Advertentie | |
|
![]() |
||
![]() |
Citaat:
hmmmz das zekerzzz goedkoop. Bedankt voor de tip kzal is ffies kijken wak van mn pa en ma kan aftroggelen ![]() nieuwe HD hebk al 20 GB dus dat scheelt alweer.(jah van 10 naar 20 he das beturr) ------------------ Johan Cruijff: een bal is rond.Maar mn Hoofd niet.As an finishing touch..god created the dutch |
![]() |
|
Wil nix zeggen.
't wordt pas mooi als je een SCSI U2W HD neemt. Dat het Ram CAS1 of minstens CAS2 is, kingson ofzo, registered en natuurlijk met EEC. Uiteraard mag dit op FSB+33Mhz lopen. Die TB1000Mhz moet natuurlijk een Type C zijn. Een gunstige stepping is ook wel okay en dan mag ie multiplier unlocked worden en als je dan een leuk stabiel moederbord hebt dan komt dat best wel in orde. Maar zo is het natuurlijk niet ![]() ------------------ slechte forumbazen bestaan niet. (c) Koen Roumen |
![]() |
||
Citaat:
![]() ![]() ![]()
||
![]() |
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Citaat:
![]() ------------------ One Ring to rule them all, One Ring to find them, One Ring to bring Them all and in the darkness bind them In the Land of Mordor where the Shadows lie |
![]() |
|
Als ik jou was zou ik voor een Core i7 op een Asus Rampage II Extreme gaan, is toch een tikje sneller dan bovenstaande suggesties.
[/flauwe modus = off] Toch wel mooi om te zien hoe snel dat gaat met die computers, vraag me af waar we in 2020 op werken ![]()
|
|