Advertentie | |
|
![]() |
|||
Citaat:
Citaat:
||
Citaat:
Echter leven we in 2009 en ben ik 23 jaar: mij afzetten als persoon die niet weet hoe email in elkaar steekt vind ik denigrerend. Ik gaf al aan clean om te gaan met dit soort zaken om juist zulke reacties te vermijden. Zodoende die reactie. Hoe zit het precies met spyware/virusscan bij een online emailaccount. Beide keren dat die spam verstuurd was zat ik op andere computers/netwerken. Hotmail zit toch anders in elkaar als bijvoorbeeld Outlook? Email wijzigen doe ik liever niet. Ben ik te gehecht aan. Wachtwoord wijzigen zal ik als volgende stap ondernemen als het weer voorkomt.
|
Als het echt vanaf jouw mailadres wordt verstuurd (waar het wel op lijkt, aangezien het bij je verzonden items staat): wachtwoord wijzigen.
||
Citaat:
|
Is er geen mogelijkheid om de source te vinden en die te deleten?
Volgens mij, ondanks dat ik me wachtwoord heb aangepast nogmaals voorgekomen. Hoe zit het nu eigenlijk met het feit dat sommige waar de mail naar verzonden wordt ze totaal niet ontvangen, en maar een selectie wel>? Linkt die spyware naar andere spyware gebruikers ofzo?
|
![]() |
Ik had laatst zo'n zelfde probleem.
Door je wachtwoord te veranderen heb je het probleem natuurlijk tijdelijk opgelost, maar je wilt niet dat het nog eens gebeurd. Waarschijnlijk heb je ergens op een computer waar een keylogger op draaide op je hotmail ingelogd. Zo'n keylogger slaat alles op wat jij typt (dus ook wachtwoorden) en mailt het naar de eigenaar. Als je (zoals ik) bijna nooit ergens anders op je hotmail inlogt, probeer dan te achterhalen waar je overal op je hotmail hebt ingelogd en probeer op die plaatsen niet in te loggen als het niet per se nodig is. Anders kun je straks wéér je wachtwoord veranderen, maar dan is het alweer te laat zodra jij het doorkrijgt is de spam natuurlijk alweer verzonden... |
![]() |
|
Ja,
Daarnaast zijn er nog een aantal dingen om dit te voorkomen. Om een aantal dingen op te noemen:
Laatst gewijzigd op 12-01-2010 om 17:47. |
Advertentie |
|
![]() |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Software & Hardware |
[Spamassassin] Mails bounced Tuinkabouter !! | 4 | 09-11-2003 13:45 |