Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Lichaam & Geest / Seksualiteit
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Oud 06-02-2010, 17:05
anoniem21
anoniem21 is offline
ik heb een vraag..

ik heb nu twee vriendinnen gehad in mijn leven.. en bij allebij is het nog niet gelukt om tijdens de sex klaar te komen... bij de eerste was het door het condoom en bij de tweede ben ik gaan nadenken.. zou mijn eikel misschien niet gevoellig genoeg zijn... zo zou ik met mijn nagels over mijn eikel kunnen gaan, maar dat doet geen pijn... en is dat misschien de oorzaak dat het niet lukt... terwijl het wel gewoon goed gaat bij het masturberen..

is dit normaal, dat de eikel niet erg gevoelig is... want als ik naar mijn vriendin kijk, die kreunt al bij de aanraking van haar vagina...

ik hoop op tips

alvast bedankt!!
Met citaat reageren
Oud 06-02-2010, 19:26
Dark Phoenix
Dark Phoenix is offline
Ik kan me haast niet voorstellen dat je niet klaar kunt komen daardoor, eerlijk gezegd.

Bij het gebruik van condooms, als je besneden bent, als je alcohol, drugs of sommige medicatie ophebt of als je strest of erg gericht bent op klaarkomen kan het allemaal langer duren voordat je klaarkomt.

Ook kan het nog zijn dat je seks hebt op een manier waardoor je onvoldoende stimulatie krijgt en dus minder snel klaarkomt.

Succes.
Oud 06-02-2010, 21:17
Verwijderd
heb dit al 3x gezegd maar ik doe het gewoon nog maar een x ;p

er is een mogelijkheid dat tijdens de besnijdenis of een ongeluk de dorsale zenuw in lichte mate beschadigd kan raken,en door besnijdenis is de eikel natuurlijk ook minder gevoelig
in de mate dat dit gebeurt is is meetbaar
je kan bij een neuroloog of uroloog een dorsale zenuw conductie test
dat is een mondvol wat vrij vertaald is dat ze opmeten hoe gevoelig de zenuwen in de penis zijn.

iig wens ik je veel suc6

Greetz
Mitchell
Met citaat reageren
Oud 07-02-2010, 14:08
Outlaw
Outlaw is offline
Citaat:
heb dit al 3x gezegd maar ik doe het gewoon nog maar een x ;p

er is een mogelijkheid dat tijdens de besnijdenis of een ongeluk de dorsale zenuw in lichte mate beschadigd kan raken,en door besnijdenis is de eikel natuurlijk ook minder gevoelig
in de mate dat dit gebeurt is is meetbaar
je kan bij een neuroloog of uroloog een dorsale zenuw conductie test
dat is een mondvol wat vrij vertaald is dat ze opmeten hoe gevoelig de zenuwen in de penis zijn.
Dat lijkt me vrij zinloos. Je weet dan misschien de oorzaak, maar dan valt er niets meer aan te doen.

Ik denk dat het allemaal wel mee zal vallen. Ik had nog nooit van die beschadiging gehoord eerlijk gezegd.
Oud 07-02-2010, 16:12
fizzle-fluffy
fizzle-fluffy is offline
Nee, dan valt er niets aan te doen, maar als het daar niet aan ligt, weet je dat er WEL iets aan te doen valt, dus zinloos lijkt het me niet.
Met citaat reageren
Oud 07-02-2010, 18:30
Verwijderd
en in de homeopathie en kruidenkunde zijn er wel degelijk middeltjes die zenuwgroei en generale gevoeligheid bevorderen hoor....

en kennis is goud waard
Met citaat reageren
Oud 10-02-2010, 15:53
arPos
arPos is offline
Wees blij
Oud 10-02-2010, 18:25
Martiño
Martiño is offline
Niet bij alle mannen is de eikel even gevoelig, maar het kan wel zijn dat je door andere dingen wel kunt klaarkomen, bijvoorbeeld door meer op de schaft van de penis te focussen of (als dat je ding is tenminste...) anale stimulatie.

Je zegt dat je bij je vriendinnen niet kunt klaarkomen, maar als je masturbeert kom je wel klaar. Ga bij jezelf na wat er anders is met je vriendinnen dan wat je zelf doet. Misschien is het gewoon wel een kwestie van je partner andere instructies te geven. Dat moet je goed aanpakken, maar het kan er wel voor zorgen dat jullie allebei er meer plezier aan beleven.

Laatst gewijzigd op 10-02-2010 om 18:36.
Met citaat reageren
Reageren

Regels voor berichten