Advertentie | |
|
![]() |
|
Verwijderd
|
@ Martino, aardrijkskunde op d ebovenbouw is heel veel gelul. Je krijgt ook nog dingen over migratie en milie en dat soort gekkigheid. Verder niks boeiends waar je wat ana hebt. En oh ja een toetsje oover demografie en over landschappen. Maar vooral willekeurige bronnen op toetsen en daar moet je een verhaal bij verzinnen, heeft niks met lesstof te maken. Kanker idioten.
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() Dat gaat nog ergens over tenminste. ![]() Je zou bij AK zomaar ene vraag kunnen krijgen over de sneeuwval en de verkeersoverlast en openbaar vervoer enzo van deze winter. Krijg je daar een nieuwsartikeltje van en dan een stomme vraag erover. Jezus. Als ik suïcidaal was geweest. |
![]() |
|
Verwijderd
|
Oooh ik heb me een prachtding gekocht vandaag! <333333
Een koperen bel met een hendel, tot in de details uitgewerkt en kan 'm zo aan de muur hangen. Een freaky engel en een gestoorde kat erop. ![]() 20,- de sukkels... maar mooi voor mij ![]() |
![]() |
|
Wat een asociale mensen overal. Ik kom lopend met een fiets en twee boodschappentassen aangelopen en ik zie van veraf dat er een vrouw al echt twee minuten voor het zebrapad staat te wachten, ze durft niet over te lopen omdat de auto's niet stoppen. Dus ik rijd gewoon dat zebrapad op, wel voorzichtig zodat auto's de kans krijgen om te stoppen en me niet aanrijden. Zeg maar zo van: hoi ik heb de intentie om door te lopen, jij moet stoppen. Weg 1 over prima, auto's stoppen netjes en vrouwtje is duidelijk blij dat ze eindelijk over kan steken. Weg 2 over doe ik hetzelfde en begint er toch een auto te toeteren. Ja sorry hoor excuse me dat ik over het zebrapad wil oversteken, jij hoort te stoppen vieze aso.
![]()
|
|