![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
Haha dat is echt heel raar, er zit namelijk een bepaald soort glijmiddel in dat het orgasme van de man de eerste paar keer tegen houdt. Heel grappig Laatst gewijzigd op 24-01-2010 om 00:57. |
![]() |
||
![]() |
Citaat:
![]() Maar om het te verlengen hadden ze als advies; denk aan niet zo'n geile dingen, verminderd de drang om te komen use die condooms, duh. las een pauze in, even stabilizeren. mastrubeer van te voren, dan wordt et was lastiger om meteen nog weer keer te komen. Laatste geld voor de jonge ofc, niet voor de dame ^__^ |
![]() |
||
Citaat:
![]() Nee het glijmiddel werkt licht verdovend waardoor het voor de man minder gevoelig is. Bij sommigen werkt het goed, bij anderen niet en weer bij anderen té goed Het valt te proberen maarre wat vindt jouw vriend ervandat hij zo snel komt dan? Ziet hij het probleem ook wel want anders schiet je er nog niets mee op. Je moet het er sámen over eens zijn dat het wel wat langer mag duren. Verder afwisselen, afwisselen afwisselen. En laat die jongen eens even goed zelf oefenen met uitstellen.
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() ![]() |
![]() |
|
![]() |
Ik heb hier soms ook wel last van, dat mijn vriend zo snel komt! Maar hij komt minder snel als ik bovenop zit. Dan kan ik het ritme bepalen, en heeft hij ook minder in te brengen omdat ik op hem zit.
Praat er inderdaad met hem over, en misschien helpt het idd ook als hij aan iets minder spannende dingen denkt. De condooms lijken me ook een goed idee! Hopen dat ze niet heel duur zijn. |
![]() |
|||
![]() |
Citaat:
Die wijze meneer met de bril en baard, de wetenschapper, zei ook 'het is puur het moment dat hij naar binnen gaat, en een op en neer waards beweging maakt'. Dus als ze standje wisselen, pauzes, voorspel ed niet meerekenen kom je ofc op minder uit.... Maargoed, 6,5 en 80 stoten. Dat is ruwweg 1 stoot per 5 seconde ofzo? Zou ook denken dat ik dat vaker doe, maargoed. 'zal weer aan mij liggen, de man in de witte jas zegt het immers'. Citaat:
Voor de condooms, ik denk dat ze net zo duur zijn als de rest. Durex topsave, pleasuremax, featherlight, strawberry, spiegelei en xxl (welke overigens niet langer zijn dan andere XD) en wat je allemaal nog meer hebt, zijn ook allemaal even duur. Merk ook verdomd weinig verschil met al die dingen tbh, die micro milimeter die ze anders zijn valt te verwaarlozen. Enige kutte is dat ze ook allemaal te snel droog zijn en dan niet meer bepaald prettig zijn. |
![]() |
||
![]() |
Citaat:
jah toen het die ene keer lang duurde heb ik ook bovenop gezeten (niet aan het begin, maar toen we al een tijdje bezig waren) maar dat doe ik niet vaak en ik heb daarbij het gevoel dat ik het niet goed doe ![]() |
![]() |
||
![]() |
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Citaat:
![]()
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() stel,ze onderzoeken 10000 nederlanders,wat me vrij sterk lijkt zou er een uroloog met een freaking stopwatch bijzitten als je bezig bent ik bedoel zie je het al voor je? noem me maar sceptisch ![]() Laatst gewijzigd op 28-01-2010 om 08:12. Reden: typo :D |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
7 minuten per vrijpartij is volgens mij wel aardig kort... Sowieso met de sex alleen ben ik al 30 minuten bezig. Ik kan wel eerder klaar zijn, maar dat vind ik niet leuk. Is ook niet leuk voor haar. Als ik er tegen aan zit dan houd ik me een beetje in of wisselen we van standje o.i.d. |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
maar het is ook gerelateerd aan je fysieke staat geestelijke staat en libido in het algemeen heb vaker dergelijke onderzoeken op TV etc gezien en ze bedoelde t standaard penetratie en 1 standje en net zo lang doorgaan tot... beetje vaag want het is te trainen maarja.... ![]() |
![]() |
||
Citaat:
Ik zou me eerlijk gezegd a. gaan vervelen als ik een half uur lang gepenetreerd werd en b. gaat het na een tijdje pijn doen.
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() Maar stel je voor zeg, in 30 minuten alles gehad hebben ![]() |
![]() |
|
nou van mij hoeft het echt niet veel langer (dan 30 minuten) te duren hoor, maar nou ben ik misschien te burgerlijk aan het worden
![]() Hoewle ik 7 minuten wel een beetje heel weinig vind, kwartiertje 20 minuten... vind ik genoeg hoor.
|
Verwijderd
|
Ja ok ik zit nog in de beginfase natuurlijk
![]() ![]() |
![]() |
|
![]() |
nu dit gesprek hier toch aan de gang gaat , ik heb nognooit echt seks gehad maar het zou binnenkort al wel komen me vriendin heeft me haar huis laten zien en aankomende dinsdag is ze de hele dag alone home , ze vroeg of ik langskwam om iets leuks te doen ... ik vind het allemaal best XD ik weet wel wat er gaat komen , alleen meestal na het klaarkomen door aftrekken is 1keer klaarkomen voor mij al genoeg , meestal word me pik dan ook weer slap , mja echt seks hebben is natuurlijk iets heel anders dan aftrekken ... maar is dit normaal boys ? dat je pik slap word na 1x klaarkomen en zo ja hoe krijg je hem weer stijf ?
|
![]() |
||
![]() |
Citaat:
![]() |
![]() |
||
![]() |
Citaat:
Maja, probeer het rustig op te bouwen. Pijp hem eerst en zorg dat hij vooral geen spieren aanspant. .Bouw dan rustig op en als hij bijna komt gewoon ff stoppen, hoe graag hij ook wil komen (dat wil je altijd op dat moment, voelt gewoon alsof er iets uit moet). En daarna kan hij weer verder pompen ![]()
||
Citaat:
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Seksualiteit |
meisjes die vreemdgaan door slechte sex -0-0- | 5 | 27-06-2009 21:09 | |
De Kantine |
hoe te herkennen: de breezer-slet Martin II | 38 | 22-06-2006 20:51 | |
Liefde & Relatie |