Advertentie | |
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() |
|
![]() |
Kijk, na een tijdje oefenen...http://www.home4talent.net/profile.php?user=81
|
![]() |
|
![]() |
Misschien moet je kijken wat je motivaties zijn om nog verder te gaan met gitaar spelen =P. Als je het echt leuk vindt om te doen, zul je je zelf toch wel pushe om beter te worden =O oefenen zal je moeten om beter te worden .. hoe dan ook xP Misschien kun je eens een paar weken bij een andere leraar terecht.. eentje die hogere verwachtingen heeft en je laat weten dat je er meer aan moet doen=P ( niet vervelend bedoelt hoor !!) Ik heb zelf 4 jaar elektrisch gitaarles gehad en ook verschillende leraren , die allemaal totaal anders les gaven.
Wat ik meestal als motivatie had was het samen spelen, in een band of met andere gitaristen. Wedstrijdjes maken als in 'wie kan de beste solo spelen'' xD En een andere belangerijke motivatie ... ik moest alles ZELF betalen =O lesgeld, reparaties, nieuwe spullen noem maar op succes in ieder geval ! |
![]() |
|
Je kunt ook je motivatie opkrikken door mee te doen aan jamsessies, hier zul je voor moeten oefenen en zie je hoe het is om voor een publiek te staan. Je kunt ook proberen om bij een bandje te gaan, zodat je sowieso elke week met elkaar oefent. Hier doe je het namelijk voor (in mijn ogen).
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Muziek |
Gitaar spelen Verwijderd | 42 | 25-04-2005 21:15 | |
Muziek |
tips gitaar spelen??? Marijk. | 282 | 02-04-2004 20:55 | |
Muziek |
Vraag: na hoeveel maanden/ jaar kun je een beetje ' leuk' gitaar spelen? Optima | 64 | 29-03-2003 13:35 | |
Muziek |
zelf gitaar spelen aanleren.....een paar goeie inet adressen daarvoor G.T.C. | 12 | 16-03-2003 14:55 | |
Muziek |
Gitaar spelen en zingen tegelijk (All My Life) K-Cobain | 7 | 24-10-2002 18:53 | |
Muziek |
NTI Cursus - gitaar spelen. Is dat aan te raden? Dr_Love | 3 | 24-08-2002 14:39 |