Advertentie | |
|
![]() |
|
![]() |
Iets in de trant van
Iemand die zoveel verdient krijgt een aanmerkelijk belang in de kosten sfeer van een instantie, welke terug verdient moet worden en dus zorgt voor meer kosten voor de gewone bezoeker/klant/oid. Kunnen ze wel zeggen dat erg weinig is, maar 10 cent op 7 euro bij, weet ik veel, bioscoop ofzo, is al wel 1,4% stijging. Dat is 1,4% duurder voor de klant, DOOR 1 PERSOON IN HET HELE BEDRIJF. |
![]() |
||
![]() |
Citaat:
Nog een tip: Als je de eerste spreker bent, defineer dan goed de balkenendenorm. Om welk bedrag het precies gaat en voor wie dit zou gelden. |
![]() |
|
![]() |
Bedankt voor al jullie reacties
![]() @ Teddy-chan: Ja, je hebt gelijk. Maar aangezien de stelling is dat geen enkele medewerker meer mag verdienen dan de Balkenendenorm, neem ik aan dat ze daarmee ook bedoelen dat echt niémand meer mag verdienen .. Ookal is dat nu wel zo. Weet verder iemand toevallig een weerwoord op het tegenargument: ''Maar als mensen niet meer mogen verdienen dan de Balkenendenorm, zal toptalent naar het buitenland gaan omdat ze daar meer kunnen verdienen?'' |
![]() |
|
Ik ben tegen wie de hel is balkenende, god ofzo?
Ben meer voor een algehele salaris en declaratieverlaging in de gehele overheid, 2500-3000 per maand lijkt me prima voor een administratieve functie, wellicht gaan ze zichzelf eens serieus nemen dan.
||
Citaat:
De 'echte' toptalenten werken meestal niet voor de overheid maar voor banken/multinationals, dus er is helemaal geen probleem. En kom gewoon terug op je Paul de Leeuw voorbeeld: die gaat echt niet naar Duitsland om daar een programma te maken hoor.. Hij vertrekt hooguit naar RTL, maar is dat erg? Ik hoop dat je er wat mee kunt.. Succes met je debat in ieder geval! |
![]() |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Huiswerkvragen: Klassieke & Moderne talen |
[Ne] Debat *naso* | 7 | 13-11-2005 18:05 |