Dit is mijn eerste post, maar goed. Ik moet het gewoon ergens vragen!
Het zit zo, ik wil eigenlijk erg graag terug thuis wonen. Ik heb 2 jaar gewerkt bij verschillende bedrijven, maar heb besloten om in september weer een studie te gaan volgen. Ik heb nooit het MBO afgemaakt en merk nu hoe verschrikkelijk moeilijk het is om werk te vinden wat mij bevalt. Mijn moeder heeft mij al gezegd dat zodra het nodig is ze wel samen met mij wil kijken naar een ander huisje. Ik woon nu bij vrienden en huur daar een kamer.
Maar door ontslagen etc is het bij mij financieel een beetje aan het wankelen. Ik ben mijn vrienden al meer dan een maand huur schuldig en het loopt alleen maar op! Hoewel ze het niet al te erg vinden, voel ik me er gewoon niet prettig bij. Nu ik weet dat ik tezijnertijd toch ga verhuizen heb ik het hier eigenlijk ook niet meer naar mijn zin en wil eigenlijk alleen maar weg.
Toch zal ik niet binnen nu en een jaartje kunnen verhuizen. Dat geld heb ik gewoon niet en zodra ik verhuis moet ik ook mijn baantje opzeggen (wat toch al niet best betaald). Eigenlijk wil ik gewoon aan mijn moeder vragen of ik weer een tijdje bij haar mag wonen. Tot ik het op orde heb en weer op mezelf kan. Maar ik weet niet of ze erop zit te wachten dat ik terug kom. Vooral niet omdat ze sinds 2 jaar een nieuwe vriend heeft. Wat hij ervan vindt kan ik al helemaal niet peilen.
Hoe moet ik dit aanpakken? "Mam mag ik weer thuis wonen?"
Ik weet het even niet meer.
(en excuses voor de mega-post)
|