Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / School & Studie / Studeren
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Oud 28-12-2009, 20:43
honnepon88
honnepon88 is offline
Dag allemaal!

Reden dat ik deze topic open is omdat ik voor mezelf besloten heb om een facilitair leidinggevende opleiding te gaan volgen.
Deze opleiding wil ik bbl gaan volgen, maar ik kan maar geen goed aansluitende bbl-plek vinden.

Zijn er mensen hier met ervaring ermee? Of weet iemand een leuke plek waar ik aan de slag kan? Het liefst iets met de horeca...

En kan er iemand zijn ervaringen met mij delen hierover? Vind het erg interessant om te weten wie dr nog meer geintereseert zijn in dit vak!!

Alvast bedankt!!
Advertentie
Oud 28-12-2009, 21:16
Breg
Breg is offline
Mijn vader werkt als facilitair leidinggevende bij de overheid. Het is wel iets totaal anders dan horeca, maar misschien kan je contact opnemen met je lokale gemeente om te kijken of je daar terecht kan?
Oud 28-12-2009, 21:26
honnepon88
honnepon88 is offline
hey dat is een goed idee!...wat word er dan precies van je verwacht als je daar als facilitair leidinggevende rondloopt?
Oud 06-01-2010, 18:53
honnepon88
honnepon88 is offline
Is dr echt niemand met ervaring als facilitair leidinggevende?
Oud 07-01-2010, 14:02
Thinus
Thinus is offline
Nee, maar ik heb de opleiding wel gedaan 3 jaar terug op het roc in nijmegen.
ik vond het vies tegenvallen maar dat lag ook meer aan mezelf, ondoordacht studie gekozen. 1e jaar was niveau 2 vond het allemaal maar niks je leert alle basiskennis van oa beveiliging schoonmaak koken serveren receptie en daarnaast heb je nog "economie" wat je kan vergelijken met wiskunde zoals je het in de 2e kreeg en engels waar ik ook niet het idee heb gehad iets nieuws geleerd te hebben. Ook had ik een dramatische stage waar ik niet echt aan iets wat binnen de opleiding viel toekwam.

In het 2e begin je met niveau 4 dacht dat het daar misschien wel beter zou worden maar durfde het risico niet te nemen en ben toen aan een andere opleiding begonnen waar ik geen spijt van heb.
Met citaat reageren
Oud 07-01-2010, 14:21
Breg
Breg is offline
Citaat:
hey dat is een goed idee!...wat word er dan precies van je verwacht als je daar als facilitair leidinggevende rondloopt?
Ik heb geen idee wat het precies allemaal inhoudt, behalve dat m'n vader verantwoordelijk is voor van alles en nog wat; van uitzoeken wat het beste telefooncontract is om af te sluiten tot er voor zorgen dat er voldoende computers voor iedereen zijn.
Oud 07-01-2010, 14:49
Thinus
Thinus is offline
In het algemeen ben jij verwantwoordelijk voor verschillende facilitaire diensten en taken, en moet je er voor zorgen dat de mensen die deze diensten uitvoeren dit goed uitvoeren. hier valt o.a. onder: receptie schoonmaak beveiliging etc etc ligt eraan wat voor bedrijf het is natuurlijk.

dit zijn diensten waar iedereen gebruik van maakt in het gebouw/bedrijf. Of zoals mijn mentor zou zeggen: de facilitaire dienst is ruggegraat van elk bedrijf!

als je nog boeken nodig hebt voor het 1e jaar laat het me even weten het zijn waarschijnelijk dezelfde, ik heb ze hier nog liggen krijg ze niet kwijt op marktplaats

Laatst gewijzigd op 07-01-2010 om 15:00.
Met citaat reageren
Advertentie
Reageren

Regels voor berichten