Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Lichaam & Geest / Psychologie
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Oud 09-08-2002, 21:09
girl1989
girl1989 is offline
hallo,
ik zit met een probleem ik heb een hele goede chatvriendin en we willen graag meer contact maar dit mag niet van haar ouders mijn ouders staan het wel toe .
we kunnen ook niet stieken een keer afspreken om bij elkaar langs te gaan want zei woont ver van mij vandaan.
weten jullie een oplossing ?

alle reacties zijn welkom.

een sip meisje
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 09-08-2002, 22:02
RenT
RenT is offline
Met ouders praten en ze rationeel overhalen of tóch stiekem een keer langsgaan?

Zijn echt de enige twee mogelijkheden hoor... teleports oid bestaan nog niet...
Oud 09-08-2002, 22:14
mathfreak
mathfreak is offline
Misschien is het ook mogelijk om via e-mail contact met elkaar te hebben. Haar ouders kunnen haar niet verbieden om via e-mail contact met anderen te hebben, lijkt me.
Oud 09-08-2002, 22:21
Sister Bliz
Sister Bliz is offline
Citaat:
mathfreak schreef:
Misschien is het ook mogelijk om via e-mail contact met elkaar te hebben. Haar ouders kunnen haar niet verbieden om via e-mail contact met anderen te hebben, lijkt me.
IRL-contact is heel iets anders als e-mail contact en ze wilt juist 'meer' contact. ..
Oud 10-08-2002, 09:11
Verwijderd
misschien jouw ouders eens haar ouders op laten bellen
volwassenen hebben wat meer "macht"...
En dan afspreken dat je eerst bv. een keer een middagje bij ze langskomt ofzo, voor 't geval ze je nog niet vertrouwen..
misschien denken ze wel dat je 'n enge oude man bent

'k bedoel, als jij daar wel in de buurt had gewoond en haar via school ofzo kende had je neem ik aan wel haar mogen ontmoeten... dus beetje voorzichtige ouders denk ik
of ze hebben geen zin/tijd/mogelijkheid voor logees ofzo.. want daar komt 't wel gauw op neer als je ver weg van elkaar woont
Met citaat reageren
Oud 10-08-2002, 10:25
mathfreak
mathfreak is offline
Citaat:
Sister Bliz schreef:
IRL-contact is heel iets anders als e-mail contact en ze wilt juist 'meer' contact. ..
Ik weet heel goed dat in levenden lijve contact met elkaar hebben iets heel anders is dan e-mailcontact, maar als de ouders van haar chatvriendin er op tegen zijn dat hun dochter contact met haar heeft lijkt me dat toch problematisch. Laat de ouders van haar chatvriendin haar maar eens precies uitleggen wat hun bezwaren zijn, als die er al zijn.
Oud 10-08-2002, 11:57
girl1989
girl1989 is offline
het probleem is dat er geen bezwaren zijn van de ouders van haar .
ze hebben geen verderen uitleg gegeven .
en mijn ouders kunnen hun niet op bellen want ze geven hun tel. nr. niet
dus wat moet ik nu ?

-xxxx-jes jorina
Met citaat reageren
Oud 10-08-2002, 12:37
mathfreak
mathfreak is offline
Citaat:
girl1989 schreef:
dus wat moet ik nu ?

-xxxx-jes jorina
Als haar ouders haar verbieden om meer contact met jou te hebben is er toch sprake van een of ander bezwaar, ook al is het niet duidelijk wat dat bezwaar dan is. Ik kan je alleen maar aanraden om het toch maar bij e-mail contact te houden zodat jullie toch met elkaar in contact kunnen blijven.
Oud 10-08-2002, 16:45
Sister Bliz
Sister Bliz is offline
Citaat:
girl1989 schreef:
dus wat moet ik nu ?

-xxxx-jes jorina
Ik denk niet dat jouw ouders moeten gaan bellen. Ik denk eerder dat je chat-vriendin moet praten met haar ouders. Misschien kan een van haar ouders bij de eerste ontmoeting zijn? Zo heb ik ook mijn eerste internet-vriend ontmoet, en ik kon goed begrijpen dat een van mijn ouders eens wilde zien wie hij was. Misschien is dat een oplossing?
Oud 11-08-2002, 20:42
girl1989
girl1989 is offline
ik weet eindeljk wat de bezwaren zijn

haar ouders zeggen :
we hebben geen zin om vreemden aan de telefoon te hebben
en als cindy (mijn chat vriendin) iedereen uit gaat nodigen wordt het hier het hek van de dam .
dus ze bedoelen eigenlijk dat als er een iemand komt er meer volgen.
dat is dus het bezwaar.

-xxxxx-jes jorina
Met citaat reageren
Oud 13-08-2002, 17:43
the_conquer
the_conquer is offline
Citaat:
RenT schreef:
Met ouders praten en ze rationeel overhalen of tóch stiekem een keer langsgaan?

Zijn echt de enige twee mogelijkheden hoor... teleports oid bestaan nog niet...

Je hebt gelijk, trouwens mooi citaat heb je, ik heb het aan de lijve uitgevonden dat het helemaal klopt.
Oud 13-08-2002, 19:53
UnUsual
UnUsual is offline
Citaat:
girl1989 schreef:
hallo,
ik zit met een probleem ik heb een hele goede chatvriendin en we willen graag meer contact maar dit mag niet van haar ouders mijn ouders staan het wel toe .
we kunnen ook niet stieken een keer afspreken om bij elkaar langs te gaan want zei woont ver van mij vandaan.
weten jullie een oplossing ?

alle reacties zijn welkom.

een sip meisje
toevallig heb ik ooit een meiske via internet ontmoet, daar hadden we zo op gehoopt enzo.. maar daarna is alles veranderd, we begonnen ons aan elkaar te ergeren enzo, hele erge ruzies over het net, met hacken en verwijderen van sites enzo..

ze heeft me ooit gestalked via de huistelefoon, daar waren mn ouders absoluut niet blij mee..

Het was echt helemaal fout gegaan, dus ik weet niet of je wel moet ontmoeten, ik denk dat het het leukste blijft als je het bij emailen en chatten houdt
Reageren

Regels voor berichten