Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Lichaam & Geest / Seksualiteit
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Oud 02-01-2010, 00:15
Armage
Armage is offline
Hallo allemaal,
Ik ben een Jongen en heb een voor mij een nogal groot probleem,
Als mij vriendin mij pijpt dan wordt op de een of andere manier mijn penis slap..
Het is niet dat ik het niet lekker vind, want ik vind het egt heerlijk maar ik weet niet wat het is!
aan het begin was het niet zo snel als het nu is, het is nu al snel na 20 seconden!
Ik schaam me hier nogal voor en weet niet hoe ik dit misschien kan voorkomen of andere hier misschien nog meer last van hebben?
aan het begin ging die na 3 minuten ofzo pas naar beneden maar het wordt steeds sneller!
Met citaat reageren
Oud 02-01-2010, 00:50
Arachnia
Arachnia is offline
Nervositeit?
Oud 02-01-2010, 11:11
Verwijderd
Lijkt me een vicieuze cirkel... omdat je bang bent dat hij slap wordt, wordt hij ook slap. Handigste manier om daar overheen te komen is gewoon er niet te veel aan ophangen... gewoon tijdens het voorspel op allerlei manieren spelen, overal met je mond aanzitten (of nou ja zij dan), af en toe ook de penis maar je er vooral niet op focussen... of zoiets? Als het moet en je je vervolgens gaat lopen schamen omdat het niet lukt, wordt het ook niet echt leuk.
Met citaat reageren
Oud 02-01-2010, 14:10
kwallevissie
kwallevissie is offline
volgens mij als je denkt van ohnee hij gaat slap worden moet ze inplaats van pijpen gewoon je penis haar vagina in laten glijden xD das misschien opwindender o.O
Met citaat reageren
Oud 02-01-2010, 15:31
Lasagna
Lasagna is offline
Citaat:
volgens mij als je denkt van ohnee hij gaat slap worden moet ze inplaats van pijpen gewoon je penis haar vagina in laten glijden xD das misschien opwindender o.O
uhm, wat...
Met citaat reageren
Oud 02-01-2010, 15:35
Arachnia
Arachnia is offline
Dat is zo ongeloofelijk fout.
Oud 04-01-2010, 16:07
Batave
Batave is offline
Citaat:
Oud 04-01-2010, 22:42
Sytze
Sytze is offline
Och, dit is een probleem dat deze jongeman niet helemaal onbekend voorkomt. Ook ik heb ooit dit soort problemen gekend. Dan laat je je net mondeling liefhebben in het spel der liefde, wordt je Fidljepstok plotseling slap als een slijmerig slakje. Ja, er-rug lastig.
Maar je hoeft je er niet voor te schamen hè! Dat hoeft natuurlijk nooit, dat weet je hopelijk wel!

Ik kreeg destijds in ieder geval de volgende tip:
De volgende keer als je weer bezig bent moet je het volgende denken: "Het is een cactus, het is een cactus". Als je je op die gedachte focust, dan kan het eigenlijk al niet meer mis gaan.

In het begin geloofde ik natuurlijk niet dat het werkte. Maar de praktijk leerde me al snel anders hè. En dankzij deze oer-Fryske wijsheid heb ik nu een gezond seksleven.

Succes en laat me weten hoe het afliep!

Groeten,

Sytze (uit Friesland)
Oud 04-01-2010, 22:54
Gynaecologist
Gynaecologist is offline
Cactus Sytze? Je moet gewoon een lekker wijf hebben
Oud 05-01-2010, 13:39
Henck
Henck is offline
Testosteron pillen slikken broeder, daar stijgt je libido van
Met citaat reageren
Oud 06-01-2010, 12:32
Mark
Mark is offline
Alleen bij de gedachte dat ik haar mondholte mag verkennen met mijn genotsknuppel wordt hij al hard, succes brother.
Met citaat reageren
Oud 06-01-2010, 13:05
Changshan
Changshan is offline
Citaat:
Is logischer dan het klinkt, ik had het ook en bij mij was het ook beter om maar te gaan neuken ipv een poging te doen 'm stijf te houden tijdens voorspel.

Voor zover ik weet en voelde, is het inderdaad een vicieuze cirkel/nervositeit die je alleen kunt doorbreken door meer zelfvertrouwen te krijgen en vooral gewend te raken aan de ander. Dat laatste is echt heel erg belangrijk, gelukkig hoef je er niet veel meer voor te doen dan elkaar vaak zien/batsen.
Oud 06-01-2010, 22:15
Armage
Armage is offline
Dank jullie wel allemaal voor de reacties!
Voel me al een stuk "minder ongemakkelijk", en denk idd dat het een circel is die met nervositeit te maken heeft! denk ook steeds van o o daar gaan we weer, en idd daar gaat die dan. krijg hem vervolgens ook niet meer omhoog..
Maar ga alles wel even proberen, ook het cactus idee hahaha!
Laat wel ff weten hoe het afloopt haha
Met citaat reageren
Oud 09-01-2010, 00:08
Verwijderd
ben het met die cirkel van nervositeit eens x]
maar zal ik je eens mijn verhaaltje vertellen toen ik het had meegemaakt (: was vorig jaar nog
alleen ik had dat met een meisje waar ik nog niet echt 100% op verliefd was. ze was meer een troost nadat het uitging met je ware liefde. sommige weten wel wat ik bedoel
dus als dat nervositeit gedoe niet lukt. ( wat me voor 90% toch wel t geval lijkt ) ga dan even na of het niet aan het meisje zelf ligt. ken je haar misschien al te lang? te lang vrienden geweest,? hou je wel van der? voel je je schuldig tegenover haar of wat dan ook.

het kan dus ook gewoon aan haar liggen x]
Met citaat reageren
Oud 09-01-2010, 08:24
Pluis
Pluis is offline
Citaat:
ben het met die cirkel van nervositeit eens x]
maar zal ik je eens mijn verhaaltje vertellen toen ik het had meegemaakt (: was vorig jaar nog
alleen ik had dat met een meisje waar ik nog niet echt 100% op verliefd was. ze was meer een troost nadat het uitging met je ware liefde. sommige weten wel wat ik bedoel
dus als dat nervositeit gedoe niet lukt. ( wat me voor 90% toch wel t geval lijkt ) ga dan even na of het niet aan het meisje zelf ligt. ken je haar misschien al te lang? te lang vrienden geweest,? hou je wel van der? voel je je schuldig tegenover haar of wat dan ook.

het kan dus ook gewoon aan haar liggen x]
sorry hoor, maar als je niet van het meisje houdt en jij je schuldig voelt, dan ligt het écht niet aan het meisje maar aan jou.
Oud 09-01-2010, 22:12
tartaarsaus
tartaarsaus is offline
Citaat:
je Fidljepstok
Groeten,

Sytze (uit Friesland)
Als je dan toch zo trots bent op "friesland" schrijf dan tenminste fierljepstok goed..
Met citaat reageren
Oud 13-01-2010, 12:33
Sytze
Sytze is offline
Citaat:
Als je dan toch zo trots bent op "friesland" schrijf dan tenminste fierljepstok goed..
Sorry, ik kom zelf uit een deel van het mooie Friesche land, waar wij een andere spreekwijze en schrijfwijze gebruiken. Iedere taal zijn eigen kwaal zeg ik altijd maar!

groeten,

Sytze (uit Friesland)
Oud 13-01-2010, 12:35
Changshan
Changshan is offline
Citaat:
sorry hoor, maar als je niet van het meisje houdt en jij je schuldig voelt, dan ligt het écht niet aan het meisje maar aan jou.
Hij bedoelt natuurlijk de optie dat het aan het type meisje ligt. 'Ergens aan liggen' duidt niet direct op schuld.

Regels voor berichten