Advertentie | |
|
![]() |
|
Verwijderd
|
Het jongste en beste matroosje aan boord
dat was die kleine brave Theodoor zijn moeder die huilde ga liever niet weg maar varen ging hij toch die kleine Theodoor. Als de storm aan de touwen rukt dan roept hij slechts ahoj johee heeft geen heimwee want als zijn thuis geldt immers de grauwe zee ahoj johee Hij voer op zijn scheepje de aarde rond die kleine maar grote brave Theodoor maar toen is zijn schip op de klippen gestrand en 't was uit met die kleine brave Theodoor. 't Zuiderkruis en de Poolster die riepen hem nog na: Ahoj joechee heeft geen heimwee want als zijn thuis geldt immers de grauwe zee. De zeegod die nam hem in zijn arm hij is de beste vriend van kleine Theodoor. De zee is zijn wieg, de zee houdt hem vast, die kleine zeeheld brave Theodoor. Als de storm aan de touwen rukte riep hij niets dan hei jo hee kent geen heimwee want zijn thuis is immers de grauwe zee. ----- En aj die heb ik uit mijn hoofd opgetypt ![]() |
![]() |
|
Verwijderd
|
ik ben om half 6 opgestaan
![]() ![]() |
![]() |
|
Verwijderd
|
Ik ben om 7 uur opgestaan en heb ontbeten en 'Alleen maar nette mensen' uitgelezen en naar stage gefietst en overlegd met begeleidster 1 over mijn plannen en aan mijn introductie gewerkt, en ga vandaag de ruwe versie van de introductie van mijn stageverslag afmaken. Daarna ga ik naar huis en dan ga ik soep maken en opeten terwijl ik dr. Who kijk en dan ga ik heel veel afwas doen want we hebben nog niet afgewassen sinds ons verjaardagsfeest zaterdag.
Maar volgens mij wordt het heel saai als ik elke dag zo'n verhaal moet plaatsen want zoveel variatie zit er doordeweeks niet in! Zo ga ik morgen om 7 uur opstaan en ontbijten en 'Hoe leven miljonairs' uitlezen en naar stage fietsen en de 1e versie van de intro veranderen in een 2e versie en overleggen met begeleider 2 (en een beoordeling krijgen), en daarna ga ik naar huis en eten dat Theodoor heeft gekookt opeten terwijl ik House M.D. kijk en dan ga ik stofzuigen en swfiferen want we hebben nog niet gestofzuigd sinds ons verjaardagsfeest zaterdag ![]() |
![]() |
|
Hm, ik ben vannacht onverwacht bij mijn zus blijven slapen, ben met haar mee geweest naar de fysiotherapie. Ze bracht me thuis, ik ging strijken en de was doen en een tosti maken in de nieuwe broodrooster en nu zit ik hier.
||
Citaat:
||
Citaat:
||
![]() |
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
|