doet. Richt je wederom niet op klaarkomen, maar probeer juist zoveel mogelijk te genieten van het moment, van wat hij doet. Ga ook niet te snel naar het echte neuken, maar houd het juist zoveel mogelijk bij het voorspel. Hopelijk heb je hier in ieder geval iets aan, sterkte.
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Seksualiteit |
ik kan niet klaarkomen als mijn vriendin me aftrekt pietjeneinstijn | 11 | 26-05-2015 14:48 | |
Seksualiteit |
help ik kan niet klaarkomen marvin2405 | 5 | 26-02-2015 14:21 | |
Seksualiteit |
Ik kan niet klaarkomen. Stefen | 17 | 03-08-2011 15:02 | |
Seksualiteit |
Klaarkomen lukt niet! kipje_18 | 34 | 10-10-2006 20:44 | |
Seksualiteit |
Klaarkomen tijdens het neuken? knakworstje | 22 | 02-02-2006 21:41 | |
Lichaam & Gezondheid |
niet klaarkomen Hanne00 | 2 | 18-05-2003 18:25 |