Advertentie | |
|
![]() |
|
Uit de reacties hier leid ik af dat het een soort abonnement is? Ik kan me voorstellen dat je ouders nog niet willen dat je op jonge leeftijd al vast zit aan bepaalde diensten waar je geld voor moet betalen. Ik weet niet hoe oud je bent??
Maar iets kopen voor 60 euro, of een abonnement nemen voor 60 euro kan misschien nét een verschil zijn. Wat je zou kunnen doen is hen aantonen dat het abonnement ook weer af loopt. Of als dat niet zo is, afspreken met hen dat je in jouw én hun agenda een paar maanden voordat het abonnement af loopt, opschrijft dat je het op moet zeggen. Of als het een maandelijks bedrag is, dan zou je kunnen aantonen hoe jij aan het geld denkt te gaan komen. Bijvoorbeeld aangeven dat je nu alvast 60 euro over maakt naar je spaarrekening, zodat je het hele jaar lang die 5 euro per maand van die spaarrekening kan halen. Of dat je af spreekt dat je elke maand wel 5 euro betaalt aan dat abonnement, maar dat je ook 5 euro over zal maken naar je spaarrekening.
|
^Da's het probleem.
Het is verdomd lastig om Xbox Live af te zeggen. Toen ik wou weten hoe of wat moest ik kennelijk een nummer in Amerika bellen om te vragen of ze het op kunnen zeggen. Dus slimme keus van je ouders.
|
Doch adviseer ik als je Xbox Live koopt, dan niet te abonneren, maar gewoon een jaar of 6 maanden of desnoods 3 maanden xbox live te kopen.
Je kan zo'n kaart in elke intertoys/bart smit/gamestore etc halen. Even duur, maar dat loopt gewoon af.
||||
Citaat:
Citaat:
Citaat:
![]()
|
|