Advertentie | |
|
![]() |
|
Verwijderd
|
Ik keek het vroeger heel vaak.. de oude afleveringen.. ook vaak vorige zomer toen het smorgens kwam.. die vonnik echt leuk.. maar ik heb een heel stuk gemist tussen die oude en de nieuwe van nu in, en ik vond het toen ook niet meer zo leuk, en deze afleveringen heb ik dus ook geen zin om te gaan volgen..
|
![]() |
|
Beverly Hills 90210...JEUGDSENTIMENT! *snik* al die vertrouwde gezichten weer! Waar je jezelf als kind aan spiegelde....LOL het blijft een leuke serie vinnik, ma ja, das mijn mening
![]()
|
mijn favo zijn:
dat Dil en Kelly met elkaar krijgen.. en brenda eens een keer pech heeft.. Dat Brandon en kelly met elkaar hebben als iedereen terug komt van vakantie en dat die valentine er in zit.. dat brandon daar helemaal verliefd op is en dat de rest haar niet echt leuk vinden.. ![]() ![]() |
![]() |
||
Citaat:
![]()
|
Ha, erg leuk allemaal.
Natuurlijk zit er ook een moraal doorheen gespekt, zoals de amerikaanse stereotyperingen en de daarbij gepaarde problemen. Het gunt je een kijkje in de keuken van het Amerikaanse schoolleven, dat is natuurlijk wel leuk als het je interesseert, en mij heeft het altijd zeker geïnteresseerd. |
![]() |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Films, TV & Radio |
Beverly Hills 90210 Rachel | 32 | 17-01-2009 13:56 | |
Films, TV & Radio |
Beverly Hills 90210 Verwijderd | 30 | 21-09-2004 16:35 | |
Lifestyle |
de jaren 90! Verwijderd | 308 | 09-07-2004 12:39 | |
Films, TV & Radio |
Gilmore Girls [4] Verwijderd | 500 | 22-03-2004 11:59 | |
Lifestyle |
Het grote CAMP/WANSMAAK/KITSCH fototopic deel II Pan Am | 364 | 28-10-2003 18:05 | |
Films, TV & Radio |
Hoe ziet jouw tvdag eruit?? icegirl.com | 16 | 26-08-2002 22:50 |