Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Ontspanning / De Kantine
Topic gesloten

Topictools Zoek in deze topic
Oud 10-05-2010, 10:38
Rivka
Rivka is offline
Goedemorgen, ik val in!
Oud 10-05-2010, 10:39
Verwijderd
Goejesmorreges Rivverdje!
Verwijderd
omg ik weet niet of-ie het zo leuk vindt om in een topictitel te staan maar hij merkt het toch niet
Verwijderd
Misschien is het wel een andere Theodoor! Die van Pippi Langkous bijvoorbeeld.
Oud 10-05-2010, 10:40
Rivka
Rivka is offline
Enne...Maria Mosterd is toch dat meisje dat een boek schreef over haar ervaringen met die loverboy?
Oud 10-05-2010, 10:41
Rivka
Rivka is offline
Citaat:
Misschien is het wel een andere Theodoor! Die van Pippi Langkous bijvoorbeeld.
Huh? Zit er een Theodoor in Pippi Langkous?
Ik vond Pippi Langkous vroeger helemaal geweldig, trouwens .
Oud 10-05-2010, 10:41
Verwijderd
ja
Oud 10-05-2010, 10:42
Verwijderd
Hooooi
Oud 10-05-2010, 10:44
Verwijderd
Het jongste en beste matroosje aan boord
dat was die kleine brave Theodoor
zijn moeder die huilde ga liever niet weg
maar varen ging hij toch die kleine Theodoor.
Als de storm aan de touwen rukt dan roept hij slechts ahoj johee
heeft geen heimwee want als zijn thuis geldt immers de grauwe zee
ahoj johee

Hij voer op zijn scheepje de aarde rond
die kleine maar grote brave Theodoor
maar toen is zijn schip op de klippen gestrand
en 't was uit met die kleine brave Theodoor.
't Zuiderkruis en de Poolster die riepen hem nog na: Ahoj joechee
heeft geen heimwee want als zijn thuis geldt immers de grauwe zee.

De zeegod die nam hem in zijn arm
hij is de beste vriend van kleine Theodoor.
De zee is zijn wieg, de zee houdt hem vast,
die kleine zeeheld brave Theodoor.
Als de storm aan de touwen rukte riep hij niets dan hei jo hee
kent geen heimwee want zijn thuis is immers de grauwe zee.

-----

En aj die heb ik uit mijn hoofd opgetypt . Ik vind alles aan dat liedje mooi, de tekst, de melodie, Pippi's stem, het klopt gewoon precies <3
Oud 10-05-2010, 10:46
Verwijderd
ahhhh schattig
Oud 10-05-2010, 10:48
Verwijderd
Mientje ik ben niet schattig
Oud 10-05-2010, 10:51
Verwijderd
tijd om mij eens te ontdoen van de stank
Oud 10-05-2010, 10:54
Verwijderd
wu?
Oud 10-05-2010, 10:55
Verwijderd
Citaat:
Mientje ik ben niet schattig
Ruig dat je bent!
Oud 10-05-2010, 10:55
Verwijderd
Dag dropjes
Oud 10-05-2010, 10:57
Verwijderd
Citaat:
Ruig dat je bent!
Oud 10-05-2010, 10:57
Verwijderd
Citaat:
Dag dropjes
Dag stroopsoldaatje!
Oud 10-05-2010, 10:58
Verwijderd
ik ben nu farmville doen
Oud 10-05-2010, 10:58
Verwijderd
Ghallo
Oud 10-05-2010, 10:59
Verwijderd
Sigmund!
Oud 10-05-2010, 11:03
Verwijderd
Sigmuuunndd
Oud 10-05-2010, 11:04
Verwijderd
sieg mund!
Oud 10-05-2010, 11:05
Verwijderd
Roo saa mundee!
Oud 10-05-2010, 11:07
Verwijderd
Wat een warm welkom!
Oud 10-05-2010, 11:07
Verwijderd

En een liedje erbij dan maar:

Advertentie
Oud 10-05-2010, 11:18
Verwijderd
wat gaan jullie vandaag allemaal doen en wat heb je al gedaan in het kader van WHJVG?
Oud 10-05-2010, 11:21
Verwijderd
ik ben om half 6 opgestaan toen heb ik tot 11.10 gewerkt. Toen ging ik naar huis. Toen ging ik expres niet naar de supermarkt zodat ik dat als studiepauze kon doen, toen was ik thuis & kwam ik erachter dat ik geen sigaretten had. Toen ging ik toch naar de supermarkt. En nu ga ik leren. Tot 18.00 vanavond. Dan ga ik eten. Dan ga ik tentamen maken. Dan ga ik mss wijntjes drinken en anders vroeg naar bed. En daaaaaaaan heb ik lekker tot volgende week maandag HELEMAAL niks te doen, behalve dorpsfeest in het dorp van mijn ouders, waar ik met alle vriendinnetjes van vroegah lekker 5 dagen ga bier drinken <3. Of mss alleen het weekend Ik ben er nog niet helemaal uit.
Oud 10-05-2010, 11:22
Verwijderd
Ik ben om 7 uur opgestaan en heb ontbeten en 'Alleen maar nette mensen' uitgelezen en naar stage gefietst en overlegd met begeleidster 1 over mijn plannen en aan mijn introductie gewerkt, en ga vandaag de ruwe versie van de introductie van mijn stageverslag afmaken. Daarna ga ik naar huis en dan ga ik soep maken en opeten terwijl ik dr. Who kijk en dan ga ik heel veel afwas doen want we hebben nog niet afgewassen sinds ons verjaardagsfeest zaterdag.

Maar volgens mij wordt het heel saai als ik elke dag zo'n verhaal moet plaatsen want zoveel variatie zit er doordeweeks niet in! Zo ga ik morgen om 7 uur opstaan en ontbijten en 'Hoe leven miljonairs' uitlezen en naar stage fietsen en de 1e versie van de intro veranderen in een 2e versie en overleggen met begeleider 2 (en een beoordeling krijgen), en daarna ga ik naar huis en eten dat Theodoor heeft gekookt opeten terwijl ik House M.D. kijk en dan ga ik stofzuigen en swfiferen want we hebben nog niet gestofzuigd sinds ons verjaardagsfeest zaterdag
Oud 10-05-2010, 11:29
Verwijderd
Citaat:
Enne...Maria Mosterd is toch dat meisje dat een boek schreef over haar ervaringen met die loverboy?
Ja, en dat blijkt dus grotendeels verzonnen.
Oud 10-05-2010, 11:36
Verwijderd
Peter
Oud 10-05-2010, 11:37
Verwijderd
Citaat:
tiener rommanetjes he
Oud 10-05-2010, 11:38
Miekje*
Miekje* is offline
Hm, ik ben vannacht onverwacht bij mijn zus blijven slapen, ben met haar mee geweest naar de fysiotherapie. Ze bracht me thuis, ik ging strijken en de was doen en een tosti maken in de nieuwe broodrooster en nu zit ik hier.
Oud 10-05-2010, 11:45
Verwijderd
Loekie heeft op mijn jas gepist volgens het labeltje mag je hem niet wassen. Maar dat moet wel anders krijg je die lucht nooit meer weg. Ik probeer het wel op fijnwas of wolwas en dan koud.
schijtbeest.
Oud 10-05-2010, 11:47
Miekje*
Miekje* is offline
Waarom plast Loekie in huis, Pip?
Oud 10-05-2010, 11:48
Verwijderd
geeeeen idee, eens in de zoveel tijd doet hij dat. Z'n bak was schoon, hij had gegeten en alles, lag gewoon te slapen op de bank en van het ene op het andere moment stond ie op en ging zitten pissen
Oud 10-05-2010, 11:48
Verwijderd
Citaat:
Waarom plast Loekie in huis, Pip?
Nou, als Loekie muzikaal zou zijn, zou hij in het kattenequivalent van de Jostiband spelen.
Oud 10-05-2010, 11:50
Miekje*
Miekje* is offline
Citaat:
geeeeen idee, eens in de zoveel tijd doet hij dat. Z'n bak was schoon, hij had gegeten en alles, lag gewoon te slapen op de bank en van het ene op het andere moment stond ie op en ging zitten pissen
Oh, wat gek. Een kat van ons is bijna een jaar en moet nodig onder het mes want hij begint tegen de deur aan te sproeien (vanaf de buitenkant) maar die gaat dat straks gewoon binnen doen, natuurlijk. En we hebben een kat met blaasgruis die weleens binnen plast.
Oud 10-05-2010, 11:53
Verwijderd
Loekie heeft ook wel blaasproblemen gehad, maar volgens mij is dat nu weer goed. Hij plast ook minder in huis dan eerder.
Oud 10-05-2010, 11:53
Rivka
Rivka is offline
Citaat:
Echt waar? Waar staat dat? En wat lame, als het klopt.
Oud 10-05-2010, 11:55
Rivka
Rivka is offline
Citaat:
tiener rommanetjes he
Nou, het was anders een behoorlijk succesvol boek hoor. Het stond in de AKO top-5 en dat meisje kwam op tv bij allerlei nieuwsprogramma's en Jensen en weet ik veel.
Oud 10-05-2010, 11:56
Verwijderd
Citaat:
Echt waar? Waar staat dat? En wat lame, als het klopt.
Dat zegt Peter R. de Vries!
Oud 10-05-2010, 11:57
Rivka
Rivka is offline
Heb je er een artikel over?
Oud 10-05-2010, 11:58
Rationeel
Rationeel is offline
Citaat:
ik ben om half 6 opgestaan toen heb ik tot 11.10 gewerkt. Toen ging ik naar huis. Toen ging ik expres niet naar de supermarkt zodat ik dat als studiepauze kon doen, toen was ik thuis & kwam ik erachter dat ik geen sigaretten had. Toen ging ik toch naar de supermarkt. En nu ga ik leren. Tot 18.00 vanavond. Dan ga ik eten. Dan ga ik tentamen maken. Dan ga ik mss wijntjes drinken en anders vroeg naar bed. En daaaaaaaan heb ik lekker tot volgende week maandag HELEMAAL niks te doen, behalve dorpsfeest in het dorp van mijn ouders, waar ik met alle vriendinnetjes van vroegah lekker 5 dagen ga bier drinken <3. Of mss alleen het weekend Ik ben er nog niet helemaal uit.
half 6 opstaan boks!
Oud 10-05-2010, 12:02
Verwijderd
Ja hij heeft een keer bloed gepist, toen is zijn urine onderzocht maar had geen blaasgruis of ontsteking. Hij heeft toen pilletjes gekregen om de blaas te kalmeren en toen was het over.
Oud 10-05-2010, 12:03
Verwijderd
Citaat:
Nou, als Loekie muzikaal zou zijn, zou hij in het kattenequivalent van de Jostiband spelen.
Dan is ie dus niet muzikaal he?
Oud 10-05-2010, 12:03
Verwijderd
http://www.nu.nl/nieuws/2244207/rutt...-met-pvda.html trouwens.
Oud 10-05-2010, 12:04
Verwijderd
Citaat:
Dan is ie dus niet muzikaal he?
nee het is een debiel eerste klas.
Oud 10-05-2010, 12:04
freezer
freezer is offline
Giro is bezig ik zal kijken of ik een stream kan vinden
Oud 10-05-2010, 12:06
Miekje*
Miekje* is offline
Citaat:
Ja hij heeft een keer bloed gepist, toen is zijn urine onderzocht maar had geen blaasgruis of ontsteking. Hij heeft toen pilletjes gekregen om de blaas te kalmeren en toen was het over.
Bij onze kat is het blaasgruis al een paar keer weggehaald en we hebben ook regelmatig pilletjes voor hem meegekregen, maar het is niet zo'n lieverd dus dat was niet zo makkelijk.
Oud 10-05-2010, 12:11
Verwijderd
Citaat:
VVD-lijsttrekker Mark Rutte acht samenwerking met de PvdA na de verkiezingen van 9 juni nagenoeg onmogelijk. Volgens hem is het verkiezingsprogramma van de PvdA 'de langste zelfmoordbrief in de geschiedenis'.
Oh Rutte toch.
Advertentie
Topic gesloten

Regels voor berichten