Advertentie | |
|
![]() |
|
Ik vind het download-argument kul, want juist als hij eerder op dvd verschijnt, zullen er minder mensen zijn die hem gaan downloaden, denk ik. Je hebt in ieder geval een alternatief voor het downloaden, terwijl je dat niet hebt als hij nog niet uit is. En gedurende de periode dat de dvd nog niet uit is, heeft men nu niet de mogelijkheid naar de bios te gaan en gaat men juist op zoek naar die ene slechte Chinese versie op internet
![]() Maar ik snap wél dat mensen ook eerder zullen denken 'ik wacht wel tot hij uit is' als de tijd tussen bioscooprelease en dvd-release korter is. Dus ik kan me wel voorstellen dat het bioscoopbezoek afneemt en dat bioscopen daarom klagen. En als er dan gewoon een afspraak is gemaakt met de filmindustrie die Disney niet na komt, dan kan ik me dit wereldwijde signaal goed voorstellen.
||
Citaat:
Dan maar een voorlopige Pathe-ban. Niet dat ze daar veel van merken maar GRRR ![]() |
![]() |
|
Verwijderd
|
Disney is lekker stompzinnig bezig, maar de bioscopen ook. Wat een gezeik zeg. De film gaat bakken met geld opleveren, illegale downloads of niet. Avatar is een mooi recent voorbeeld. Dus Disney heeft een debiele motivatie die ook nog eens niet werkt, en de bioscopen doen het uit principe niet. Uit angst dat de film flopt, laten ze de film écht floppen. Wat een droeftoeters.
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
|
![]() Nou, hopen dat Disney bijdraait (ik kan het me bijna niet voorstellen, ze hebben er zoveel geld en middelen in gestoken, marketing, 3D, sterrencast en al...) en als ze dat niet doen hopen dat er tenminste een bios is die hem in 3D draait en niet alleen maar in 2D. Overigens ook lullig van die bioscoopketens. Heel veel filmliefhebbers zitten hier al heel lang op te wachten, het zou sowieso een succes zijn, als ze er nu niet zo'n aandacht aan hadden gegeven had er geen haan naar gekraaid. Ook een naaistreek richting je klanten. ![]()
||
Citaat:
![]() En de bioscopen moeten niet klagen, want ze hebben in 2009 weer een stijging in de bezoekersaantallen gezien, dus het is echt niet zo dat de bioscopen leegstromen. Daarnaast ga ik echt niet een film die ik maar een keer wil zien op dvd kopen, dan ga ik juist liever naar de bioscoop.
||
Citaat:
![]() Maar ik was in de veronderstelling dat de echte filmfans liever een dvd willen hebben in hun collectie en dat zij wel de keuze zullen maken tussen kijken in de bios of kopen van de dvd. En dat de tijd van release hier misschien wel invloed op heeft. Maar misschien heb ik dat mis ![]()
||
Citaat:
||
Citaat:
||
Citaat:
|
![]() |
|
Pathé gaat toch Alice in Wonderland vertonen
AMSTERDAM - Bioscoopketen Pathé gaat toch de film Alice in Wonderland vertonen. Dat heeft het bedrijf maandag bekendgemaakt. De distributeur brengt de film, die volgende week in première gaat, begin juni al op dvd uit. Pathé stelde daardoor te weinig tijd te hebben om de film in de bioscopen te vertonen. Alice in Wonderland gaat nog steeds begin juni op dvd uit. Maar Pathé en Disney hebben volgens beide partijen nieuwe afspraken gemaakt over het toekomstige distributiebeleid van Disney. ![]() Pathé zegt tevreden te zijn met de toezegging dat voortaan voor Disneyfilms een langere periode tussen bioscoop- en dvd-release wordt gehanteerd. http://www.nu.nl/film/2195829/pathe-...-vertonen.html Goed nieuws ![]() ![]()
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
|
Wat stom. Je kunt 'm in Utrecht alleen maar NL of 3D zien. Ik ga absoluut de NL versie niet kijken maar ik krijg altijd zo belachelijk veel stress van 3D films. Ik kan dat echt niet aan
![]() ![]()
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Films, TV & Radio |
The Hobbit(s) [2010? Peter Jackson?] Carn | 70 | 10-07-2011 20:27 |