Advertentie | |
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
Kijk zelf ![]() En de twee posts hierboven doen me weer twijfelen over de keuze van '60s ;p |
![]() |
||
![]() |
Citaat:
is het je ook al opgevallen bij ELO - mister blue sky (moeder mijn moeder komt niet thuis) Dat is in de niet live versies. Ik kwam erachter door mijn vader. Die pakte de CD en zei tegen mij ''heb je dit al wel eens gehoord?'. Dat was zon hilarisch moment ![]() ![]() |
![]() |
||
![]() |
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Citaat:
![]()
|
![]() |
http://www.youtube.com/watch?v=mdUHoUAShPI
en dan het stukje vanaf 0:05 tot 0:12 |
![]() |
|
Verwijderd
|
Ik heb nog nooit green day gehoord bij skyradio eigenlijk.
Ik vind het wel erg lastig te zeggen wat favo nr's zijn. '60: Dan ga ik voor the Doors - the Crystal Ship '70: Herman Brood - Rock 'n Roll Junkie '80: Guns n' Roses - Sweet Child O'Mine '90: Nine Inch Nails - Hurt Maargoed, er zijn zoveel leuke nummers. Laatst gewijzigd op 17-12-2009 om 00:05. |
![]() |
|
![]() |
Dat is het nou ook net, zoveel keuze. Er zijn wel honderden nummers die ik leuk vind en als ik echt favo moet kiezen. Dan is lang nadenken. En soms kom ik er dan niet eens uit. Rock you like hurricane - the scorpions en heel veel mainstream nummers van die jaren vooral. Door mijn kameraad ben ik ook een beetje in aanraking gekomen met ambient. æon nought en nog veel meer bands waarvan ik de naam niet ken.
|
![]() |
|
Jaren '60 - Sunshine Of Your Love
Jaren '70 - Sultans of Swing Jaren '80 - London Calling (Ja, ik weet dat het 1979 was, maar het was december!) Jaren '90 - Tears In Heaven Jaren '00 - Ocean Planet
|
du riechts so gut - rammstein
asche zu asche - rammstein du hast - en ja hoor... rammstein sehnsucht - rammstein enz enz. ![]() Ohja! soms luister ik ACDC maar dat is soms Laatst gewijzigd op 27-12-2009 om 17:59. Reden: ik luister ook soms soms soms acdc |
Advertentie |
|
![]() |
|
|