Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Ontspanning / De Kantine
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Oud 10-01-2010, 14:16
Verwijderd
Hallo,
Ik weet het, het is wat knullig, en ouder wets, maar mijn ouders hebben me verboden xbox live te kopen, omdat het te duur zou zijn... Ik betaal het toch?

Iemand tips om ze over tehalen?
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 10-01-2010, 15:37
NaamInGebruik
NaamInGebruik is offline
Waarom hebben ze het verboden? Meestal zit er een reden achter, kijk of je die reden kan tackelen?
Te duur - maar ik betaal het zelf, lijkt me prima. Ze zullen dan stiekem vinden 'we willen niet dat hij zijn geld en tijd daar aan besteed'

Weet nog wel dat ik zat te gamen en mijn moeder binnen kwam met 'zucht,.. moet je geen hobby zoeken'
Het was dat het zeer onverstandig was op dat moment om ROFLMAO te roepen maar anders had ik het gedaan.
Met citaat reageren
Oud 10-01-2010, 15:42
WolterB
WolterB is offline
Dit heeft niets met Hardware & Elektronica te maken, denk dat je op De Kantine meer kans maakt.
Oud 10-01-2010, 15:44
Verwijderd
Of Tieners & Pubers...
Met citaat reageren
Oud 10-01-2010, 15:53
TopDrop
TopDrop is offline
Beter je best doen op school.
Oud 10-01-2010, 15:55
Dark Phoenix
Dark Phoenix is offline
60 euro voor een jaar xbox live is geen gigantisch groot bedrag. Als je het zelf betaalt lijkt het me dat het voor je ouders ook geen probleem moet zijn qua kosten. Probeer eens met je ouders te praten op een rustige, volwassen manier, zeg dat je begrijpt dat het veel geld is maar dat je het zelf wilt betalen, enzovoorts.
Oud 10-01-2010, 18:01
Verwijderd
Vielen Dank. Ben nu druk bezig met duits, niet bepaald m'n beste vak. Het zijn zelfs betere reacties dan ik gewend ben!

ROFLMAO Geniaal hahaha
Met citaat reageren
Oud 10-01-2010, 18:04
Martiño
Martiño is offline
Het gaat over Xbox live, moet het dan niet naar Games?? Het hoort zeker niet op DK thuis.
Oud 10-01-2010, 18:08
Verwijderd
Citaat:
Het gaat over Xbox live, moet het dan niet naar Games?? Het hoort zeker niet op DK thuis.
Nah, het gaat over een het overhalen van ouders.
Met citaat reageren
Oud 10-01-2010, 18:11
Verwijderd
Citaat:
Vielen Dank. Ben nu druk bezig met duits, niet bepaald m'n beste vak. Het zijn zelfs betere reacties dan ik gewend ben!

>>>>>>>>>>>>>>>ROFLMAO Geniaal hahaha<<<<<<<<<<<<<<<<<<<
Citaat:
60 euro voor een jaar xbox live is geen gigantisch groot bedrag. Als je het zelf betaalt lijkt het me dat het voor je ouders ook geen probleem moet zijn qua kosten. Probeer eens met je ouders te praten op een rustige, >>>>>>>>>>>>>>>>>volwassen manier, <<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<< zeg dat je begrijpt dat het veel geld is maar dat je het zelf wilt betalen, enzovoorts.
Met citaat reageren
Oud 10-01-2010, 18:20
Verwijderd
Citaat:
Nah, het gaat over een het overhalen van ouders.
Citaat:
Of Tieners & Pubers...
Met citaat reageren
Oud 10-01-2010, 18:34
Verwijderd
Zou je het dan betalen van zakgeld dat je van hun krijgt, of van geld dat je met een bijbaantje verdient?
Met citaat reageren
Oud 10-01-2010, 19:21
Balance
Balance is offline
Uit de reacties hier leid ik af dat het een soort abonnement is? Ik kan me voorstellen dat je ouders nog niet willen dat je op jonge leeftijd al vast zit aan bepaalde diensten waar je geld voor moet betalen. Ik weet niet hoe oud je bent??
Maar iets kopen voor 60 euro, of een abonnement nemen voor 60 euro kan misschien nét een verschil zijn.

Wat je zou kunnen doen is hen aantonen dat het abonnement ook weer af loopt. Of als dat niet zo is, afspreken met hen dat je in jouw én hun agenda een paar maanden voordat het abonnement af loopt, opschrijft dat je het op moet zeggen. Of als het een maandelijks bedrag is, dan zou je kunnen aantonen hoe jij aan het geld denkt te gaan komen. Bijvoorbeeld aangeven dat je nu alvast 60 euro over maakt naar je spaarrekening, zodat je het hele jaar lang die 5 euro per maand van die spaarrekening kan halen. Of dat je af spreekt dat je elke maand wel 5 euro betaalt aan dat abonnement, maar dat je ook 5 euro over zal maken naar je spaarrekening.
Oud 10-01-2010, 19:23
Arachnia
Arachnia is offline
^Da's het probleem.

Het is verdomd lastig om Xbox Live af te zeggen.
Toen ik wou weten hoe of wat moest ik kennelijk een nummer in Amerika bellen om te vragen of ze het op kunnen zeggen.

Dus slimme keus van je ouders.
Oud 10-01-2010, 20:04
Missy
Missy is offline
De keuze voor het subforum is prima. Dat hoeft niet uitgebreid besproken te worden.
Oud 10-01-2010, 20:15
Arachnia
Arachnia is offline
Doch adviseer ik als je Xbox Live koopt, dan niet te abonneren, maar gewoon een jaar of 6 maanden of desnoods 3 maanden xbox live te kopen.

Je kan zo'n kaart in elke intertoys/bart smit/gamestore etc halen.
Even duur, maar dat loopt gewoon af.
Oud 11-01-2010, 08:09
Verwijderd
Dat was ik ook van plan. Ik betaal het van mijn bijbaantje, ik ben 13 jaar oud, en dit topic is hierheen verplaatst.
Met citaat reageren
Oud 11-01-2010, 09:40
Dark Phoenix
Dark Phoenix is offline
Citaat:
Uit de reacties hier leid ik af dat het een soort abonnement is? Ik kan me voorstellen dat je ouders nog niet willen dat je op jonge leeftijd al vast zit aan bepaalde diensten waar je geld voor moet betalen. Ik weet niet hoe oud je bent??
Maar iets kopen voor 60 euro, of een abonnement nemen voor 60 euro kan misschien nét een verschil zijn.
Neuh, je kunt gewoon een kaart kopen voor 60 euro, dan heb je het een jaar. Of voor een kleiner bedrag, en dan heb je het 3 maanden oid.

Citaat:
^Da's het probleem.

Het is verdomd lastig om Xbox Live af te zeggen.
Toen ik wou weten hoe of wat moest ik kennelijk een nummer in Amerika bellen om te vragen of ze het op kunnen zeggen.

Dus slimme keus van je ouders.
Zie voorgaande.

Citaat:
Doch adviseer ik als je Xbox Live koopt, dan niet te abonneren, maar gewoon een jaar of 6 maanden of desnoods 3 maanden xbox live te kopen.

Je kan zo'n kaart in elke intertoys/bart smit/gamestore etc halen.
Even duur, maar dat loopt gewoon af.
Precies.
Oud 11-01-2010, 13:54
Mahonie
Mahonie is offline
Citaat:
slimme keus van je ouders.
Met citaat reageren
Advertentie
Reageren

Regels voor berichten