Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Lichaam & Geest / Seksualiteit
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Oud 28-12-2009, 21:42
Daantje_0705
Daantje_0705 is offline
Ik heb al een tijdje dat ik nauwelijks zin meer in seks heb. Ik heb bijna twee en half jaar een relatie en onze relatie is ontzettend goed, ik vind hem onwijs lief, leuk en houd vreselijk veel van hem en voor zover ik dat kan beoordelen is dat wederzijds. De seks was altijd heel fijn en goed en ik heb ook een tijd gehad dat ik gewoon wel zin had maar de laatste tijd is dat ver te zoeken en daar baal ik gewoon van. Voor hem maar ook voor mezelf. Ik kan me er echt nauwelijks toe zetten.

Ik heb eerder een relatie gehad waarin ik steeds minder zin kreeg ik seks maar volgens mij kwam dat omdat onze relatie toen ook gewoon veel minder werd en ik er gewoon geen behoefte meer aan had om close met hem te zijn maar dat is nu zeker anders. Ik vind knuffelen samen wel heel erg fijn zolang het maar niet seksueel getint is. Ik wil wel lekker tegen hem aan liggen, etc maar als het verder gaat dan haak ik af of gaat het me tegen staan.

Wat kan ik hier aan doen? Ik dacht dat het ermee te maken had dat ik werk en een drukke baan heb en 's avonds gewoon moe ben en wil slapen en 's ochtends weer vroeg op moet en de klok verder zie tikken maar ik heb nu vakantie en dan blijkt dat dat blijkbaar niet het enige is wat speelt. Iemand tips om te zorgen dat ik er wel weer zin in krijg want ik vind dit gewoon echt niet leuk en ik wil hem zeker niet kwijt.
Oud 28-12-2009, 22:22
Dark Phoenix
Dark Phoenix is offline
Het zou kunnen liggen aan stress. Als je in het dagelijkse leven veel drukte en stress hebt kan dat ervoor zorgen dat je minder zin hebt in seks. Wat er ook mee te maken kan hebben is dat je het ziet als iets waar je je toe moet zetten, dat komt je libido ook niet echt ten goede.

Verder, waar zie je precies tegenop? Seksuele handelingen op zich? Dat je seks 'moet' hebben? Zou je er bijvoorbeeld ook geen zin in hebben als hij alleen maar bezig gaat met jou verwennen en verder niks? En kan het te maken met hoe hij in bed is? En als je dan wel seks hebt als je je ertoe hebt gezet, is het dan wel lekker of geniet je er ook niet van? Gebruik je hormonen of medicijnen die er iets mee te maken kunnen hebben? (zo kunnen bepaalde antidepressiva je libido beïnvloeden, bijvoorbeeld.)

Afhankelijk van deze antwoorden kun je kijken waar het aan ligt en hopelijk er iets mee. Sterkte in ieder geval, het lijkt me een vervelende situatie voor je.
Oud 28-12-2009, 22:22
Qimm
Qimm is offline
Ik had dat ook en bij mij lag het aan de pil.
Oud 28-12-2009, 22:35
Volk
Volk is offline
Citaat:
Met citaat reageren
Oud 28-12-2009, 22:39
Lorelei
Lorelei is offline
Ik heb het inderdaad ook wel eens door de pil gehad (en ook wel eens door een slechte relatie). Verder wat DP ook zegt.
Met citaat reageren
Oud 29-12-2009, 21:06
Daantje_0705
Daantje_0705 is offline
Pil heb ik ook aan gedacht maar ik slik al vijf jaar lang dezelfde pil. Kan het dan toch nog dat zijn? Ik heb ook heel lang gehad dat ik wel gewoon die pil slikte en wel zin had in seks. Ik gebruik ook nog een hoop andere medicijnen (astmamedicatie) maar die heb ik ook al die tijd gebruikt en die hebben naar mijn idee ook niet veel invloed op mijn libido.

Stress zou een rol kunnen spelen maar dan vind ik het zo raar dat ik het ook in de vakantie heb of in het weekend ofzo. Na een lange dag werken kan ik het me voorstellen, vind ik het logisch maar ik had verwacht dat het nu dan weer beter zou worden. De seks zelf is wel goed maar het is natuurlijk altijd leuker/beter als je er echt zin in hebt.

Het staat me gewoon tegen omdat ik moe ben en wil slapen en de tijd vooruit zie tikken. Hij doet het hartstikke goed in bed, dat is het probleem zeer zeker niet. Ik geloof niet dat ik er wel zin in zou hebben als hij alle initiatief zou tonen want dat is op dit moment wel al vaak het geval Hij doet heel erg zijn best maar dat helpt ook niet altijd. Punt is wel dat hij heel erg graag wil dat ik ook initiatief toon en dat niet alles van zijn kant moet komen.

Ik vind het echt heel lastig Ben iig al heel blij met jullie serieuze reacties
Oud 29-12-2009, 23:12
Qimm
Qimm is offline
ik gebruikte ook al langer de pil, toch was dat de enige denkbare oorzaak en na stoppen was het met enkele weken al duidelijk beter geworden. Toen alles weer lekker ging de Nuvaring geprobeerd maar toen was ik met 2 weken weer zo droog als de sahara. Geen hormonale anticonceptie voor mij meer.
Soms moet je ook tijd maken voor seks. Ook nu 's avonds in bed wil ik ook het liefst slapen, andere tijdstippen/plaatsen doen wonderen voor mij. Dus in het weekend 's morgens of gewoon begin van de avond, lekker vozen op de bank ofzo.

Het ís ook heel lastig, wat heel belangrijk is is openheid tegenover je vriend, praat er over met hem, dat heeft ons toentertijd 'gered' Want het ging écht slecht met ons daardoor. Seks is gewoon een belangrijk deel van een relatie, dat moet gewoon in orde zijn...
Oud 30-12-2009, 00:03
Changshan
Changshan is offline
Naast bovenstaande: praten en misschien eens afspreken een tijdje geen seks te hebben? Klinkt gek, maar zodra je het expliciet hebt afgesproken, krijg je misschien juist allebei weer neigingen. Wet van Murphy-achtig. Is ook een simpele truc om voor spanningsopbouw te zorgen natuurlijk.
Oud 30-12-2009, 09:04
Dark Phoenix
Dark Phoenix is offline
Citaat:
Stress zou een rol kunnen spelen maar dan vind ik het zo raar dat ik het ook in de vakantie heb of in het weekend ofzo. Na een lange dag werken kan ik het me voorstellen, vind ik het logisch maar ik had verwacht dat het nu dan weer beter zou worden. De seks zelf is wel goed maar het is natuurlijk altijd leuker/beter als je er echt zin in hebt.
Nee, dat is niet waar. Sterker nog, stress en vermoeidheid zijn dingen die zich langzaam opbouwen als je consequent druk en gestresst bezig bent, maar het verdedigingsmechanisme van je lichaam houdt de gevolgen daarvan zolang mogelijk bij je weg zodat je door kunt gaan. Dit gaat door tot het moment dat je het niet meer aankunt (bijv. burnout) of het moment dat je rust hebt, en je alle gevolgen juist op je krijgt. Het is dus ook wel logisch als je in je vakantie nog steeds moe bent, je lichaam heeft gewoon tijd nodig om te herstellen.

Verder wat Qimm en Changshan zeggen.
Oud 30-12-2009, 10:51
*oma*
*oma* is offline
Misschien werkt het als je van tevoren een lekkere vrijpartij visualiseert? Om jezelf een beetje op te warmen zeg maar.
Oud 30-12-2009, 12:27
Qimm
Qimm is offline
Citaat:
Misschien werkt het als je van tevoren een lekkere vrijpartij visualiseert? Om jezelf een beetje op te warmen zeg maar.
Nou weet ik niet hoe het met Daantje zit natuurlijk, maar toen ik dat had had ik helemaal geen zin om over seks na te denken of te fantaseren. Had nergens zin in. Niet met hem, niet met mezelf, niet met wie-dan-ook. Ik werd nergens warm van.
Afspreken geen seks te hebben (hebben we ook gedaan) was een grote opluchting voor mij omdat ik dan niet meer telkens 'nee' hoefde te verkopen. Vond het wel lekker eigenlijk, geen seks hoeven hebben en dat het ook niet meer van mij verwacht werd.

Maar probeer alles en behoudt het goede!!
Oud 31-12-2009, 11:40
*oma*
*oma* is offline
Citaat:
Nou weet ik niet hoe het met Daantje zit natuurlijk, maar toen ik dat had had ik helemaal geen zin om over seks na te denken of te fantaseren. Had nergens zin in. Niet met hem, niet met mezelf, niet met wie-dan-ook. Ik werd nergens warm van.
Ja, dan heeft dat inderdaad geen zin
Oud 31-12-2009, 17:11
blauw engeltje
blauw engeltje is offline
ik las eens een artikel over een man die dat probleem ook had, en toen hadden hij en zijn vrouw afgesproken om gedurende een jaar élke dag seks te hebben, 'verplicht', en dat hielp bij hun, blijkbaar geen idee, misschien dat als het routine wordt dat je het juist terug leuk gaat vinden, of dat de drempel terug lager wordt na verloop van tijd. in het begin kan het misschien 'kut' zijn dat 'je nog seks moét hebben die dag', maar na een tijdje ga je er de lol terug van inzien, van het tegen elkaar liggen, van zijn huid tegen de jouwe, je leert elkaar weer beter kennen, genieten van het warme samenzijn ...
ik weet het niet hoor!

Offtopic: is vandaag niet de dag waarop mensen hun goede voornemens maken voor 2010?

mijn ervaring is in elk geval dat als je een tijdje geen seks hebt, dat je dat gewoon wordt en dat je behoefte dan ook gewoon afneemt, dat de zin grotendeels verdwijnt, en als je een tijdje veel seks hebt, je ook weer veel vaker en veel meer zin hebt.

hmm, in het licht van het artikel dat ik aanhaalde: zo kan je misschien gewoon terug zin maken, door terug een paar keer 'door de zure appel heen te bijten' en het ook consequent te blijven doen, en zo krijg je automatisch terug vaker zin.

en je kan misschien inderdaad ook altijd eens een tijdje stoppen met de pil, zien of dat helpt.

succes, in elk geval!
Met citaat reageren
Oud 31-12-2009, 22:26
Dark Phoenix
Dark Phoenix is offline
Ik kan me niet voorstellen dat je méér zin krijgt als je consequent tegen je zin seks hebt, persoonlijk.
Oud 01-01-2010, 15:22
Signy
Signy is offline
Ik heb tijdens mijn seksuologie lessen geleerd dat het niet standaard zo is van:
ik heb zin, dus --> seks
Maar:
maar ik heb seks --> zin
Oud 01-01-2010, 17:04
Qimm
Qimm is offline
zonder zin geen succesvolle seks, er moet bij mij eerst zin zijn anders is er echt niks aan (geloof me ik ben ik die periode echt wel es plichtsgetrouw op m'n rug gaan liggen zegmaar, maar zo was er niks aan. Ik mocht dat dus op een gegeven moment niet meer doen van mijn vriend.) Die zin komt niet altijd automatisch als je seks hébt. Bij mij niet tenminste
Oud 01-01-2010, 21:03
KreZor
KreZor is offline
Ik heb ook periodes gehad dat de zin in seks ver te zoeken was. Wat bij ons wel erg hielp was het initiatief helemaal bij mij leggen, ik voel dan geen druk meer om op zijn wensen in te gaan en daarnaast word het voor mij ook leuker omdat het voor mij weer een uitdaging was om hem 'mee te krijgen' in plaats van aan zijn 'wensen te voldoen' of op zijn initiatief in te gaan. Daarnaast is 'zin maken' voor mij tot op zekere hoogte wel mogelijk: als je niet meteen handen wegduwt of op de klok kijkt als hij een poging doet maar een beetje je best doet om mee te doen en te kijken hoe het verder loopt (als je echt geen zin hebt kun je altijd nog afhaken) kun je ook gaandeweg zin krijgen. Kost wel een beetje moeite maar helpt bij mij vaak wel . Ik zou het er in ieder geval met hem over hebben en duidelijk maken dat het voor jou wel een issue is. Er een te groot probleem van maken zou ik niet doen, dan krijg je bij elke 'spontane' poging meteen het gevoel dat je bewust ergens mee bent en dat helpt ook niet heel erg mee..

Succes ermee iig
Oud 01-01-2010, 21:56
Verwijderd
Stond een artikel in de psychologie magazine van deze maand, of nou ja een column van Roos Vonk. Kan hem online niet vinden, maar het ging erover dat er 3 dingen zijn in relaties: passie, intimiteit, en binding. En dat naarmate de binding en intimiteit toeneemt, de passie afneemt, en dat vrouwen dan gewoon minder zin hebben in seks... die hebben ze vooral als het nog niet zeker is dat je je man kan krijgen, en houden.

Ik weet niet of ik het er helemaal mee eens ben, maar ik ben geloof ik ook nog nooit op het punt in een relatie geweest waarin ik er zo zeker van was dat mijn vriendje er niet weer ooit vandoor zou gaan. Maar enigszins herkenbaar klinkt het wel, iig het deel dat gezonde spanning ervoor zorgt dat je meer zin hebt in seks... En wat onzekerheid ook. Nou zou die vanzelf moeten komen als je maar zo lang geen seks hebt dat de relatie er instabiel om wordt Maar dat lijkt me toch niet helemaal de bedoeling.

Ook beetje Fancy-ideetjes, maar het schijnt echt zo te zijn dat samen spanning ervaren ervoor zorgt dat je zin krijgt in seks en verliefderiger wordt. En alles van een paar rondjes in de achtbaan tot een enge film tot de Himalaya beklimmen kan dat doen, dus ik zou zeggen, zoek samen eens wat minder veilige situaties op, waarin je sowieso al geniet van het feit dat je het samen bedwingt, en dan bovendien wat extra spanning creëert...
ofzo?
Met citaat reageren
Oud 01-01-2010, 22:28
WAT
WAT is offline
Geen zin in sex als je werkt omdat je drukke dagen maakt ken ik erg goed, en enige wat ik je als tip kan geven is samen op vakantie gaan. naar een plek gaan wat je niet kent, heerlijk samen de spanning opzoeken ja. Anders zou ik het ook niet weten. succes!
Met citaat reageren
Oud 09-01-2010, 01:39
Optima
Optima is offline
1

Laatst gewijzigd op 15-11-2011 om 21:29.
Met citaat reageren
Oud 09-01-2010, 12:17
fizzle-fluffy
fizzle-fluffy is offline
Ik had het ook het afgelopen halfjaar. Ik heb ook 2,5 jaar een relatie en ik had helemaal geen zin meer in seks. ik dacht dat het aan stress en de pil lag, maar het lag aan dat we elkaar te weinig zagen. We zagen elkaar één keer per week in het weekend en dan was het van 'als we nu geen seks hebben kunnen we een week niet' dus het werd heel gedwongen. Deze vakantie gingen we samen op vakantie en zaten we de hele dag op elkaars lip en toen kreeg ik ook weer steeds meer zin.
Maar als jullie samenwonen zal het daar ook wel niet aan liggen. Nouja heel veel succes in elk geval!
Met citaat reageren
Oud 09-01-2010, 14:54
Qimm
Qimm is offline
Citaat:
welkom in de wereld van de sleur.

2,5 jaar relatie, een drukke baan= geen zin

erg logische optelsom

de lusthormonen zijn er niet meer
de moeite om er aan te beginnen weegt niet op tegen lekker in slaap vallen

niks vreemds aan

maar dat wil niet zeggen dat je daar genoegen mee moet nemen natuurlijk

Hoe gaat het inmiddels daantje?
Oud 11-01-2010, 19:41
Daantje_0705
Daantje_0705 is offline
Het gaat al iets beter of het voelt iig al iets beter Ben daar nog niet helemaal overuit. Heb iig m'n vriend laten weten dat het niet aan hem ligt, dat ik nog zielsveel van hem houdt en inmiddels vind ik het ook wel weer fijn om met hem te vrijen. Heb afgelopen weekend de stoute schoenen maar weer eens aangestrokken toen ik een dag vrij was en de dag erna ook niet vroeg op hoefde dus dan heb ik wat minder stress, drukte en 'ik moet nu slapen want morgen gaat de wekker weer om zes uur af'-druk en dat scheelt wel al een hoop. Wel hebben we een stuk minder seks dan eerst maar daar kan ik op zich nog wel mee leven, als ik nog maar af en toe zin heb (dat ontbreekt nog een beetje, moet wel echt zin maken nog) en er ook van kan genieten als we bezig zijn.

Ik had trouwens niet verwacht dat ik het zo erg zou vinden, er zo mee kon zitten. Dacht altijd dat seks niet zo belangrijk voor me was maar het is toch wel meer onderdeel van je relatie dan ik dacht.

@ fizzle-fluffy: we wonen niet fulltime samen, zijn ongeveer 4 dagen/nachten per week samen dus wat jij zegt herken ik verder ook wel. En ik wil ook niet altijd seks. Vind samen praten/kletsen en knuffelen ook gewoon fijn.
Oud 11-01-2010, 19:57
Qimm
Qimm is offline
Dat is een goed begin, je kan ook niet verwachten dat het meteen omslaat he? maar tijd maken is wel verstandig. Dat neemt de druk wat weg en dan komt de seks ook wat makkelijker Fijn dat het al wat beter voelt.
Oud 11-01-2010, 19:59
Dark Phoenix
Dark Phoenix is offline
Blij om te horen dat het in ieder geval wat beter gaat.
Oud 11-01-2010, 23:45
SiemdeCyper
SiemdeCyper is offline
Citaat:
werkelijk? Ik wist niet dat dat kon..? Wat verandert het dan in de hormonale huishouding waardoor je minder zin krijgt?
Met citaat reageren
Oud 12-01-2010, 11:31
Qimm
Qimm is offline
geen idee, heb het zelf niet onderzocht ofzo. Maar het schijnt zeker vaker voor te komen en toen ik gestopt was troke het al vrij gauw bij. Later nog eens geprobeerd met de nuvaring, maar dat deed hetzelfde
Oud 12-01-2010, 14:15
Changshan
Changshan is offline
^ Ik hoor het inderdaad heel vaak ja. Klinkt vrij logisch, maar geen idee welke hormonen erachter zitten.
Oud 12-01-2010, 17:31
Not for Sale
Not for Sale is offline
Citaat:
werkelijk? Ik wist niet dat dat kon..? Wat verandert het dan in de hormonale huishouding waardoor je minder zin krijgt?
bijsluiters lezen ftw
Oud 12-01-2010, 17:34
Verwijderd
Testosteron zorgt er iig voor dat je meer zin in seks hebt, dus het kan goed dat extra oestrogeen ervoor zorgt dat je minder vaak wil..? Iig hoor ik het ook vaker (en dan ook heel drastisch, niet van "vroeger wilde ik altijd 5x per week en nu nog maar 3x"), en ik weet niet of het wetenschappelijk onderzocht is, maar als mensen zelf zo'n verschil ervaren, doet dat er ook weinig toe natuurlijk.
Met citaat reageren
Oud 12-01-2010, 18:48
SiemdeCyper
SiemdeCyper is offline
Citaat:
bijsluiters lezen ftw
Die heb ik tich keer doorgelezen altijd, maar nooit gezien. Meestal staat dat ook gewoon als een kort puntje aangestipt als bijwerking, maar niet hoe dat dan precies komt.

Maar ik ben onlangs met de pil gestopt dus ik ben zeer benieuwd
Met citaat reageren
Oud 12-01-2010, 19:40
Sneeuwwitje
Sneeuwwitje is offline
Ik weet niet of iemand anders dit al genoemd heeft, geen zin om alles te lezen..

Slik zink. In zink zitten stoffen die je een lustgevoel geven. Het zit in veel vitamine-tabletten en het is makkelijk aan te komen. Ik zou het niet aan de pil wijten, aangezien je die al vijf jaar slikt.
Van A naar Zink is mijn oplossing.
Oud 12-01-2010, 20:34
fizzle-fluffy
fizzle-fluffy is offline
Citaat:
De pil zorgt ervoor dat je lichaam denkt dat het zwanger is. Daarom kun je ook vocht gaan vasthouden en gaan je borsten soms groeien. En helemaal natuurlijk gezien is het niet functioneel om zin in seks te hebben als je zwanger bent: seks is namelijk om zwanger te wórden, niet om zwanger te blíjven. Over het algemeen heb je ook meer zin in seks rond je eisprong (die je dus niet hebt als je aan de pil bent)
Al zou ik niet weten wat er precies in je hormoonhuishouding verandert.
Met citaat reageren
Oud 12-01-2010, 22:42
Pluis
Pluis is offline
Citaat:
De pil zorgt ervoor dat je lichaam denkt dat het zwanger is. Daarom kun je ook vocht gaan vasthouden en gaan je borsten soms groeien. En helemaal natuurlijk gezien is het niet functioneel om zin in seks te hebben als je zwanger bent: seks is namelijk om zwanger te wórden, niet om zwanger te blíjven. Over het algemeen heb je ook meer zin in seks rond je eisprong (die je dus niet hebt als je aan de pil bent)
Al zou ik niet weten wat er precies in je hormoonhuishouding verandert.
hier moet ik je toch even in corrigeren, want je lichaam denkt absoluut niet dat het zwanger is bij pilgebruik. Bij zwangerschap krijg je zwangerschapshormoon (HCG), en dát geeft de zwangerschapsverschijnselen. In de pil zitten alleen oestrogeen en progesteron, hormonen die je normaal ook in je lichaam hebt tijdens je cyclus.
Oud 13-01-2010, 10:34
Dark Phoenix
Dark Phoenix is offline
Bovendien schijnen de meeste vrouwen juist zin in seks te hebben als ze zwanger zijn. Zelfde als ze ongesteld zijn, wat ook niet echt nuttig is voor de voortplanting.
Oud 13-01-2010, 11:25
fizzle-fluffy
fizzle-fluffy is offline
Citaat:
hier moet ik je toch even in corrigeren, want je lichaam denkt absoluut niet dat het zwanger is bij pilgebruik. Bij zwangerschap krijg je zwangerschapshormoon (HCG), en dát geeft de zwangerschapsverschijnselen. In de pil zitten alleen oestrogeen en progesteron, hormonen die je normaal ook in je lichaam hebt tijdens je cyclus.
Mij werd verteld dat je lichaam denkt dat het zwanger is als je de pil gebruikt!
Met citaat reageren
Oud 13-01-2010, 15:06
Gambokkur
Gambokkur is offline
Als een koppeltje al meerdere jaren samen is, is het doorgaans de vrouw die minder zin in sex heeft. Vrouwen hebben gewoon een lager libido, tenzij ze verliefd zijn, vandaar ook dat de sex in de eerste jaren van een relatie goed is. Hierdoor ontstaat vaak het misverstand dat vrouwen een even groot libido hebben als mannen. Dat is niet zo, alles normaliseert zich gewoon na verloop van tijd.
Oud 13-01-2010, 16:02
*oma*
*oma* is offline
Citaat:
Bovendien schijnen de meeste vrouwen juist zin in seks te hebben als ze zwanger zijn.
Maar het is ook wel handig als je man bij je wil blijven als je zwanger bent. Dus het lijkt mij wel logisch.
Oud 13-01-2010, 16:54
Verwijderd
Citaat:
Als een koppeltje al meerdere jaren samen is, is het doorgaans de vrouw die minder zin in sex heeft. Vrouwen hebben gewoon een lager libido, tenzij ze verliefd zijn, vandaar ook dat de sex in de eerste jaren van een relatie goed is. Hierdoor ontstaat vaak het misverstand dat vrouwen een even groot libido hebben als mannen. Dat is niet zo, alles normaliseert zich gewoon na verloop van tijd.
Bron?
Met citaat reageren
Oud 13-01-2010, 17:23
Verwijderd
Ik las net in de cosmopolitan dat vrouwen steeds vaker in een relatie zitten waarin de man niet wil en de vrouw wel
Met citaat reageren
Oud 13-01-2010, 20:53
Volk
Volk is offline
Citaat:
hmm... Volgens mij is daar echt geen lijn in te trekken en hangt het heel erg van het koppeltje af.
Met citaat reageren
Oud 14-01-2010, 01:27
Gambokkur
Gambokkur is offline
Citaat:
Bron?
Als ik nou typ dat de aarde om de zon draait, wil je daar dan ook een bron van ?
Oud 14-01-2010, 01:30
Gambokkur
Gambokkur is offline
Citaat:
hmm... Volgens mij is daar echt geen lijn in te trekken en hangt het heel erg van het koppeltje af.
Je hoort het nochtans heel erg vaak : Een koppel is net samen en heeft goede sex, maar na een paar jaar heeft de vrouw geen zin meer en begint de sex haar te vervelen. Dat gebeurt zo zooo vaak
Oud 14-01-2010, 07:44
Pluis
Pluis is offline
Citaat:
Je hoort het nochtans heel erg vaak : Een koppel is net samen en heeft goede sex, maar na een paar jaar heeft de vrouw geen zin meer en begint de sex haar te vervelen. Dat gebeurt zo zooo vaak
dat je het vaak hoort wil niet zeggen dat het waar is. De gevallen waarin de vrouw meer zin heeft dan de man of als man en vrouw allebei evenveel zin hebben worden gewoon niet zo vaak besproken en zijn dus niet zo bekend.
Ik geloof ook niet dat vrouwen die niet verliefd zijn, een lager libido hebben dan mannen in het algemeen.
Oud 15-01-2010, 18:40
Gambokkur
Gambokkur is offline
Citaat:
De gevallen waarin de vrouw meer zin heeft dan de man of als man en vrouw allebei evenveel zin hebben worden gewoon niet zo vaak besproken en zijn dus niet zo bekend.
Zo kan je elke stelling onderuit halen.
De mensen die zeggen dat de aarde niet om de zon draait laten zich nooit horen -> Dat wil niet zeggen dat de aarde om de zon draait.

Citaat:
Ik geloof ook niet dat vrouwen die niet verliefd zijn, een lager libido hebben dan mannen in het algemeen.
Waarom zijn alle pornosites voor mannen bedoeld ?
Waarom worden zo goed als alle verkrachtingen door mannen gepleegd ? En kom niet af met 'mannen zijn sterker'
Welk geslacht staat bekend voor het verzinnen van excuses á la 'ik heb hoofdpijn' ?
Waarom hebben homokoppels meer sex dan heterokoppels ?
Waarom zijn zo goed als alle asexuelen vrouwen ?
Waarom zijn bijna alle hoerenlopers mannen ? Waaronder veel getrouwde mannen ?
Oud 15-01-2010, 19:21
Qimm
Qimm is offline
Waarom zijn alle pornosites voor mannen bedoeld ? - mannen zijn veel visueler ingesteld dan vrouwen en daardoor is het meer vraag naar beeldmateriaal door mannen
Waarom worden zo goed als alle verkrachtingen door mannen gepleegd ? En kom niet af met 'mannen zijn sterker' - Omdat het voor een vrouw nagenoeg niet mogelijk is om een man daadwerkelijk te verkrachten. Ja of je moet hem vastbinden en dinngen in z'n reet steken, maar daar heb je zelf weer helemaal niks aan
Welk geslacht staat bekend voor het verzinnen van excuses á la 'ik heb hoofdpijn' ? Vrouwen?
Waarom hebben homokoppels meer sex dan heterokoppels ? Bron? Dit heb ik nog nooit eerder gehoord iig (vergeet niet dat lesbiennes ook homoseksueel zijn)
Waarom zijn zo goed als alle asexuelen vrouwen ? Geen idee, is dat zo?
Waarom zijn bijna alle hoerenlopers mannen ? Waaronder veel getrouwde mannen ? Omdat het voor mannen niet zo makkelijk is om seks te krijgen, een vrouw kan veel makkelijker seks 'versieren' dan een man
Oud 15-01-2010, 21:18
Dark Phoenix
Dark Phoenix is offline
Citaat:
Waarom zijn alle pornosites voor mannen bedoeld ? - mannen zijn veel visueler ingesteld dan vrouwen en daardoor is het meer vraag naar beeldmateriaal door mannen
Waarom worden zo goed als alle verkrachtingen door mannen gepleegd ? En kom niet af met 'mannen zijn sterker' - Omdat het voor een vrouw nagenoeg niet mogelijk is om een man daadwerkelijk te verkrachten. Ja of je moet hem vastbinden en dinngen in z'n reet steken, maar daar heb je zelf weer helemaal niks aan
Welk geslacht staat bekend voor het verzinnen van excuses á la 'ik heb hoofdpijn' ? Vrouwen?
Waarom hebben homokoppels meer sex dan heterokoppels ? Bron? Dit heb ik nog nooit eerder gehoord iig (vergeet niet dat lesbiennes ook homoseksueel zijn)
Waarom zijn bijna alle hoerenlopers mannen ? Waaronder veel getrouwde mannen ? Omdat het voor mannen niet zo makkelijk is om seks te krijgen, een vrouw kan veel makkelijker seks 'versieren' dan een man
- Porno is voornamelijk (maar zeker niet alleen, zeker de laatste jaren niet) bedoeld voor mannen omdat die er meer behoefte aan hebben en dus de vraag groter is. Dat heeft inderdaad te maken met dat mannen visueler ingesteld zijn.
- Vrouwen kunnen mannen net zo goed verkrachten, hoor. Verkrachting is het hebben van seks tegen je wil in, dus een vrouw kan een man net zo goed verkrachten. Het gebeurt vaker door mannen, ja, maar dat heeft weer met hele andere dingen te maken.
- True.
- True.
- En natuurlijk om dezelfde reden dat porno voornamelijk gericht is op mannen, er is meer vraag naar. Vrouwen zullen minder snel seks hebben met een random iemand dan mannen, bijvoorbeeld.
Oud 16-01-2010, 01:09
Gambokkur
Gambokkur is offline
Citaat:
Waarom hebben homokoppels meer sex dan heterokoppels ?Bron? Dit heb ik nog nooit eerder gehoord iig (vergeet niet dat lesbiennes ook homoseksueel zijn)
Weer een bronvrager Wat denk je nou zelf ? Zouden mannelijke homokoppels niet meer sex hebben dan vrouwelijke homokoppels ? Dat geloof je toch zelf niet ?
Citaat:
Ja dat is zo.
Citaat:
Juist ja, en wat is daar de oorzaak van ? Omdat de man het liever wil.
Jij insinueert dat de vrouwen dus ipv naar een prostitué te gaan, gewoon overspel plegen of een scharrel zoeken, dat doen ze normaal met een man, dus dan hangen de bordjes nog niet gelijk, want ondanks dat aanbod van scharrelvrouwen/minaressen gaan de mannen nog naar prostituées.
Oud 16-01-2010, 10:23
Qimm
Qimm is offline
Dat eerste is dus alleen maar een aanname van jou? Sorry daar kan ik dus niks mee.

waarom zijn er zo veel vrouwelijke prostituees als vrouwen helemaal niet van seks houden?
Oud 16-01-2010, 10:24
Qimm
Qimm is offline
maar we raken off topic

het feit dat vrouwen wel of niet minder seks willen dan mannen is niet relevant voor het probleem van ts.

Regels voor berichten