Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / School & Studie / Studeren
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Oud 05-01-2010, 18:59
aaardbeiii
aaardbeiii is offline
Hoi allemaal
Het onderwerp van mijn Gip is ' de fantasie van het jonge kind '
Een groot ( het 2e grootste ) en dus ook een erg belangrijk hoofdstuk van mijn gip moet gaan over ' de abnormale fantasieontwikkeling "

Zoals bijvoorbeeld bij kinderen met autisme, hun fantasie zit echt helemaal anders in elkaar dan bij een '"normaal"" kind

Dit is zowat het laatste hoofdstuk dat ik nog moet doen en ik heb echt nog lang niet genoeg pagina's

Weet er iemand nog zo'n dingen waarbij de fantasieontwikkeling 'abnormaal' is ?? !

Dankje.
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 06-01-2010, 08:56
NaamInGebruik
NaamInGebruik is offline
alles met een IQ onder 80?
Het idee dat de hoeveelheid paginas uitmaakt voor de kwaliteit van een verslag is trouwens volledig onjuist. Tenzij je op MBO zit omdat dan de inhoud er vrijwel geen reet meer toe doet maar je gewoon de lay-out voorschriften moet volgen om op een voldoende te komen.
Met citaat reageren
Oud 06-01-2010, 12:10
Pater Noster
Pater Noster is offline
Zal vast wel een verslag zijn van een vmbo'er.
Met citaat reageren
Oud 07-01-2010, 10:03
aaardbeiii
aaardbeiii is offline
Citaat:
alles met een IQ onder 80?
Het idee dat de hoeveelheid paginas uitmaakt voor de kwaliteit van een verslag is trouwens volledig onjuist. Tenzij je op MBO zit omdat dan de inhoud er vrijwel geen reet meer toe doet maar je gewoon de lay-out voorschriften moet volgen om op een voldoende te komen.
De inhoud doet er uiteraard wel toe ! ik ben niet achterlijk ofzo hé;
We hebben gewoon een minimum gekregen van 30 ZINVOLLE pagina's.
Met citaat reageren
Oud 07-01-2010, 10:03
aaardbeiii
aaardbeiii is offline
Citaat:
Hah , net niet. ASO dus
En waarom denk je dat dan ?
Met citaat reageren
Oud 09-01-2010, 20:16
Grapig
Grapig is offline
Citaat:
jij ook dan?
Met citaat reageren
Oud 09-01-2010, 22:09
NaamInGebruik
NaamInGebruik is offline
Citaat:
De inhoud doet er uiteraard wel toe ! ik ben niet achterlijk ofzo hé;
We hebben gewoon een minimum gekregen van 30 ZINVOLLE pagina's.
Tuurlijk zet een docent er 30 zinvolle paginas neer, voordat hij een google.nl afbeelding uitvergroot per pagina krijgt om zo shit te vullen.
Ik ken verslagen van 10 paginas die beter zijn dan die van 30.

Hoe dan ook, wellicht is fantasieontwikkeling bij mensen of kinderen met sychofrenie anders, of hoe je het ook moge schrijven.

Of zit er een verschil in wel en niet dyslecticie.

Er is ook verschil in hoe mensen fantaseren. Sommigen doen dat visueel, anderen audiotief en andere kinetisch. Wellicht dat je uit kan zoeken hoe dat zit over deze planeet bij verschillende mensen, of tussen jongens/meisjes oid.
Met citaat reageren
Oud 11-01-2010, 18:27
aaardbeiii
aaardbeiii is offline
Citaat:
Tuurlijk zet een docent er 30 zinvolle paginas neer, voordat hij een google.nl afbeelding uitvergroot per pagina krijgt om zo shit te vullen.

Hoe dan ook, wellicht is fantasieontwikkeling bij mensen of kinderen met sychofrenie anders, of hoe je het ook moge schrijven.

Of zit er een verschil in wel en niet dyslecticie.

Er is ook verschil in hoe mensen fantaseren. Sommigen doen dat visueel, anderen audiotief en andere kinetisch. Wellicht dat je uit kan zoeken hoe dat zit over deze planeet bij verschillende mensen, of tussen jongens/meisjes oid.
Ik zeg toch ook helemaal niet ' hoe meer pagina's, hoe beter " ? ..
Ik ben het helemaal met je eens dat er verslagen kunnen zijn van 10 pagina's die een stuk beter zijn dan al zijn het 100 pagina's die op niets trekken..
Maar we moeten nu eenmaal minimum met 30 pagina's afkomen.. Kan ik ook niet aan doen hé

allesinds bedankt.
Met citaat reageren
Oud 11-01-2010, 18:56
Verwijderd
Citaat:
Ja je kunt wel een geweldig innovatief artikel van acht pagina's schrijven dat zó gepubliceerd zou kunnen worden in het Journal of Autism and Developmental Disorders, maar als de leraar zegt 30 pagina's, dan krijg je geen voldoende zonder die 30 pagina's, zo werkt dat nu eenmaal op de middelbare school. Dat heeft TS ook niet zelf bedacht.

TS, mogelijk is de fantasieontwikkeling ook afwijkend bij kinderen met ADHD, misschien kun je daar iets over vinden? En kinderen met post-traumatische stressstoornis.
Met citaat reageren
Advertentie
Reageren

Regels voor berichten