Advertentie | |
|
![]() |
|
Verwijderd
|
misschien jouw ouders eens haar ouders op laten bellen
![]() volwassenen hebben wat meer "macht"... En dan afspreken dat je eerst bv. een keer een middagje bij ze langskomt ofzo, voor 't geval ze je nog niet vertrouwen.. misschien denken ze wel dat je 'n enge oude man bent ![]() ![]() 'k bedoel, als jij daar wel in de buurt had gewoond en haar via school ofzo kende had je neem ik aan wel haar mogen ontmoeten... dus beetje voorzichtige ouders denk ik of ze hebben geen zin/tijd/mogelijkheid voor logees ofzo.. want daar komt 't wel gauw op neer als je ver weg van elkaar woont ![]() |
![]() |
||
Citaat:
||
Citaat:
||
Citaat:
|
![]() |
ik weet eindeljk wat de bezwaren zijn
haar ouders zeggen : we hebben geen zin om vreemden aan de telefoon te hebben en als cindy (mijn chat vriendin) iedereen uit gaat nodigen wordt het hier het hek van de dam . dus ze bedoelen eigenlijk dat als er een iemand komt er meer volgen. ![]() -xxxxx-jes jorina |
![]() |
||
![]() |
Citaat:
Je hebt gelijk, trouwens mooi citaat heb je, ik heb het aan de lijve uitgevonden dat het helemaal klopt.
||
Citaat:
ze heeft me ooit gestalked via de huistelefoon, daar waren mn ouders absoluut niet blij mee.. Het was echt helemaal fout gegaan, dus ik weet niet of je wel moet ontmoeten, ik denk dat het het leukste blijft als je het bij emailen en chatten houdt
|
![]() |
|
|