Advertentie | |
|
![]() |
|
![]() |
Ja ik ben al wel geholpen een beetje, en iemand wil het later wel voor me nakijken dus dat is goed. maar ik post wel anders 10 van de 40 zinnen hier en dan als iemand ze zou willen vertalen?
Dit zijn de zinnen. Maar ik moet een antwoord op die zinnen hebben in het Duits. Het maakt niet echt uit wat voor antwoorden.. 1 Welke kleding draag je, als je naar school gaat? 2 Draag je die kleding ook als je thuis bent of uitgaat? Waarom wel of niet? 3 Welke kleding bevalt je helemaal niet? 4 Wat dragen de meeste leraren op school? Wat vind je daarvan? 5 Wat vind je van mode? 6 Wat vind je van merkkleding? Koop je zelf een bepaald merk? 7 Wanneer koop je kleding? 8 Wat doe je als je nieuwe kleding wilt gaan kopen? 9 Vind je dat iedereen het recht heeft te kopen wat hij/zij wil? 10 Wat vind je van tattoo's of piercings? Wat zouden je ouders zeggen als jij zoiets zou willen? |
![]() |
|
Probeer eerst eens zelf met een woordenboek Nederlands-Duits en een overzicht van de Duitse grammatica een vertaling te maken. Daar leer je meer van dan dat anderen dit voor jou gaan vertalen.
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Huiswerkvragen: Klassieke & Moderne talen |
Duits spoed:( Kilaruz | 0 | 19-04-2010 15:09 | |
Algemene schoolzaken |
Français of Deutsch? mn* | 21 | 06-02-2010 09:37 | |
Algemene schoolzaken |
uitlachen --> faalangst? Verwijderd | 27 | 17-10-2003 23:24 |