Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Lichaam & Geest / Lichaam & Gezondheid
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Oud 18-01-2010, 19:53
Lychee
Lychee is offline
Ik heb belachelijk veel tijd nodig voor school en houd weinig vrije tijd over.
Ik wil echt heel graag dat mn band wat word en zoveel mogelijk gitaar spelen om zo snel mogelijk beter te worden.
Een groot deel van mijn vrije tijd gaat echter nog steeds naar Internet
En ik kan gewoon niet de wilskracht er voor op brengen om niet meer op internet te zitten.
Ik moet er op, en als ik zelfs niets weet om te doen op de pc, terwijl ik daarbuiten heel veel te doen heb (school, gitaar etc), ga ik nog onzindingen verzinnen die ik normaal niet op de pc doe, zoals games spelen of veel op scholieren.com zitten
Als ik op de pc zit verlies ik dus mijn zelfbeheersing
Wie weet hoe ik hier makkelijk vanaf kom? Niet meer bij de pc in de buurt komen is geen optie, ik heb m nodig voor school en muziek etc.
Oud 18-01-2010, 20:04
NaamInGebruik
NaamInGebruik is offline
Tja, toch jezelf keer forceren. Als ik op G8 druk opent ie alle websites die ik wil bezoeken, dus van school via scholieren naar geenstijl. Daarna heb ik niet echt een reden per see door te internetten.

Het is wel zo, afbouwen werkt niet in deze dingen. Je kan beter 1 a 2 weken gewoon denken, okay nu kappen, en dan desnoods TV gaan kijken oid. Maar steeds iets minder werkt niet.
Met citaat reageren
Oud 18-01-2010, 20:07
Lotte^^
Lotte^^ is offline
vraag je ouders of ze het internet er alleen op bepaalde tijden op willen laten.
Met citaat reageren
Oud 18-01-2010, 21:50
Lychee
Lychee is offline
(kijk, nou doe ik het weer)

@Lotte: Nee, dat zal niet werken, mn ouders willen dat toch niet doen en ik weet toch wel hoe ik internet er weer op moet zetten.

Het is zo vervelend, ik heb zoveel werk, en zit toch zoveel op de pc! en once I snap out of it kan ik mezelf wel voor de kop slaan.
Oud 19-01-2010, 08:26
blauw engeltje
blauw engeltje is offline
IP-maandbans vragen op de fora waar je zit ? deed ik tijdens de examens wel eens.
Met citaat reageren
Oud 19-01-2010, 09:58
NaamInGebruik
NaamInGebruik is offline
Citaat:
IP-maandbans vragen op de fora waar je zit ? deed ik tijdens de examens wel eens.
Ik kan me voorstellen dat ik het alsnog zou gaan lezen. Bovendien kun je geen ip ban aanvragen op spelen.nl.

Its quite simple; visit every website you really want to read once, once closed, don't go back that day. Totaal niet nodig.
Met citaat reageren
Oud 19-01-2010, 17:49
SiemdeCyper
SiemdeCyper is offline
ooit van het begrip 'studie ontwijkend gedrag vertonen' gehoord?
Met citaat reageren
Oud 19-01-2010, 22:24
Lychee
Lychee is offline
Dat zou dan ook "echt leuke dingen die je heel graag wilt doen doen in je vrije tijd ontwijkend gedrag" zijn...
Oud 21-01-2010, 18:14
jazzgirl
jazzgirl is offline
Of, omdat je zegt dat je het zo druk hebt: maak een planning. Wanneer je wat gaat doen. Plan je dus ook je computer tijd in
Met citaat reageren
Oud 21-01-2010, 20:14
ganralph
ganralph is offline
zet je pc gewoon uit als je klaar bent met huiswerk. en in vakantie/weekend als het kan gewoon niet aanzetten 's ochtends. als ie uitstaat kom je ook niet in de verleiding.

doelloos rondsurfen kan je best een "leeg" gevoel geven en zo'n gevoel zorgt ervoor dat je nog meer doelloos gaat klikken. stel jezelf daarom wel een doel: om 5 uur pak ik mijn gitaar op; na het eten gaat ie niet meer aan.

ik open mijn browser 's ochtends pas nadat ik een paar uurtjes gewerkt hebt (ik werk thuis, dus kom ook in de verleiding ). die uren dat mn browser niet eens open staat, ben ik 10x produktiever dan wanneer mijn email of forums me vanuit de taakbalk aanstaren
Oud 21-01-2010, 21:00
timmy007
timmy007 is offline
zoek op internet filmpjes van gasten die goed gitaar kunnen spelen en je hebt dan meer zin omdat te doen dan te computereb
Met citaat reageren
Reageren

Regels voor berichten