Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Lichaam & Geest / Psychologie
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Oud 09-08-2002, 01:13
Verwijderd
Voordat ik aan de pil was droomde ik altijd de nacht voordat of waarin ik ongesteld werd dat ik zwanger was of al een kindje had. Daaraan wist ik dus (als ik wakker werd) dat ik ongesteld was geworden of die dag moest worden. Heel vaag, maargoed, sinds ik aan de pil ben heb ik dat niet meer gehad.... tot een paar nachten terug. Echt heel vreemd.
Zijn er meerdere die dit herkennen? Dat je naar aanleiding van een droom wist dat je ongsteld moest worden?
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 09-08-2002, 12:38
gizmo
gizmo is offline
Wat een apart verhaal. Maar toch wel fijn... dan weet je ook zker wanneer je het wordt zeg maar.
Zelf heb ik dit nooit meegmaakt..
Oud 09-08-2002, 14:24
Lindansje
Lindansje is offline
ik droom niet over kindjes voordat ik ongesteld word, wel droom ik veel helderder, daardoor weet ik meestal wel ongeveer wanneer ik ongesteld word

maar ja, nu slik ik de pil en zijn die heldere dromen ook een beetje veel aan het verdwijnen

toch jammer, want het waren vaak hele leuke dromen
Oud 09-08-2002, 23:18
Desp
Desp is offline
Ik droomde zelf vaak over dat ik in mijn droom ongesteld was, of daar telkens aan moest denken...

Heb dat al een hele tijd niet meer eigenlijk
Met citaat reageren
Oud 10-08-2002, 16:40
Verwijderd
Ik heb er eigenlijk nooit op gelet, ik voel het gewoon aankomen.... ik droom vrijwel nooit hetzelfde dus het zal wel niet, maar ik zal er eens op proberen te letten. Als ik daar volgende maand nog aan denk...
Met citaat reageren
Oud 10-08-2002, 20:38
Verwijderd
Citaat:
Morgan schreef:
Ik heb er eigenlijk nooit op gelet, ik voel het gewoon aankomen.... ik droom vrijwel nooit hetzelfde dus het zal wel niet, maar ik zal er eens op proberen te letten. Als ik daar volgende maand nog aan denk...
Ook al zo'n vergeetachtige?

En Lindansje en Desp tnx, voel me al een stuk minder 'vreemd'
Met citaat reageren
Advertentie
Reageren

Regels voor berichten