Advertentie | |
|
![]() |
|
![]() |
C (bijna D) is niks mis mee, heb zelf ook een zeer gevulde 75C.... vooral gewoon pijnlijk op je spieren als je sport ja.....
Ik heb zelf een sportBH van de hunkemuller.... vind em in het begin wat vervelend zitten maar je went er snel aan en ze houden alles goed vast.... zelfs tijdens de crosstrainer (hells apparaat dat het is...) |
![]() |
||
Citaat:
Hoe kun jij C bijna D hebben, zover ik weet staat er in je proviel dat je een man bent ![]()
||
Citaat:
![]()
||
haha en het gekke is Rode Panda heeft niks meer gestuurd om zich te verdedigen
![]() maargoed als ik zo zou rondkijken in me klas zit daar ook wel iemand die een bh nodig heeft. (jongen) das het nadeel van een forum, je ziet niet hoe die persoon eruit ziet ik neemaan dat dit hem is Citaat:
en het is niet bepaalt C bijna D lijkt me
Laatst gewijzigd op 08-12-2009 om 12:10. |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() Sowieso heb ik geen tetten op mijn hoofd. ![]() |
![]() |
|
Het hangt niet alleen van de grootte van je borsten af of je een sportbeha nodig hebt, maar ook van de structuur enzo. Ik had al heel snel een sportbeha nodig. Eerst had ik er zoeen van de hema, die eigenlijk gewoon alles flink tegen je ribbenkast aanplet, maar nu heb ik toch maar een 'echte' en dat maakt een hoop verschil. Ik krijg vaak blauwe plekken van beugels, en er komt veel druk op als je sport dus dan is een beugelloze beha die de boel stevig op zijn plek houdt wel fijn. Ik zou zeker ook even wat passen in lingeriewinkels! Want bij de hema kun je niet passen, dat is het nadeel.
|
![]() |
||
Citaat:
draag je het gewoon zo of iets onder of boven |
![]() |
|
Waar je ook goed op moet letten is de intensiteit van de sport die je beoefend. Bij de betere merken word dit aangegeven in 4 klasses. Van klasse 1 voor bijvoorbeeld wandelen in het bos tot niveau 4 voor hardlopen en voetbal. Kies je sport en je maat goed!
Nu zal vast de vraag zijn hoe een jongen dat weet.. ![]() ![]()
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Lifestyle |
Meisjes die geen BH dragen infrasoft | 114 | 22-04-2015 14:44 | |
Lichaam & Gezondheid |
Hardlooptopic #10 mueslireep | 500 | 15-11-2012 09:37 | |
Lichaam & Gezondheid |
Voor de meisjes met grote borsten.. gekmeisje18 | 116 | 28-10-2005 12:34 | |
Lichaam & Gezondheid |