![]() |
||
Citaat:
|
Je lichaam heeft op een dag zeker anderhalve liter water nodig, waarvan het grootste gedeelte in je voeding zit (dus in je boterhammen, fruit en avondeten)
Ik zou eerst eens proberen om gedurende de dag zo'n halve liter flesje drinken eens leeg te krijgen. Als de hoofdpijnklachten dan na een tijdje minder worden weer je of dat het probleem was.
|
Verwijderd
|
Je moet 0,5 liter vocht binnenkrijgen om te voorkomen dat je uitdroogt of afvalstoffen niet goed kwijtraakt, dat is een flesje water of drie kleine glazen drinken; en je moet 1,5 liter vocht binnenkrijgen om te voorkomen dat je last krijgt van kwalen als obstipatie, terugkerende blaasontsteking, hoofdpijn, enzovoort, dat is 10 kleine glazen drinken of 7 grote glazen.
Als je elke dag fruit en ontbijt, lunch en een vol bord warm eten eet, kun je er van uitgaan dat je daarmee ongeveer 0,5 liter vocht binnenkrijgt. |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
Dus totaal 2,5 liter. |
![]() |
|
![]() |
Heb er lang nie opgezeten dus heb ook nie egt kunnen reageren.
Maar ik drink zowiezo geen water. Ik vind het niet lekker, behalve als ik dorst heb dan. En voor de rest drink ik wel goed. Maar ben naar de dokter geweest en ben doorgewezen naar de Pabo. Daar hebben ze gekeken en nu moet ik dus nog een keer naar een andere arts toe. Ze denkt dat het misschien door de lucht te maken heeft. Ik krijg het vooral op school en daar zijn ze nu al 2 jaar bezig met verbouwen. Groetjes |
![]() |
|
![]() |
Hallo,
Mijn zus heeft ook migraine en lag een paar jaar geleden soms wel elke week 2 dagen ziek in bed waardoor ze elk schooljaar met veel moeite maar net kon redden. Het is nu wel minder door haar, maar waardoor weet ik niet. Ikzelf had de afgelopen 3 jaar elke dag wel hoofdpijn, maar niet in de migraine vorm, ik ben er vaak mee naar de huisarts geweest maar die zei alleen maar dat ik op tijd naar bed moest en veel moest sporten.. Ik was toen 14 en dat zag ik dus allemaal niet zo zitten.. Soms als ik het op voelde komen dronk ik een flesje water leeg en dan ging het al wat beter, maar omdat ik er toch niet vanaf kwam en mijn schoolwerk eronder leed, ben ik op aanraden van familie na een soort paragnost geweest, die mijn spanning door middel van aanrakingen weghaalde. De volgende dagen had ik wel vaak spierpijn ervan, zonder enige inspanning gehad te hebben. Dit heeft blijkbaar zeker bij mij geholpen, en ik heb nu vrijwel nooit meer hoofdpijn waardoor ik niet naar school kan, of niet goed kan leren. Ik dacht ik reageer maar even, omdat dit toch een optie is waar de meeste mensen niet in geloven, of waar ze niet zo snel aan zouden denken. Mijn zus is hier ook naartoe geweest, maar als dit hetzelfde effect op haar heeft gehad daar ben ik niet zo zeker van. Oja: ook ben ik op aanraden van de soort paragnost (ik weet niet precies wat ze wel is, was een moeilijke naam) naar iemand geweest die door ronddraaiende bewegingen mijn rug recht heeft gezet. Door een paar botten die scheef stonden in mijn rug ontstond er blijkbaar spanning in mijn nek, wat ook hoofdpijn tot gevolg kan hebben. Maar zelf ben ik niet overtuigd dat dit mijn reden was voor hoofdpijn. |
![]() |
|
Heb ik zelf ook gehad maar bij mij bleek het dus te zijn dat ik te weinig dronk en dus eigenlijk continue aan het uitdrogen was..En die opticien mij maar een bril aansmeren die ik helemaal niet nodig had..Grrr, mijn jongste zusje gebruikt hem nu als ze zich verkleed als oud vrouwtje!
![]() ![]()
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Lichaam & Gezondheid |
Hoofdpijn KleineeRenee | 10 | 27-07-2009 18:38 | |
Seksualiteit |
Hoofdpijn na masturberen big boy | 7 | 17-01-2009 19:14 | |
Verhalen & Gedichten |
Zielug verhaal afrutado | 80 | 11-12-2004 08:23 | |